Eka yö on se tärkein, vai kuinka? [yksinpeli]

Plaza on keskustan tunnetuin yökerho ja on erityisesti villimpää juhlintaa kaipaavien mieleen. Plazassa on paras tanssilattia mitä kaupungista löytyy, eikä baari jätä janoisia kuivin suin. Klubilla on usein myös sekä tunnettuja että tuntemattomampia artisteja esiintymässä.

Yökerhon alaikäraja on 19 vuotta. Henkilöllisyys sisäänkäynnillä on todistettava.

Eka yö on se tärkein, vai kuinka? [yksinpeli]

ViestiKirjoittaja veranthia » 23 Loka 2013, 18:50

Lähetetty: 01. Touko 2011 22:27

[Yksinpeli menneisyydestä.]

GINGER CHASE

Fiilikset kohdillaan taas tänä iltana. Hehe.
Sarkasmi ei kyllä koskaan ole ollut minun juttuni.

Oikeasti, ihan jos totta puhutaan, voisin taas pillahtaa itkuun. Tämä oli ensimmäinen yö jonkun muun kanssa sen vitun paskiaisen jälkeen ja tuntuu aivan kamalalta. Ihan kuin pettäisin jonkun luottamusta parhaillaan. Mutta kenen luottamus minulla muka olisi petettävänä? En minä tiedä.

Ähä, älkää yrittäkö, Dania taikka isää ei lasketa. Ette onnistuneet nyt.

Oli jo aika minunkin nousta täältä häpeänkulmasta. Häpeänkulma, ettekö tiedä siitä? Tsih, missä kuplassa tekin olette eläneet…
Tämä kulma, jossa istun – tai oikeastaan olen mahdollisimman pienessä tilassa ja kaukana ihmisistä kuin suinkin – on häpeänkulma. Kaupungin huonokuntoisimmat surkuttelijat tulevat tähän kulmaan inisemään elämästään. Jaa miksi minä tässä istun? No en todellakaan inisemässä. Minä kerään huomiota tässä.
Kulman senhetkinen asustelija on aina vähintäänkin puolella porukasta kiintopisteenä. Nytkin minua tuijottaa, odottakaas, yksi, kaksi, kolme… yhdeksän ihmistä.

Heh, mahtoi näyttää villiltä, kun silmäni liukuivat paikan seiniltä toiselle tiuhaan tahtiin laskiessani ne kaikki vitun kyylät. Ah, anteeksi. Ei ne mitään vitun kyyliä ole tietenkään. Ei, kivoja kyyliä. Tosi kivoja, joista yksi nostaa kohta perseensä ylös penkistä ja alkaa kävellä tännepäin. Tule, tule, en minä pure. En ainakaan kovaa.

Surullista, mutta välttämätöntä. Koko saatanan kaupunki saa pian tietää, että minun mielenterveydelläni ei ole leikkimistä ilman seurauksia. Ehehei, kusipää, kyllä sinä saat minusta vielä kuulla, älä pelkää.

"Hei, onko sulla kaikki okei? Näytät vähän kurjalta ku oot tollasessa sykkyrässä."
"Hmh? Ai, joo, oon mä okei… Tai oikeastaan en…"
"Voi sua, voinks mä auttaa jotenkin?"
"Älä ainakaan mene pois, jooko."
"En mä mihinkään mene, oon tässä ihan vieressä." Ja perse laskeutui uudelle penkille.
"Kiitos, kukaan ei oo ollu mulle vähään aikaan noin mukava."
"No aika paskoja on ollu sit. Mut hei, jos lähettäis vaikka pois täältä, niin voisin olla sulle oikeesti mukava. Sulle vois tulla vähän lämpimäpikin."
"Okei."

Gin poistuu.
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Paluu Yökerho Plaza

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron