Are you gonna stay the night [K18]

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 17:36

"No, mennään sitten", naurahdin kun nainen joi viskinsä samaa tahtia kanssani ja nousin seisomaan. Okei, se ainakin vielä onnistui, mutta mitenkähän sitten liikkeelle lähtö. Toivottavasti en potkisi kovinkaan paljoa Vivianaa piikeilläni.
Tartuin naisen käteen vetäen tämän mukanani tanssilattialle. Ainakin pystyin vielä liikkumaan suhteellisen normaalisti koroillani, jotka olivat oikeasti olleet todella huono valinta baariin. Mutten ollut oikeastaan odottanut, että päätyisin tanssimaan. En nimittäin ollut ikinä ollut kovin innokas tanssimaan julkisesti, vaikken siinä varsinaisesti huono ollutkaan. Ainakaan sylitansseissa.

Pudistin kuitenkin ajatukset päästäni tarttuessani soivaan biisiin ja vedin naisen itseäni vasten. Ainakin sen verran innokkaalta hän oli vaikuttanut, ettei Viviana varmastikaan huono tanssimaan olisi.
Viimeksi muokannut Zarroc päivämäärä 19 Huhti 2014, 18:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 17:46

Zoey vetää minua kädestä tanssilattialle. Olen entistä kiitollisempi siitä, etteivät korkoni tuo kuin joitain lisäsenttejä lisää pituuteeni. Sen minä haluan nähdä, kuinka Zoey ajatteli pärjätä omien kenkiensä kanssa tanssilattialla. Meno siellä kun ei ole... kovin rauhallista ainakaan. Jos hän meinasikin pysyä pystyssä yksin tai korkeintaan minusta tukea ottamalla, joku saattaisi tönäistä häntä.
Mutta Zoey itse oli ehdottanut tätä, joten miksipä ei. Mielessäni käy pitkästä aikaa ystäväni Elenankin olemassaolo. Vitut siitä.

Tällaiseksi tavalliseksi jumputukseksi ilmassa kaikuu peräti ihan kuunneltava ja ennen kaikkea tanssittava biisi. Zoey vetää minut itseään vasten. Otan tilanteen haltuun käyttäen arkailematta vartaloani. En voi olla hymyilemättä kaiken aikaa niin, että hampaani näkyvät.
Myös jokunen mies on selkeästi kiinnittänyt huomiota meihin, muttei se minua ainakaan häiritse.
Sussu
Murrosikäinen

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 17:52

Viviana ei ainakaan arastellut, se piti hänen hyväkseen sanoa.
Annoin käsieni liukua ensin hänen selkäänsä pitkin ja siitä lantiolle, mukautuen hänen rytmiinsä täysin. Nainen hymyili kuin viimeistä päivää, samoin minä. Meno tuntui yllättävän helpolta ollakseni niin korkeissa koroissa.
Huomasin joitakin katseita, mutta en välittänyt niistä kääntäessäni selkäni naista kohden ja hieroessani lantiotani hänen vatsaansa vasten. Käteni kävivät hiuksissani pöyhäisemässä niitä kevyesti.

Milloin viimeksi olin edes tanssinut näin?
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 18:03

Zoeyn kääntäessä selkänsä minuun päin minä vien sormiani kevyesti hänen kylkiään ja lantiotaan pitkin, unohtamatta kuitenkaan käyttää omaa lantiotani musiikin tahtiin.
Hyvinhän nainen tuntuu pysyttelevän pystyssä. Eikä kukaan ole vielä edes tullut tönimään meitä tai yrittänyt liittyä seuraankaan. Onneksi.

Viskikin alkaa jo nousta päähäni. Tanssimaan pystyn, mutten ajattelemaan järkevästi.
Sussu
Murrosikäinen

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 18:05

Kuljetan käsiäni naisen takareisillä tuntiessani hänen sormiensa vaeltavan kyljilläni. Käännyin pian jälleen ympäri, kasvot lähelle hänen kasvojaan vieden. Hymyni oli ilkikurinen nostaessani käteni hänen niskaansa ja painautuessani ihan kiinni Vivianan keinuvaan vartaloon.

