Kirjoittaja kujakettu » 07 Tammi 2015, 22:43
Kun keikka sitten loppuu, porukka alkaa hajaantua. Osa hitaammin, osa nopeammin, tupakoitsijat valuvat röökille ja iso osa liukuu suoraa päätä tiskin suuntaan. Minä istun vielä Nathanin reppuselässä konsertin aiheuttamasta euforiasta, mutta sitten vilkaisen tiskille menevää populaa jonka jälkeen Tobya.
"Hae! Juomista!" sanon Tobylle ja leveä virne naamallaan hän nyökkää.
"Olisin muuten käskenyt tän mut tää jää harhateille kuitenkin eikä saa yhtä monta kannettua perille", selvitän sitten naureskellen Sebastianille Nathanin kyydistä.
"Lauren, nyt mä tiputan sut kyllä todellisuuteen koska mä haluun kuselle ja tupakalle", Nathan ilmoittaa sitten ja päästää irti jaloistani jolloin meinaan tipahtaa suin päin lattialle mutta otteeni on vielä miehen hartioissa joten teemme vain kummallisen melkein-kaatumisen kunnes päästän irti miehen kaulasta ja tömähdän lattialle.
"Hitto sun kaa", hymähdän nousten humllaisille jaloilleni ja hieroen putoamisesta kipeää takapuoltani. Nathan nauraa ilkikurisesti, sotkee niin-huolella-asettelemani kampaukseni ja katoaa sitten ihmismassan sekaan.
"Hemmetin mulkvisti", murahdan muka-nyreissäni vielä Nathanin perään katsoessani.
"Mennääks istuu jonneki? En tiiä kannattaako tää horjuminen iha hirveesti", naurahdan. Katselen hieman ympärilleni.
"Tosin... Toby varmaan löytää jonkun paikan jos on löytääkseen. Mennään mekin käymään röökillä", sanon ja nappaan Sebastiania kädestä, lähtien määrätietoisesti baarin terassia kohden. Oli siellä tupakkakoppikin, mutta halusin nyt mielummin ulos.