Kirjoittaja kujakettu » 15 Tammi 2015, 21:18
Hörppään hilpeänä juomaani vaikka se tämän humalankin läpi tuntuu varsin tujun makuiselta. Noh, kyllä se silti uppoaisi. Oli sitä kaikkea muutakin tullut vuosien mittaan kurkkuunsa kaadettua, raakaa viinaakin eikä sekään nyt mitään parasta herkkua ollut.
"Näinköhän Nathania onnisti", Toby toteaa rauhallisen tyynesti juomaansa kulauttaen.
"Siltä vaikuttaa", sanon ja katseeni hapuilee automaattisesti baaria huomaamatta missään kyseistä miestä lyhyine hiuksineen ja tatuointeineen.
"Oon aika varma et se ilmestyy vielä piakkoin", Toby hymähtää jotenkin julman tietäväinen hymy naamallaan, "tyttö oli sensorttisen oloinen et jätkä saa tuossa kunnossa vielä niin takkiinsa."
Hymähdän mietteliäästi, niin, saattoihan se olla. Toby tuntui näissä asioissa aina olevan oikeassa.
"Mokoma yrittää ihan liikaa", hän vielä jatkaa huvittuneeseen sävyyn, hikkaa kertaalleen mutta näyttää silti niin julmetun tyyneltä. Miten se osasikin tuon? Olin kaikki nämä vuodet sitä miettinyt.
Minun olonihan nimittäin oli vain humalasta levoton ja taisin hieman huojua paikallani siinä juomaani hörpiskellessäni hiljalleen ja naputellessa maiharin kärkeä lattiaan musiikin tahtiin.