Huono hän ei ollut, ei todellakaan.
Viimeksi muokannut Zarroc päivämäärä 19 Huhti 2014, 18:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 18:12

Zoey kääntyy taas kasvot minuun päin, jolloin hetkeksi huulillani kaventunut hymy levenee. Tunnen naisen kädet niskassani, jolloin kuljetan hänen kehoaan kaiken aikaa koskettaneet sormeni toisen alaselälle. Minulla tosiaan on hauskaa. Enpä olisi uskonut, että tästä yksinään sivummalla istuneesta naisesta olisi ollut tanssilattialle asti. Alkoholilla saattaa tietysti olla osuutta asiaan.
Millainenkohan Zoey mahtaa olla selvinpäin?

Vien huuleni lähemmäs hänen korvaansa.
"Poltatko sä?" kysyn reippaaseen sävyyn, joka toivon mukaan kuuluu pauhaavan musiikin ylitse.
Itse en, mutta aina tarpeeksi kännissä ollessani sekin alkoi tuntua hyvältä idealta.
Sussu
Murrosikäinen

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 18:16

Naisen huulet olivat yhtäkkiä kovin lähellä korvaani ja minä naurahdin kysymykselle. "Jep." Olin polttanut niin kauan kuin muistin, välillä vähän pätkissä, mutta polttanut yhtä kaikki. "Entäs sinä?" Kysyin, liu'uttaessani käteni naisen lantiolle. Harmillinen tällainen mekko kieltämättä, ei voinut työntää käsiä paidan alle samalla tavalla kuin normaalin topin tai vastaavan kanssa.

"Mennään tupakalle", kohautin hänelle olkiani ja irroittauduin naisen otteesta, tarttuen kuitenkin tämän käteen. En halunnut kadottaa seuralaistani ihmisten sekaan. Lähdin astelemaan kohtuullisen järkevästi narikkaa kohden.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 18:20

Nyökkään tarpeeksi selkeästi vastauksen vastakysymykseen, en nimittäin jaksa enää yrittää saada ääntäni kuuluviin tässä melussa. Itse asiassa en edes polta, mutta itse kun olin kysynytkin... Kyllä minä tänä yönä voisin polttaa. Sehän saattaisi vaikka tuntua jossain, sen verran harvakseltaan käytän nikotiinituotteita.
Mennään tupakalle. Minua hymyilyttää taas, kun Zoey ottaa minua kädestä kiinni etten pääsisi hukkumaan ihmismassaan.

Narikkaa kohti siis.
Sussu
Murrosikäinen

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 18:24

Narikalle päästyäni sain kevättakkini käsiini ja vedin sen päälleni tarkistaen, että tupakat olivat edelleen sen taskussa. Huolimatonta kyllä, mutta samapa tuo sinänsä. Pääsin ulos yökerhosta kohtalaisen normaalin näköisenä, seisahtuen sivummalle.
Kaivoin askista tupakan ja ojensin sen Vivianalle, vieden toisen omille huulilleni.

Tarjosin hänelle tulta kuin mikäkin herrasmies ja sytytin vasta sitten oman tupakkani. Huomasin kyllä seisovani kovin lähellä naista, mutta en aikonut tehdä asialle mitään, tutkin vain naisen silmiä katseellani katulamppujen valossa.
Kello oli varmaan yksi yöllä tai vähän vaille, mitäpä väliä sillä oli? Klubille tunki silti vain lisää porukkaa ja hetken minä ihmettelin, miten kukaan jaksoi siellä rymytä.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 18:49

Saatuani nahkatakkini käsiini puen sen ylleni ja lähden seuraamaan Zoeyta. Alkoholia tuntuu olevan veressäni jo sen verran paljon, etten tajua hittoakaan ajankulusta tai siitä, että minun pitäisi jo ehdottomasti lopettaa juominen. Eikä ainakaan ottaa vastaan Zoeyn tarjoamaa tupakkaa, koska se ei ole terveellistä. Toisaalta, näin reipas juomistahtikaan ei ole tervettä... Joten antaa mennä vaan.
Hitot siitä, vaikka nolaisinkin itseni yskimällä keuhkoni ulos. Kun sitten saan tupakan huulieni väliin ja Zoey sytyttää sen, vedään aluksi savut varovasti keuhkoihini. Kyllä minä osaan, mutten nauti siitä.

Seuraavalla kerralla vedän jo enemmän savua sisääni, yskäisten vähän. Mitä lyhyemmäksi savuketta sormieni välissä imen, sitä rentoutuneemmaksi oloni käy.
Minulta kestää aika kauan tajuta, kuinka lähellä Zoey onkaan.
Sussu
Murrosikäinen

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 18:53

Viviana ei tainnut ainakaan polttaa samaa tahtia kuin minä, koska hän yskähti vähän vetäessään savua henkeensä. En kuitenkaan kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota, nautin vain nikotiinin tuomasta tunteesta vetäessäni savua sisääni. Puhalsin sitä ulos nenän kautta ja huulen nurkasta, katsellessani Viviania. Hän ei siirtynyt kauemmas ja hetken mietin, tajusiko nainen enää mistään mitään.
En kuitenkaan välittänyt, nojauduin lähemmäs ja suutelin naista, vapaan käden sormet hänen niskahiuksiinsa kiertyen.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 18:59

Tupakan savu ei tosiaan tunnu hyvältä keuhkoissani. Se vasta noloa olisikin, jos vetäisin poskareita toisen edessä kuin pahainen teini ikään. Ja itse asiassa, mitä kauemmin tupakkaa imen, sitä paremmalta se alkaa tuntua nikotiinin imeytyessä verenkiertooni.
En ehdi kuitenkaan polttaa tupakkaa kuin hädin tuskin puoliväliin tuntiessani huulillani jotain muuta.
Oho.

Tunnen Zoeyn sormet taas niskassani. En edes halua vetäytyä pois tilanteesta. Sen sijaan vastaan suudelmaan, vieden oman vapaan käteni hänen ympärilleen lantion kohdalta.
Hitot siitä, vaikka joku katsoisikin.
Sussu
Murrosikäinen

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 19:09

Tupakka paloi edelleen sormissani, mutten välittänyt siitä Vivianan vastatessa suudelmaan. Ei tämä sinänsä uutta minulle ollut, aloitteen tekeminen siis, mutta olin ollut naisen kanssa viimeksi teini-ikäisenä. Hoh.
Päästin tupakan putoamaan johonkin päin maata allamme ja kietaisin myös toisen käteni naisen niskaan, huulet toisen huulille paljon vaativammin painuen. Siitä oli tosiaan liian kauan, kun olin viimeksi edes suudellut jotakuta kunnolla.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 19:16

Huh. Sen sijaan, että Zoey vetäytyisi pois, hän ilmeisesti heittää tupakkansa maahan ja kietoo toisenkin kätensä niskaani. Koska itsekään en jää suremaan vain puoliksi poltetun tupakan kohtaloa tai tahdo vetää savua enää ollenkaan keuhkoihini, minäkin heitän tupakkani maahan.
Useammin minä vastaaviin tilanteisiin jouduin miesten kanssa, muttei tämäkään luonnottomalta tunnu. Kiedon toisenkin käteni Zoeyn ympärille ja vastaan hänen suudelmaansa kiihkeämmin.
Sussu
Murrosikäinen

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 19:20

Nainen taisi tehdä tupakalleen samoin kuin minä omalleni.
Naurahdin hiljaa hänen huulilleen, kieleni lipaistessa niitä kevyesti. Pian vetäydyin kuitenkin heiman erilleni, katsellen naista arvioivana. Suudelmasta päätellen hän ei olisi huono myöskään sängyssä, mutta ajatukseni eivät juuri nyt halunneet liikkua mihinkään suuntaan.
"Lähdetkö luokseni vai asutko jossain lähistöllä?" Hymyilin suudellen häntä uudelleen.
Zarroc
Aikuinen

EdellinenSeuraava

Paluu Onlinepeli