Snowfinchin joulukalenteri 2015

Täältä löytyvät tärkeät ilmoitusasiat: jokaisen pelaajan kannattaa lukea aina kun tälle alueelle on tullut uusia viestejä. Alueelle aiheita saavat tehdä admin tai moderaattorit ilman erillislupaa.

» Pikakertaus Snowfinchin käytännöistä (uudet pelaajat, käykää läpi!)
» Uutiset (päiv. 26.1.2018)

Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja kujakettu » 10 Marras 2015, 17:50

Vilinää, vilskettä, helinää, helskettä, pienten tiukujen...~

On jälleen se aika vuodesta kun laitamme pystyyn Snowfinchin perinteeksi muodostuneen joulukalenterin. Mikäli haluat muistella miltä menneiden vuosien joulukalenterit näyttivätkään, niin tässä vuosien 2012, 2013 ja 2014 joulukalenterit. Myös vuonna 2011 oli joulukalenteri, mutta sen sivusto on epäkunnossa.

Joulukalenteri kulkee tänä vuonna samalla tavalla kuin edellisvuonna, eli joka toinen luukku on hahmohaastatteluja ja joka toinen luukku tuttuun tapaan vapaavalintaista pelaajien tuottamaa materiaalia. Hahmohaastattelujen kysymysten tuottamisesta vastaa moderaattorimme veranthia.

Homma sujuu kuten viime vuonna, mutta nyt on vain yksi setti kysymyksiä. Haastattelet siis yhtä tai useampaa hahmoasi alla olevilla kysymyksillä (huumori jälleen sallittua!) ja laitat tulemaan minulle (foorumilla yksärillä tai skypessä veranthia).
    - Hahmon nimi
    - Ikä
    - Asuinalue
    - Joulu tekee tuloaan, mitkä on tunnelmat?
    - Aiheesta on monia mielipiteitä, mutta missä joulupukki sinun mielestäsi asustaa?
    - Saatko vai annatko mieluummin lahjoja?
    - Vuodenaikaan sopiva lempibiisisi?
    - Mieluisin juhla-ajan muistosi?
    - Ketä, jos voisit valita kenet tahansa, haluaisit suukottaa mistelinoksan alla?
    - Jouluteemainen lempielokuva?
    - Kerro joku kuluneen vuoden kohokohta!
    - Mitä luulet vuoden 2016 tuovan tullessaan?
    - Terveisesi muille Snowfinchin Sanomien lukijoille!

Valmiit haastattelut lähetetään moderaattorillemme veranthialle.

Haastatteluista sitten niihin perinteisempiin luukkuihin.
Luukkuihin voi tuottaa vapaavalintaista materiaalia, olkoon se jouluinen kuva, fan arttia, jouluresepti, mitä vain keksitkään! Luukkujen varaaminen toimii tuttuun tapaan tässä topicissa. Lähetäthän joulukalenterimateriaalit hyvissä ajoin ennen omaa päivääsi, kuitenkin viimeistään edellisenä iltana n. kello 21 mennessä. Tämä helpottaa kalenterin julkaisua ajallaan. Perinteiset itsetuotetut joulukalenterimateriaalit voi lähettää minulle (admin) esimerkiksi yksityisviestin kautta foorumilla, skypessä (Neiti Kettu) tai Facebookinkin kautta jos olet siellä kavereissani.

Yksinkertaisesti siis, haastatteluvastaukset veranthialle, muut joulukalenterimateriaalit minulle.

Ai niin, ja vielä yksi asia. 24.joulukuuta on perinteisesti olult yhteisluukkumateriaalipäivä, jolloin kaikki halukkaat voivat lähettää materiaalia. Tänä vuonna toivoisin että 24.luukkuun osallistuvat ilmaisisvat mielenkiintonsa etukäteen, jotta minulla on hieman tietoa minkä verran materiaalia ja keneltä luukkuun on tulossa (helpottaa luukun julkaisua).

Linkki joulukalenteriin julkaistaan tässä topicissa sekä pääsivustolla tuttuun tapaan joulukuun alkuun mennessä.

KALENTERILUUKUT:
1. haastattelu
2. veranthia
3. haastattelu
4. ?
5. haastattelu
6. kujakettu
7. haastattelu
8. Zarroc
9. haastattelu
10. Varja
11. haastattelu
12. ?
13. haastattelu
14. ?
15. haastattelu
16. ?
17. haastattelu
18. ?
19. haastattelu
20. kujakettu
21. haastattelu
22. Sasu
23. haastattelu
24. YHTEISLUUKKU, osallistujat: kujakettu, veranthia, Varja
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja veranthia » 10 Marras 2015, 18:30

Nappaan saman tien kakkosluukun, hajaa.
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja Varja » 10 Marras 2015, 18:59

Laita mulle kymppi.

Ja varmaan paskon jotain kaksneloseenkin
Avatar
Varja
Pikkuvanha
 
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:08

Re: Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja Zarroc » 13 Marras 2015, 13:06

8 minulle.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja kujakettu » 20 Marras 2015, 20:21

Lisää halukkaita kaipaillaan!
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja Sasu » 23 Marras 2015, 12:35

Jopa otan sitten vaikka luukun 22, ehkä siihen mennessä oon keksiny jotain käypää sisältöä. :'D (Todennäköisesti en ole vaan panikoin sitä sitten vielä 21. pvä kello about 23.55 mutta noh...)
Avatar
Sasu
Pikkuvanha
 
Viestit: 145
Liittynyt: 26 Loka 2013, 09:28

Re: Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja kujakettu » 23 Marras 2015, 23:01

Vielä paljon luukkuja tyhjillään! Mites, onko haastatteluja jo lähetelty veranthialle? Niitä voi tehdä ja lähetellä anytime.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja kujakettu » 01 Joulu 2015, 18:57

Moi, pahoittelut joulukalenterin viivästymisestä. Tässä on vähän uudelleenorganisointia asian kanssa meidän vähäisen pelaajamäärän ja hiljaisuuden takia sekä sen että mulla on tosi kiireinen joulukuu tulossa. Mietittiin veranthian kanssa 12 luukun joulukalenteria joka alkaisi siis huomenissa ja luukku aukeaisi joka toinen päivä, katsotaan ehdinkö tänään tehdä asian eteen jotain. Sori, oon vanha ja väsynyt ja meillä on niin hiljaista että ei yksin riitä jaksaminen pyörittää ainakaan ihan näin massiivisena tätä ruljanssia vaikka haluaisin. Mutta jos nyt tän sähläämisen keskellä kaipaa joulumieltä niin pikkujoulupeli löytyy Fringesteristä hotelli Flamingosta!
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja Sasu » 01 Joulu 2015, 22:08

Musta kahentoista luukun kalenteri ei kuulosta huonolta idealta. Oon itsekin vanha ja väsynyt ja ihan pihalla kaikesta tällä hetkellä.
Ja mun on pitäny käydä sinne pikkujoulupeliin vastaamassa varmaan jo sen ilmestymispäivästä lähtien, mutta tässä sitä edelleen ollaan.
Avatar
Sasu
Pikkuvanha
 
Viestit: 145
Liittynyt: 26 Loka 2013, 09:28

Re: Snowfinchin joulukalenteri 2015

ViestiKirjoittaja kujakettu » 02 Joulu 2015, 19:58

Joooo. Oon vanha ja hidas ja hirvee sotiminen tänäänkin ollut koululla näyttöhommien kanssa ku opettajat vähän ongelmoi mutta kyllä tämä tästä! Pitääpä vaikka koettaa ton veranthian kanssa vähän palaveerata tän joulukalenterisysteemin puolesta mut joku pieni kyllä edes tehdään! Yks mahis tietty aloittaa vaik 12. päivä sellanen kahentoista luukun tai jotain. Joku pieni odotteluhomma eniveis. :DD Katotaan nyt, yritän saada mun aivot kasaan. Ja pikkujoulupeli tuolla lymyää tosiaan, käykää joku sinne vastaamassa niin ei Felcin tarvi työntekijöineen vaa bilettää siellä 8)
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli


Paluu Ylläpidon ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron