Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 12 Tammi 2018, 20:42

Yulia kysyy minkä nimistä baaria pidän ja hymyilen.
"The Irish Fox. Se on ihan ydinkeskustassa, irlantilainen baari. Sen kyllä huomaa", sanon virnistäen.
Musiikinopettajalta voikin oletaa laajaa tuntemusta soittimista ja soittamisesta, mutta uskoin että naisella oli joitain suosikkeja. Hän kertoo soittavansa parhaiten selloa, pianoa ja poikkihuilua. Huilun kohdalla silmäni pilkahtavat ja hymyilen.
"Poikkihuilua?" toistan.
"Minäkin soitan sitä", jatkan sitten hieman huvittuneena.
"Soittanut pienestä pitäen", tokaisen naurahtaen.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 12 Tammi 2018, 20:47

Painoin naisen baarin nimen mieleeni, minun pitäisi kyllä käydä vilkaisemassa se jossain välissä. Kun hän mainitsi soittavansa itsekin poikkihuilua, hymyilin leveämmin. "Todellako?

Poikkihuilu oli jokseenkin erikoinen soitin, sitä ei kovinkaan moni hallinnut tai edes halunnut yrittää, joten oli outoa, että olin törmännyt sitä soittavaan ihmiseen näinkin kasuaalisti joogasalilla.
"Oletko hyväkin?" kysyin, koska sen kysyminen oli paras kohta mitata ihmistä. Joko Felcia vastaisi itseään vähätellen tai sitten kertoisi rehellisesti taidoistaan.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 12 Tammi 2018, 21:09

Nyökkään kun Yulia kysäisee ilmeisesti itsekin hieman yllättyneenä soitinko todella poikkihuilua.
"Olen aina pitänyt huilumusiikista", virnistän.
Kun hän sitten jatkaa kysymällä olenko hyväkin, kohtautan hartioitani.
"Kävin tunneilla viitisen vuotta, sen jälkeen olen soitellut lähinnä omaksi ilokseni. En kai minä mikään mestari ole mutta kyllä niistä tunneista jotain jäi mieleen", totean.
"Ehkä voisit joskus pitää minulle musiikkitunnin", heitän vitsillä.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 12 Tammi 2018, 21:15

Naurahdin lämpimästi naisen vastaukselle poikkihuilun soitosta ja hymyilin sitten.
"En ole poikkihuilun kanssa parhaimmillani", myönsin hetken hiljaisuuden jälkeen. "Mutta olen opetellut sitä sen verran, että voisimme joskus kokeilla yhdessä."
En todella tiennyt mitä mieltä Felcia oli musiikista yleensäkään, mutta aina saattoi ehdottaa. Minusta punatukkainen nainen vaikutti varsin mukavalle, emmekä olleet kerenneet jutella kuin vähän aikaa.

Käänsin katseeni salin etuosaan ja tajusin, että sinne oli saapunut minua vähän lyhyempi nainen. Pidin hänestä heti, vaalea tukka poninhännällä ja turkoosinväriset trikoot jalassa. Oli ainakin persoonallinen, jos ei muusta.
"Hei!" nainen sanoi kirkkaalla, kovalla äänellä. "Olen Marie, tunnin pitäjä. Kiva, että teitä on saapunut tänne näinkin monta. Kello alkaa olla tasan, joten aloitellaanko tuntia?"
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 12 Tammi 2018, 21:40

Kun Yulia sanoo että voisimme joskus kokeilla soittamista yhdessä, hymyilen lempeästi.
"Se voisi olla mukavaa", vastaan hänelle.
Olen yllättynyt kuinka hyvin olen saanut tämän naisen kanssa näin lyhyessä ajassa juteltua, ehkä kaikki ihmissuhdetaitoni eivät olleetkaan täysin ruostuneet. Ties vaikka voisin saada hänestä ystävän, tai edes hyvänpäiväntutun. Liikojahan ei toki kannattanut odottaa, olin tottunut jo siihen että minun vähäiset ystäväni olivat Irlannissa, mutta olisihan se mukavaa jos täälläkin olisi joskus muutakin juttuseuraa kuin asiakkaat tai oma kissa.

Jutellessamme salin etuosaan on tullut lyhyehkö blondi nainen joka oli ilmeisesti tunnin vetäjä. Pulisijatkin hiljenevät vihdoin naisen esittäytyessä josta olen kiitollinen. Olin ajatellut että mikään ei saisi heitä hiljaisiksi. Vilkaisen syrjäkarein Yuliaan ja virnistän vähän. Toivottavasti tunti menisi hyvin, olin ihan auttamattoman ruosteessa.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Edellinen

Paluu Onlinepeli

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron