Aika hyvästien on

Vanhalta foorumilta tänne siirretyt kokonaan pelatut pelit sekä Pelaajat ilmoittavat-osiosta lopettaneiden pelaajien viestitopickit (lopettamiset ja seuranhaku). Ylläpito lukottaa aiheet.

Aika hyvästien on

ViestiKirjoittaja Dalamar » 21 Kesä 2015, 11:10

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, ja näin ollen on minun roolipelaukset nyt pelattu. Snowfinch on ollut minulle todella tärkeä paikka, ja olen tutustunut ihaniin ihmisiin täällä <3 Toivon todella, että saatte pidettyä tämän ropen pystyssä ja saatte haalittua lisää aktiivisia jäseniä <3 Minut löytää edelleen deviantartista, ja sähköpostiakin saa laittaa ( cissy@netkoti.fi ), jos siltä tuntuu <3

Kiitos todella paljon näistä ihanista vuosista <3 Olisin toivonut saavani nähdä miten Dairen ja Lavenderin suhde kehittyy, mutta toisella kertaa sitten :)

Kiitokset vielä kaikille, ja tiukat halirutistukset jokaiselle!!! <3<3<3<3
Dalamar
 

Re: Aika hyvästien on

ViestiKirjoittaja kujakettu » 21 Kesä 2015, 12:51

Ikävää nähdä että lähdet, olit kuitenkin pitkään jo vakiokalustoa täällä. Mukavaa jatkoa sinulle ja jos ikinä siltä tuntuu niin ovet ovat aina auki palaaville pelaajille. Mukavaa että viihdyit meidän kanssa näinkin pitkään.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Aika hyvästien on

ViestiKirjoittaja veranthia » 21 Kesä 2015, 16:06

:(

No, elämä vie minne elämä vie. Olit mahtavasti aina mukana toiminnassa ja pelailit säällä kuin säällä. Aina on tosiaan meidän ovet kyllä auki, jos tuntuu siltä että haluaa palata. Kiitos näistä vuosista, peleistä ja ahkerasta osallistumisesta ja hyvää jatkoa! :) ♥
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Aika hyvästien on

ViestiKirjoittaja Varja » 03 Heinä 2015, 19:40

Voi jehna! Pitää keksiä sit jotain muuta. Kaikkea hyvää sulle kuitenkin! :)
Avatar
Varja
Pikkuvanha
 
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:08


Paluu Arkisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron