TuikKu lopettaa

Vanhalta foorumilta tänne siirretyt kokonaan pelatut pelit sekä Pelaajat ilmoittavat-osiosta lopettaneiden pelaajien viestitopickit (lopettamiset ja seuranhaku). Ylläpito lukottaa aiheet.

TuikKu lopettaa

ViestiKirjoittaja TuikKu » 10 Tammi 2015, 14:35

... valitettavasti nyt on pakko tehdä näin. :<

Tämä tuskin tuli kummoisena yllätyksenä kenellekään. Olen ollut ihan hirmu epäaktiivinen täälläpäin. D:
Pahoittelen hirmuisesti nyt kesken jääviä pelejä, jotka ovat junnanneet paikoilleen ties kuinka kauan. :c
Aika ja innostus ei tahdo millään riittää näin moneen roolipeliin jossa tällä hetkellä luuhailen, joten nyt on pakko valita missä jatkaa ja missä ei.
Roolipelimaailmasta en kuitenkaan kokonaan häviä ja se on varma. :3 Mutta ihanaa nähdä että Snowfinch yhä pyörii ja uusia pelaajia on tullut lisää!

Olen varma että Snowfinch pysyy vielä pystyssä pitkään! Toivotan kaikille iloisia pelihetkiä~<3
TuikKu
 

Re: TuikKu lopettaa

ViestiKirjoittaja kujakettu » 11 Tammi 2015, 12:46

Harmin paikka, mutta yllätyshän tämä ei tosiaan ollut. Hyviä jatkoja ja törmäillään todennäköisesti vielä ehkä jossain muussa ropessa tai jotain muuta. o/
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: TuikKu lopettaa

ViestiKirjoittaja veranthia » 13 Tammi 2015, 16:14

Mä enteilen että joskus taas kiinnostaa tämä ja palaat :D Näkemiin~
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere


Paluu Arkisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron