Kirjoittaja kujakettu » 05 Tammi 2015, 00:14
"Niinpä, tuossa on jo sitä oikeaa puhetta!" Nathan naurahtaa kun Sebastian puhuu maksan kostuttamisesta.
"Pelkäsin jo että oot ihan tosikko", hän tokaisee vielä ja ottaa sitten hyvillään uuden kaljan jonka eteensä saa. Shottejakin hänen naamansa eteen tulee kaksin kappalein ja vilkaisen häntä.
"Sori mut nää on nyt kyl molemmat mulle", hän virnistää, "tiiät että alan anteliaaks vasta juotuani muutaman lisää."
Mies kiskaisee molemmat shotit naamaansa ja iskee tarjoilijan tarjottimelle tyhjät lasit. Katson laseja.
"Okei, okei, minähän tässä villiä iltaa ehdotin", totean vähän luovuttaneeseen sävyyn, kääntyen sitten vielä paikalla olevan tarjoilijan puoleen, "joten toisitko minulle jonkun vahvan drinkin. Mielummin makeahkoa."
Äsken tilaamani täysi lonkero nököttää pöydällä edessäni ja päätän syödä hampurilaiseni loppuun ennen kuin se jäähtyy. Sen jälkeen juoman kimppuun.
Kun olen saanut viimeisetkin palat ruuasta tuhottua, isken lonkerolasin parahiksi juuri käteeni kun juomani saapuu.
"Kiitos", totean ja maksan juomasta.
"Noniin, no juomaanhan me tultiin, eiks niin", sanon sitten virnistäen ja kohotan täyttä lonkerolasillistani. Alan sitten juomaan juomaa lasista kerralla alas.
Nathan rupeaa nauramaan.
"Toi tekee tota aina välillä. On olevinaan eka niin sivistynyt ja sit vetelee kaikkia juomia kerralla alas."