Offlinealueen peliviestin pituudesta

Täältä löytyvät tärkeät ilmoitusasiat: jokaisen pelaajan kannattaa lukea aina kun tälle alueelle on tullut uusia viestejä. Alueelle aiheita saavat tehdä admin tai moderaattorit ilman erillislupaa.

» Pikakertaus Snowfinchin käytännöistä (uudet pelaajat, käykää läpi!)
» Uutiset (päiv. 26.1.2018)

Re: Offlinealueen peliviestin pituudesta

ViestiKirjoittaja kujakettu » 10 Touko 2014, 15:39

Fine by me. Tätä voi miettiä uudelleen jos vaikuttaa siltä ettei homma toimi. Kokeillaan nyt näin.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Offlinealueen peliviestin pituudesta

ViestiKirjoittaja Synoi » 10 Touko 2014, 20:43

Tulen vähän myöhään kommentoimaan, mutta kommentoin nyt siltikin ihan vaikka vain siksi, että koen olleeni osallistuva ja ympäristöstään tietoinen nuori nainen, eiku.
Mutta hmm. Itsekin olen kyllä pitänyt sofflinesta. En ole niinkään ajatellut sitä offlinena jossa on mahdollisuus kirjoittaa onlinen mittaista tekstiä, vaan onlinena jossa ei tarvi ainakaan ihan koko aikaa olla samaan aikaan paikalla. Voi toki olla, että olen tällöin käsittänyt koko käsitteen ihan väärin, kun nimikin kerta on short offline, mutta noh.. Ymmärrän myös mitä Varja tarkoittaa sillä, kun ei sitten oikein omatunto anna periksi kirjoittaa suositusta lyhempää tekstiä.

Mutta ei siinä, uskon kyllä että soffin suosio on saattanut tässä paisua epäsuotuisalla tavalla. Ja toisaalta, eihän niiden lyhyiden onlinejen pelaaminen aina välttämättä edellytä sitäkään että ollaan tuntitolkulla samaan aikaan voorulla ja pistetään monta sivua peliviestiä tulemaan. Kaipa sen olisi tarkoitus olla nopeamuotoinen pelimuoto, mutta jos ei ehdi niin pelaa sitten vaikka kaksi vastausta per naama kun satutaan olemaan samaan aikaan Skypessä tms. Tai sitten surutta käy offlinea vaikkapa muutaman verran vähän lyhyemmin. Olen nähnyt eräässä tietääkseni täysin offlinella toimivassa pelissä tapauksia, jossa esimerkiksi useita pelaajia sisältävässä ryhmäpelissä annetaan tavallaan lupa heittää vähän lyhempi viesti jos ei pidempi inspaa yhtään ja halutaan kuitenkin, että vaikkapa juonen kannalta tärkeä peli etenee.
Ja kyllä itse ainakin luotan siihen että weru vastaisuudessakin murahtaa, jos näyttää siltä että peliviestit jää toistuvasti kääpiömittaisiksi. Eipä meillä niin paljoa pelaajia ole täällä, että se ihan mahdottomaksi luultavasti menisi.

Elikkäs joo. Pointtini on vähän niin kuin se että antaa sofflinen mennä menojaan ja offlinen vähimmäisrajan mennä sitten vaikkapa suositukseksi.
Ja nyt, pieneksi kannustuspuheeksi: keskimmäinen kappale + pieni pätkä viimeistä kappaletta saivat jo aikaiseksi tässä sen 150 sanaa ilman käyttämiäni lyhennyksiä. Ei se ihan hirvittävän suurelta tavoitteelta ainakaan minun mielestäni näytä offlinepeliin kirjoitettavalle peliviestille ja jos joskus tuntuu, niin sitten hyvällä omallatunnolla jättää vähän lyhyemmäksi sillä kertaa.
Mieczyslaw. Wolverine. Stone. Leonelle. Timotei.

Avatar © werucchi
Avatar
Synoi
Leikki-ikäinen
 
Viestit: 55
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:09

Edellinen

Paluu Ylläpidon ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron