Kirjoittaja kujakettu » 02 Tammi 2015, 23:05
"No, se on kyllä totta", tokaisen vähän virnistäen ja suljen oven sitten perässäni kun jätämme pikkuisen linnun nukkumaan huoneeseensa.
Nathania ei näy keittiössä joten se on varmaan taas asettunut sohvalle. Sebastian kysyy minulta jotain kitarasta ja naurahdan.
"Tietysti mulla on", sanon ja astelen olohuoneeseen ja nappaan kitaran käteeni.
"Kyllä sä voit sitä kokeilla jos haluat", totean rennosti ja vilkaisen sitten Nathaniin joka istuu rennosti sohvalla oluensa kanssa ja naputellen taas läppäriäni.
"Moro", hän toteaa yleisesti ilmeisesti meille molemmille, ihan kuin olisin ollut jossain kaukanakin poissa.
"Täs on Sebastian", sanon ja nyökkään päätä kallistamallani Sebastianin puoleen, "toi on Nathan niinku jo totesinki."
Mies vilkaisee Sebastiania ja nyökkää sitten jotenkin hyväksyvästi ja samalla tervehdyksenomaisesti ja sitten tämän katse valuu takaisin näyttöön ja sormet naputtamaan konetta.
"Toby sano et se tulee kuuntelee sitä keikkaa kanssa", Nathan sanailee sitten olutta hörpättyään.
"Joo selvä", tokaisen ja vilkaisen Sebastianiin.
"Sori, jätkät on nyt ilmeisesti tunkemassa messiin. Pääset tutustumaan mun sairaalloisen idiootteihin ystäviin. Mut eiköhän ne jossain vaiheessa liukene hittoon", totean.
"Totta helvetissä kunhan sopivaa seuraa löytyy. Ja sitähän löytyy", Nathan toteaa rennosti ohimennen, "siinä jää muutamat Laur-"
"Pää kiinni", tokaisen vähän ärtyneeseen sävyyn.
"..Lawrencet toiseks", Nathan päättää lauseensa. Oli se nyt kumma kun ei jätkä tämänkään ajan jälkeen muistanut. Kyllähän minä nyt sen annoin itseäni Laureniksi sanoa ja muittenkin jätkien, mutta kun olin varjellut nimeäni julkisuudelta niin tarkoin niin tuon idiootin olisi hyvä joskus pitää se leipäläpensä ummessa.
"Haluutko olutta? Siideriä? Teetä, kahvia, jotain?" tokaisen sitten Sebastianille. "Kaikkee löytyy."
Istahdan sohvan käsinojalle.