Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 05 Joulu 2017, 20:20

[Alueena on "keskustan" uusi joogastudio. Mukaan meidän kunnianarvoisa admin & Felci.]

YULIA DESPRÉS

Okei, en ollut montaakaan kertaa ollut joogassa, koska pidin paljon enemmän pilateksesta noin yleisesti, mutta minulle ojennettiin kaupassa jokin ilmaiskokeilu uuteen joogastudioon ja totta kai minä siinä vaiheessa menin. En liiemmin muuten välittänyt alennuksista ja ilmaistarjouksista, mutta olin tarpeeksi kokeilunhaluinen silti testaamaan joogaa, varsinkin jossain uudessa paikalle. Kävelin eräälle suurelle, harmaalle kerrostalolle keskustassa, jonka katutasossa oleva ovi avautui alaspäin vieviin portaisiin. Kävelin alas ja kohtasin lasioven, jossa oli studion nimi tarralla sekä puhelinnumero ryhmätunteja varten.

Oven takaa avautui lyhyt käytävä, jonka toisessa päässä olevassa oviaukossa seisoi punatukkainen nuori nainen shortseissa ja kevyessä pitkähihaisessa.
"Moikka", nainen tervehti minua pirteään sävyyn ja hymyilin väkisinkin.
"Hei."
"Olet varmaankin tulossa esittelytunnille?"
"Joo", sanoin ja heilautin kuponkia, jonka olin ottanut mukaan varmuuden vuoksi.
Nainen hymyili ja viittasi minut sisään. "Jees, sisään vain. Oikealla on pukuhuone, jossa voit vaihtaa vaatteet ja vasemmalta löytyy itse sali."

Seurasin naisen ohjeita tyytyväisenä kiitettyäni, asetuin jonnekin keskivaiheille pukuhuoneen kaapistoja ja vaihdoin vaatteet turkoosiin toppiin sekä mustiin, pilateksessa käyttämiini legginseihin. Sitaisin vielä hiukseni tiukalle nutturalle hetken mietittyäni, ne olivat päässeet taas kasvamaan pituutta kohtalaisen reippaasti sitten viime kampaajakäynnin.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 03 Tammi 2018, 20:09

FELCIA HAYES

Seisoskelen hieman hermostuneena joogastudion pukuhuoneessa. En ollut käynyt missään ryhmäliikunnassa pieneen toviin, ja vaikka olinkin harrastanut tanssia pitkään, siitä oli jo muutamia vuosia kun olin viimeksi ollut tunneilla. Olin tainnut tulla vähän ihmisaraksi ollessani vain baaritiskin takana ja putsaamassa pöytiä. Asiakaspalvelusta huolimatta sitä pystyi näköjään olemaan etäinen ja ihmiskammoinen varsin hyvin.
Laitan pitkiä punaisia hiuksiani poninhännälle juuri kun pukuhuoneeseen tulee joku toinenkin sisälle. Vilkaisen puolihuomaamattomasti kuka tulija oikein on, ja huomaan pitkän, hoikan naisen jolla on kauniit mahonginruskeat hiukset. Onkohan hänkin tulossa samalle kokeilutunnille? Olin saanut tarjouslapun kaupassa asioidessani ja koska olin pitkään harkinnut muutenkin että pitäisi taas ruveta käymään jossain liikuntaharrastuksessa, olin todennut että tilaisuutta ei viitsisi jättää käyttämättä. Harkitsen josko häntä pitäisi tervehtiä mutten kuitenkaan viitsi sanoa mitään, keskityn sen sijaan hiuksieni ylöslaittoon.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 03 Tammi 2018, 20:16

Huomasin vasta peilin kautta, että pukuhuoneessa oli toinenkin nainen. En toisaalta ollut yllättynyt, olin aina jotenkin aivan omissa maailmoissani.
"Oh, hei", sanoin ja käännyin hymyilemään naiselle. Hänellä oli kyllä varsin kauniin väriset hiukset, ei käynyt kieltäminen ja se sai minut naurahtamaan rennosti: "En huomannut sinua."

Työnsin normaalivaatteet laukkuun ja laitoin sen yhteen vapaista lokerikoista. Hetken aikaa mietin ja otin vielä sukatkin jalastani, jotenkin tunsin oloni mukavammaksi ilman niitä ja katsoin sitten taas naiseen. "Oletko tulossa kokeilutunnille?"

Olin yllättynyt, ettei pukuhuoneessa ollut muita, mutta saatoin olla taas verrattain aikaisessa. Juuri kun sain ajatuksen päästäni, kolmen naisen joukkio tuli iloisesti rupatellen pukuhuoneeseen. He ohittivat minut vilkaisten vain lyhyesti ja hymähdin itsekseni. Ihmisillä oli aina kiire.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 03 Tammi 2018, 20:38

Olen saanut hiukseni juuri ylös ja riisun sukkiani kun kiharahiuksinen nainen tervehtiikin minua. Kohotan hieman yllättyneenä katsettani ja suupieleni nykäisee vienosti kun yritän hymyillä.
"Hei", vastaan tervehdykseen ja nostan sukat jumppakassiini. Minulla on tuntia varten päälläni irlanninvihreä toppi ja mustat pohkeisiin yltävät trikoohousut. Hymähdän huvittuneena kun huomaan että olin näköjään lakannut varpaankynteni persikan sävyisellä lakalla, olin vain unohtanut koko jutun. Kynsilakat varpaissa kestivät aina niin pitkään.

Suljen laukkuni ja pistän sen kaappiin samalla kun äsken sisään saapunut nainen kysyy olenko tulossa kokeilutunnille.
"Olen joo", sanon samalla kun lukitsen ovea.
"Ei ole hirveästi muita vielä näkynyt. Liekö olen sitten niin aikaisessa", tuumin samalla kun sisään pelmahtaakin kolmen naisen puhelias joukkio. Vilkaisen heitä syrjäkarein. Ehkä olisi hyvä hetki siirtyä saliin, en jaksaisi kuunnella korvia kivistävää papatusta. Katsahdan lyhyesti naiseen jonka kanssa olin vaihtanut muutaman sanasen ja menen sitten ulko-oven vieressä olevalle peilille vielä vilkaisemaan näytinkö kamalan epäsiistiltä. Ihan tarpeeksi hyvä, olin meikannutkin tänään hieman normaalia kevyemmin. Mutristan hieman huuliani samalla kun pukuhuoneeseen saapuu vielä muutama nainen lisää ja vilkaisen uudelleen ruskeahiuksista naista.
"Tuletko?" kysäisen sitten viitaten ovea kohti. Halusin muutenkin antaa tilaa jos pukuhuoneeseen oli tulossa vielä paljonkin porukkaa.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 03 Tammi 2018, 20:47

Uusi tuttavani ei vaikuttanut olevan kovinkaan iloinen siitä, että seuraamme oli tuppautunut muitakin ihmisiä ja ilmeisesti yritti liueta paikalta varsin sulavasti. Hymyilin ja lähdin hänen peräänsä nyökättyäni hyväksyvästi vastaukseksi. Olin tullut tänne suoraan töistä, joten minulla oli varsin luonnollinen meikki - kullanväristä luomiväriä, ripsiväriä ja poskipunaa - ja olin siitä iloinen. Joogassa tulisi todennäköisesti kuitenkin vähän lämmin ja olisi ikävää, jos kauhea määrä meikkiä valuisi naamaa pitkin.

Ihmisiä alkoi saapua pukuhuoneeseen, joten kiirehdin naisen perässä saliin. Yllätyksekseni siellä istui jo kaksi miestä joogamatoilla, mutta sitten muistin, että tämähän olikin sekatunti. Kohautin olkiani ja hymyilin miehille ennen kuin valitsin maton vastapäätä heitä. Istuuduin alas ja seurasin sitten katseellani punatukkaista naista tietämättä minne hän aikoisi mennä. Vasta siinä vaiheessa tajusin, etten ollut edes esitellyt itseäni, mutta en oikein tiennyt odotettiinko sitä edes. Olin vain niin tottunut tuputtamaan nimeäni kaikille, että tuntui hassulle, kun en ollut tajunnut edes tehdä niin.

Kuten sanottua, seilasin aina iltaisin niin kuin höyrylaiva ilman miehistöä.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 03 Tammi 2018, 21:22

Tummatukkainen nainen lähtee kuin lähteekin vanavedessäni ulos pukukopista - en ollut aivan varma miksi olin pyytänyt häntä seuraani, mutta toisaalta kun olimme kuitenkin jo vaihtaneet muutaman sanasen, tuntui epäkohteliaalta olla pyytämättäkään.

Saliin saapuessamme paikalla onkin jo kaksi miestä ja kohotan yllättyneenä kulmiani ennen kuin muistan esittelytunnin olevan sekatunti. Noh, eipä sillä kai niin väliä ollut, pukuhuoneeseen survoutuneista naisista päätellen tunti olisi sitä paitsi kuitenkin naisvaltaisempi.
Kiharatukka näyttää valitsevan mattonsa varsin nopeasti ja koska en keksi parempaakaan paikkaa, asetun hetken mietinnän jälkeen hänen viereiselleen matolle. Istun risti-istuntaan maton päälle ja vilkaisen sitten seinällä olevaa kelloa. Varttia vaille.
"Alkoiko tunti vasta tasalta vai muistanko väärin?" kysäisen sitten vieressä istuvaltani naiselta. Olimme tosiaankin ajoissa, olin kai tullut pukuhuoneeseen jo sitten puolelta. Kunhan ei sentään ollut vasta vartin yli. Tai ei kai sillä sinänsä väliä ollut, odottelu vieraiden ihmisten seurassa sai minut vain vähän hermostuneeksi.
Hieron vasemmalla kädelläni hieman jännittyneesti niskaani ja odotan. Olin todellakin tainnut tulla vähän ihmisaraksi mutta ehkäpä tämä auttaisi asiaan.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06 Tammi 2018, 18:55

Punatukkainen nainen istuutui vierelläni ja vaikutti ehkä vähän jännittyneelle, tai sitten vain kuvittelin omiani.
"Tasalta luki ainakin esitteessä", vastasin hetken muisteltuani. Vilkaisin ympärilleni, ne kaksi miestä juttelivat keskenään hiljaisella äänellä ja tunnin pitäjää ei vielä näkynyt missään. Varmaan kymmenisen minuuttia saisimme odotella.

"Olen muuten Yulia", esittelin itseni ja käännyin taas hymyilemään punatukalle. En sentään ojentanut kättäni, koska se tuntui jo vähän hassulta. Varsinkin kun istuimme molemmat joogamatoilla. Tämä ei ollut mitenkään kummallinen tilanne minulle tutustua muihin ihmisiin, mutta enhän minä tiennyt mitä uusi tuttavuuteni asiasta ajatteli.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2018, 19:22

Kiharatukka vastaa että esitteessä luki tunnin alkavan tasalta. Nyökkään lyhyesti.
"En sentään muistanut ihan väärin", tokaisen ja katseeni liikkuu taas kellon suuntaan. Ehkä kohta puheliaat naiset pukuhuoneestakin lipuisivat saliin päin, mikäli nyt höpötykseltään joutaisivat.

Hätkähdän mietteistäni kun nainen esittäytyy minulle Yuliaksi. Hymyilen hänelle takaisin.
"Felcia", vastaan hänelle. "Hauska tutustua", sanon vielä perään.
"Oletko joogannut paljonkin?" kysäisen.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06 Tammi 2018, 19:28

Nyökkäilen naisen puheille ja hetken kuluttua kuulin myös hänen nimensä. Felcia. Oikein sievä nimi. Väläytin hymyn naiselle, kun hän sanoi, että oli hauska tutustua. "Todellakin."
Ne pälättävät naiset eivät ainakaan vielä olleet tulleet pukuhuoneesta tänne huutelemaan, joten saatoin keskittyä meidän keskusteluumme ihan tyytyväisenä.
"Olen enemmänkin pilatesihmisiä", myönsin. "Mutta ilmaisista kokeiluista en ole ennenkään kieltäytynyt."

Sitä paitsi, urheilua se oli tämäkin. Uuden kokeileminen ei voinut olla mutuenkaan paha asia, kokemukset olivat aina vain hyvästä.
"Entä sinä?"
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2018, 20:00

Suupieleni nytkähtää. Todellakin. Milloinkohan viimeksi joku oli ollut noin innokas tutustumaan minuun? Paitsi jotkut juopot äijänkuvatukset töissä. Eipä minulla hirveästi ystäviä ollut kun vietin kaiken aikani vain baarilla.
Yulia kertoo olevansa enemmänkin pilateksen ystävä ja jatkaa että ilmaisesta kokeilusta ei viitsi kieltäytyä. Naurahdan aavistuksen.
"No se on kyllä totta", jatkan, "kannattaahan tällainen tilaisuus hyödyntää."
Hän esittää vastakysymyksen ja kohautan vähän hartioitani.
"En ole joogannut vuosikausiin, joskus harrastin tovin aikaa. Tanssia harrastin pitkäänkin mutta nyt on jotenkin tullut viime vuosina vieraannuttua kaikista ryhmäliikuntamuodoista... Tulee vietettyä kaikki aika töissä", myönnän.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 12 Tammi 2018, 18:39

"Mm, töihin on aika helppo upota", myönsin ja hymähdin hiljaa. Musiikkiin ainakin oli niin helppo upota, että joskus olisin voinut pitää hyviä tunteja pitkänkin aikaa. Harvemmin vain oppilaat olivat samaa mieltä kanssani. Tunnin alkuun oli vielä aikaa, joten keskityin taas seuralaiseeni.
"Mitä sitten teet työksesi?" kai sitä oli ihan sopivaa kysyä, olihan nainen tuonut sen jo esille. Ja oltiinhan tässä jo sinunkaupatkin tehty.

Vilkaisin salin toiselle puolelle niihin kahteen mieheen, joiden seuraan oli liittynyt vielä kolmaskin, hieman vanhempi. Ilmeisesti he tunsivat kaikki toisensa, koska juttu tuntui luistavan liukkaasti. Hymyilin hetkellisesti näylle ja mietin, millainen ohjaajamme mahtoi olla.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 12 Tammi 2018, 19:53

Nyökkään naisen sanoihin töihin uppoamisesta.
"Tosiaankin", hymähdän hieman huvittuneeseen sävyyn. Paljon muuta minä en tehnytkään kuin töitä, mitä nyt toki kävin kotonakin että kissallakin oli seuraa ja ruokaa. Mutta parhaimpina päivinä jatkoin töiden tekemistä kotona, katsoin tilauslistoja ja tarvehankintoja ja kaikkea mahdollista läpi.
Yulia kysäisee mitä teen töikseni ja virnistän vähän.
"Omistan baarin keskustassa", totean sitten. "Entäpä itse?"
Tuntilaisia alkaa hitaasti soljua paikalle mutta vain tipoittain. Eiköhän tässä olisi vielä tovi jutusteluaikaa ennen kuin ohjaaja saapuisi paikalle.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 12 Tammi 2018, 19:59

"Ai", vastasin naiselle, kun hän totesi omistavansa baarin keskustassa. "No jopas."
En hirveästi käynyt baareissa, minulle ei siellä ollut yhtään mitään. Joskus saatoin lähteä työporukan tai parin muun ihmisen kanssa käymään, mutta kun en itse juonut, niin ei ollut mitään ideaa istuskella vain pitämässä seuraa baarimikolle.
"Olen musiikinopettaja lukiossa", hymähdin. "Muutaman vuoden tehnyt ja olen edelleen ihan iloinen uravalinnastani."

Vaikka en suoraan sanottuna aina nauttinut opettamisesta, oppilaat olivat monesti ihan mukavia ja musiikki oli aina hyvästä. Hirvittävän harva valitsi musiikin luokiossa itselleen ellei ollut oikeasti joko kiinnostunut siitä tai hyvä siinä.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja kujakettu » 12 Tammi 2018, 20:09

Yulia vaikuttaa yllättyneeltä kun kerron omistavani baarin ja hymyilen aavistuksen huvittuneesti.
"En olisi alunperin itsekään kyllä ajatellut että minusta tulee baarinpitäjä", totean virnistäen, "mutta halusin pitää kodin perinteet yllä nykyisessä asuinpaikassa. Olohuonemainen pubikulttuuri on minusta hieno asia, on mukavaa jos on paikka jossa tavata uusia ja vanhoja tuttavuuksia tuopillisen äärellä ja vaihtaa kuulumisia."
Nainen kertoo olevansa musiikinopettaja ja kohotan yllättyneesti kulmiani.
"Kappas."
"Soitatko itse jotain tiettyä instrumenttia?" kysäisen. Vilkaisen syrjäkarein kelloon seinällä, tunnin alkuun olisi viitisen minuuttia ja nyt ne papupadatkin olivat saapuneet pukuhuoneen kätköistä saliin pulisemaan.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

ViestiKirjoittaja Zarroc » 12 Tammi 2018, 20:12

"Ymmärrän hyvin", vastasin naiselle, kun hän puhui olohuonemaisesta pubikulttuurista. "Minkä nimistä baaria sitten pidät? Voisin joskus tulla tervehtimään, vaikken juokaan."
Kun Felcia sitten kysyikin soittamistani instrumenteista hymyilin lyhyesti tietämättä oikein mitä vastata. "Soitan kaikkia, mutta parhaiten ehdottomasti selloa, pianoa ja poikkihuilua."
Viimeisimpää olin harjoitellut kovasti viime aikoina ja aloin vihdoin olla oikeasti sinut sen kanssa. En oikein ymmärtänyt huiluja, niihin ei saanut samalla tavalla otetta kuin kielellisiin soittimiin.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Seuraava

Paluu Onlinepeli

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron