In the madness and soil of that sad earthly scene

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2015, 20:04

"Oi hitto", sanon ja läimäisen itseäni otsaan.
"Enhän minä humalani kanssa näköjään muistanut enää yhtään. Perkele. No mä käyn hakee sulle jotain muuta, mitä tahot?"
Juon loput ensimmäisestä siideristäni, aikaa menikin koko lasilliseen ehkä huimat kaksi minuuttia. Nousen jo taas ylös pöydästä valmiina hakemaan Sebastianille jotain uutta juotavaa ja nyt tuntuu taas että päässä hieman kohisee.
kujakettu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06 Tammi 2015, 20:21

"Älä suotta, mä haen ite", toppuuttelin miestä ja join vielä yhden hörpyn siideristäni. Sen jälkeen työnsin puolillaan olevan lasin Nathanin eteen ja nousin seisomaan.
"Juo", virnistin miehelle jäämättä kuuntelemaan myöntyisikö se vai vastustaisiko ja lähdin luovimaan tietäni tiskin suuntaan. Siellä parkkeerasin itseni sen sinitukkaisen naisen viereen ja tilasin itselleni kaksi minttuviinapaukkua. Tunsin naisen tarkkailevan minua silmäkulmastaan juoden välillä lasista jotain sinistä drinkkiä.
"Oot tuijottanu mua koko illan", sanoin naiselle pitäen huolen siitä, etten käyttänyt yhtäkään typerää iskurepliikkiä. En minä tosin ollut tässä ketään iskemässäkään.
"Kuin myös", nainen totesi ja vilkaisin sitä hieman pidempään. Korsetti ja vahvasti meikatut silmät joiden väristä en ollut ihan varma.
Vedin ensimmäisen paukun naamaani ja nojasin tiskiin oikeastaan tietämättä mitä sanoa.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2015, 20:32

"Jos oot varma", totean vastaukseksi vähän pettyneeseenkin sävyyn ja istun takaisin alas. Sitten Sebastian tyrkkää loput juomastaan Nathanin eteen, joka siideristä kitinästään huolimatta ottaa lasin oikein hyvillään vastaan ja hörppää koko komeuden kerralla naamaansa.

Katseeni siirtyy Sebastianin perässä tiskin suuntaan ja yllätyksekseni hän näyttää puhuvan jonkun sinihiuksisen daamin kanssa. Räpytän muutaman kerran hieman typertyneenä silmiäni, eikös hän ollut sanonut että..
No, ehkä olin vain ymmärtänyt väärin. Tai saattoihan nainen olla hänen tuttunsa. Mitäpä se oikeastaan minulle kuului.
Käännyn takaisin pöydässä olevien kavereiden puoleen, jotka, kuten arvata saattaa, puhuvat Nathenin yllyttäminä naisista.
"Hitto, jäänkö mä tota uutta jätkää huonommaksi", Nathan toteaa sitten katsellen arvioiden kun Sebastian juttelee tiskillä sinitukalle.
"Täytyy ryhdistäytyä."
Toby naurahtaa Nathenin jutuille kuivakasti ja iskee tyhjän oluttuoppinsa pöytään, ilmoittaa käyvänsä kusella ja hakevansa sitten juomat koko porukalle. Nathan kyräilee mistä löytäisi mukavan neitosen ja päättää lähteä tupakalle, jolloin yllättäen minä huomaankin istuvani yksin pöydässä. Mites tässä näin kävi?
Hymähtäen pöyhin vähän hiuksiani ja käyn sitten toisen siiderini kimppuun.
kujakettu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06 Tammi 2015, 20:38

"Sä et kyllä näytä heterolle", sinitukka iski naamalleni hetken tuijottelun jälkeen ja minä naurahdin.
"Ai? Saan kuulla siitä, että oon liian heteron näkönen."
Nainen pyöräytti minulle silmiään. "No ne ei vaan tajua sitä, sä oot jopa muhun verrattuna hintti."
Tuijotin naista hetken ajan ja aloin sitten nauraa. "Oikeesti, osuinko baariin ainoaan lesboon just sillon ku kattelen naisia?"
Sinitukka hymyili viehkeästi ja se näytti oikeasti ihan kivalta. Ainakin humalassa.
"Ihan hyvä sihti on joo."
Sen jälkeen se käveli pois luotani ja tajusin tuijottavani aivan jumalattoman korkeita korkoja, joissa oli piikkejä.

Katsahdin pöytäämme päin, mistä näköjään kaikki olivat jo kadonneet. Lawrence näkyi istuvan siellä yksinään, joten ajattelin ilostuttaa sen iltaa. Niinpä vedin vielä toisen paukkuni ja tilasin baarimikolta Adios Motherfuckerin, joka kädessäni kävelin pöytäämme kohden.
"Voi, sut jätettiin ihan yksin", sanoin ilkikurisella sävyllä Lawrencen korvaan samalla kun laskin drinkin sen eteen pöydälle.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2015, 20:49

Juon siideriäni itsekseni ja vilkaisen puhelimesta kelloa. Puoli kaksitoista. Olisi tässä vielä jonkin verran aikaa, sitten pitäisi siirtyä tuonne tanssilattian puolelle jos halusi lavallekin nähdä. Toki jos laiskottaisi niin aina voisi vain istua pöydässä, mutta keikasta sai lähietäisyydeltä kyllä enemmän irti.
Olen juuri juomassa viimeisiä pisaroita siideristäni, kun hätkähdän vähän kun kuulen yllättäen aivan korvani juuresta äänen joka voivottelee kuinka jäin yksin.
Hörppään viimeiset juomastani ja lasken lasin pöydälle.
"Siltä vaikuttaa", naurahdan.
"No, on mulla sentään humala seurana. Mites sinitukka?" kysäisen.
kujakettu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06 Tammi 2015, 20:52

"Paikallinen lesbo", virnuilin Lawrencen kysymykselle sinitukasta ja jäin edelleen miehen taakse seisomaan, vaikka se kieltämättä hiukan härölle näyttikin. Tästä kulmasta miehen piirteet vaan pääsivät ihan eri tavalla oikeuksiinsa.
"Eipä siinä, olin vaan vähän utelias ku harvoin mua kukaan tuijottaa koko iltaa."
Ojensin käteni drinkkiä kohden jonka olin juuri tuonut pikkumiehelle ja maistoin sitä. Jep, ihan yhtä oudon makuista kuin viime kokeilullakin, joten palautin sen jälleen pöydälle.

Katsahdin taakseni ja näin Tobyn kävelevän tiskiä kohden, joten kaikessa rauhassa siirryin takaisin omalle paikalleni pöydän viereen istumaan, antaen katseeni harhailla ympäristössä vailla kiinnekohtia.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2015, 20:58

Kun mies ilmoittaa sinihiuksen olleen paikallinen lesbo, naurahdan.
"Oi voi, no onneksi Nathen ei sitten lähtenyt sen kanssa koettamaan onneaan. Ei sillä, ei se sen egolle kyllä mitään tekisi."
Sebastian seisoskelee edelleen takanani ja kohotan kulmiani. Sitten hän mainitsee että harvemmin häntä koko iltaa kukaan tuijottaa.
"Yllättävää", sanon vähän virnistäen.
Hän maistaa juomaa ja laskee sen sitten taas pöydälle eteeni.
"Mulleko sä tän toit vai ihan kiusakseniko sen laskit suoraan nenäni alle?"
kujakettu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06 Tammi 2015, 21:01

"Vaikutti sellaselle tädille, että saattas käydäkki Nathanin egolle", naureskelin. Jotenkin siitä ihmisestä oli saanut sellaiset vibat, enkä minä useinkaan kauhean väärässä näissä jutuissa ollut.
Nostin jalkani toisen päälle ja nojasin paremmin taaksepäin tuolissa, samalla kun siirsin katseeni Lawrenceen.
"Kyllähän mä sen sulle taisin tuoda", virnistin. "Mutta pitäähän sitä koemaisto aina tehdä."
Katselin pöydällä olevaa lasiarmeijaa, joissa yhdessäkään ei ollut edes pohjia jäljellä. Ilmeisesti Nathan oli melkoinen imuri asian suhteen.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2015, 21:18

"Ohhoh, se on jo aika hyvin", naurahdan kun Sebastian ilmoittaa että äskeinen tuttavuus olisi voinut kyllä käydä Nathaninkin egolle.
Istuuduttuaan Sebastian toteaa tuoneensa juoman minulle ja ilmeeni syttyy. Humalassa sitä aina ilahtui vähän liikaakin jos sai juomista ilmaiseksi eteensä, oli kuin paraskin lahja.
"No mutta thanks", sanon hyvilläni ja otan lasin käsiini.

Juuri kun olen päässyt maistelemaan juomaani, Toby saapuu rauhallisen auktoriteettisen olemuksensa kanssa paikalle ja laskee pöydälle aimo kasan laseja.
"Eiköhän tosta löydy jotain mieluista itse kullekin, on väkevämpää ja miedompaa", mies ilmoittaa ja istuu sitten alas, ottaen uuden ison kolpakon käteensä. "Ottakaa mitä mielitte."
"Eiks sun pitänyt juua vaa yks tuopillinen?"
"Nääh, tänään on hyvä kaljapäivä."
kujakettu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06 Tammi 2015, 21:27

Kohautin olkiani miehen kiitokselle ja katselin kun Toby lastasi epämääräisen kokoisen lastin laseja pöydälle. Ihan kuin edellisetkään olisivat enää mahtuneet.
Nappasin käteeni lasin, joka oli selvästikin viskikola ja omin sen itselleni hyvin itsetietoisesti.
Katselin kun baarin takaseinällä olevalle lavantapaiselle alettiin pikkuhiljaa laitella soittovälineitä kasaan, rummuissakin oli niin saatanan monta peltiä etten täältä käsin edes nähnyt kuinka monta niitä oli.
Join onnellisena viskiäni ja katsoin kelloa, keikan pitäisi alkaa 20 minuutin kuluttua.

Nathania ei näkynyt missään, mutta se nyt ei ollutkaan mikään ihme. Katselin kun lavan eteen kasaantui jo muutama ihminen, jotka selvästi olivat yhtyeen faneja tai helvetin humalassa.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2015, 21:40

Sebastian ainakin löytää Tobyn tuomista juomista jotain mieluista itselleen, hyvä niin. Minä hörpin Sebastianin minulle tarjoamaa juomaa kaikessa rauhassa, Toby taas istuskelee rennosti tuoppinsa kanssa. Veikkaisin että keikan aikana tai viimeistään sen jälkeen meillä kaikilla alkaisi olla jo sen verran tuhti humala ja keikkakrapula että sitten menisi lujaa. Nythän sievoisesta päihtymystilasta huolimatta olimme vielä aika rauhallisia.
Paitsi Nathan, joka pienen etsiskelyn jälkeen eksyykin silmiini juttelemassa kolmen tytön seurueelle, ostaa yhdelle juomankin. Voi herran pieksut.

Yllätyksekseni mies kuitenkin tulee aivan kotvasen kuluttua pöytäämme.
"Lupasin palata asiaan keikan jälkeen", mies toteaa virnistäen ja vilkaisee vielä tyttöporukkaa.
"Ihana tuo punapää vaikka brunettekin on kyllä varsin viehättävä. Koko porukka kyllä itse asiassa", meis sanoo vähän haaveksuvakin sävy äänessään, jonka jälkeen hän ottaa kyselemättä juoman pöydältä ja alkaa kaatamaan sitä kurkkuunsa.
"Keikka taitaa alkaa kohta", minä totean saadessani tyhjennettyä juomani.
"Vois juua nää tästä pöydältä pois ja siirtyä tonne lavan tuntumaan, vai?"
Pöydällä tosin notkuu vielä vähän turhankin monta lasia. Eikun juomaan vaan, totean ja otan lähimmäisen vastaan tulevan täyden lasin eteeni, vaikka se sisältääkin valkovenäläistä jonka en voi todellakaan sanoa lukeutuvan suosikkeihini.
kujakettu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06 Tammi 2015, 21:47

Seurasin Lawrencen katsetta Nathaniin, joka näköjään oli kasannut itselleen raamiryhmän. Oli tuokin, kaikki näyttivät olevan jotain kahdenkympin ja kuoleman väliltä, jos sitäkään.
En kerennyt kuin puoliväliin viskikolassani kun mies palasikin luoksemme ja alkoi surutta mättää lasien sisältöä naamaansa. Katsoin sitä tahtia vähän aikaa ihmetellen, mutta kun Lawrence yhtyi siihen, en osannut kuin hymyillä vinosti ja juoda loput viskistäni.

Kello alkoi olla 23.57, minä nousin seisomaan ja venyttelin hieman selkääni. En normaalisti istunut näin pitkiä aikoja paikallani, se kieltämättä tuntui vähän selässä.
"Noh, joko mennään?" kysyin. Baarikeikoissa oli se hyvä puoli, että suurta tunkua ihan lavan läheisyyteen ei ollut ennen kuin kännikalat oikeasti älysivät, että keikka alkoi. Mikä tapahtui siinä ekan biisin puolivälissä.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2015, 22:00

Juon ja juon miettimättä sen kummemmin. Tobykin katsoo minua hieman kummissaan, en ollut tainnut vähän aikaan kiskoa juomia ihan tällä tavalla.
Nathan nyt juo kaikista laseista jotka vain käpäliinsä saa. Ja itse asiassa minä teen saman, ja siinä kun Toby ja Sebastian istuvat suhteellisen rauhallisesti juomiensa kanssa, minä ja Nathan tyhjennämme pöydän.
"Good job, man!" hihkaisee Nathan kun iskemme lasit pöytään ja iskee kanssani high-fiven.

Sebastian nousee verrytellen ylös ja kysy joko menemme - minä nousen ylös myös mutta hieman liian vauhdikkaasti juomaani määrään nähden ja horjahdankin tällä kertaa jo oikein kunnolla.
"Hupsista saatana", kyräilen ja nojaan tuoliin josta nousin, ruveten nauramaan samalla.
"Älä nyt nolaa ittees, herran tähden", Nathan sanoo muka niin itsevarmana, vaikka hänenkin äänestään kuulee kyllä sammalluksen pehmeän vivahteen. Hänen tasapainonsa vain yleensä pysyi suhteellisen pitkään hyvänä, minulla se taas saattoi olla ensimmäisiä asioita jotka lähtivät käsistä.
"Koettakaas nyt vähän molemmat olla ihmisiks nyt siihen asti et päästään lavan äärelle", Toby naurahtaa rennosti, nousten sitten tuoliltaan ja laskien tyhjän kolpakon pöytään.
kujakettu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06 Tammi 2015, 22:12

"Joko sä nyt tarviit kantoapua", naurahdin katsellessani Lawrencen horjahtelua. Ei kyllä ihmekään tuollaisen juomisen jälkeen, pikkumies joi enemmän kuin minä ja sen kyllä näki. Ei tuon kokoinen voisi kestää sitä mitenkään. Eli siinäpä olikin voittaja yön panokselle kuka on ensimmäisenä naamat.

Lähdimme lavan suuntaan aika hyvässä yhteisymmärryksessä, puikkelehdin ihmisten joukossa ja pidin Lawrencea välillä vähän silmällä, ettei se nyt ihan nuokahtaisi jonnekin. Jouduin kuitenkin tekemään töitä sen eteen, että sain itseni suunnilleen kammettua neljänteen riviin, ihmiset tuntuivat käyttäytyvän aivan helvetin oudosti. Tai sitten minä vain olin enemmän humalassa kuin luulinkaan.

Ainakin tasausesta päänsisäisestä pyörimisestä päätellen saattoi olla niinkin.
Zarroc
Aikuinen

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06 Tammi 2015, 22:18

"Eeeeeen mä nyt vielä", vakuuttelen Sebastianille kun hän tarjoaa jo kantoapua.
Itse asiassa kun lähdemme porukalla kävelemään lavalle päin, en ole asiasta ihan niin varma koska horjun aika kiitettävästi. Ei helvetti, nyt tuntuu kyllä päässä. Mutta horjumiseni vain lähinnä huvittaa minua joten kuljeksin eteenpäin aika typerä ilme naamallani.

Pääsemme suhteellisen lähelle lavaa ja kun Sebastian pysähtyy, se tuntuu minusta kamalan äkkinäiseltä ja otan tukea hänen selästään etten kaadu.
"Huhhuh", huokaisen sitten ja koetan kerätä itseni seisomaan ihan ilman tukea.
"Lauren on ihan tunnelissa", Nathan naurahtaa ja läimäisee minua olkaan. Ja minä mietin hetken miksi se kuulostaa niin hölmöltä, ennen kuin lopulta tajuan että mies käyttää oikeaa etunimeäni.
"Voi vittu sun kanssas, oliko pakko", hymähdän ja mulkaisen Nathania pahasti. Mutta humalassa se oli rehellinen kuin mikä eikä myöskään ikinä muistanut sellaisia asioita kuin että millä nimellä minua julkisilla paikoilla kannatti kutsua.
No, Sebastian voisi kuvitella että se on vain joku Nathenin käyttämä lempinimi tai jotain.
Ja toisaalta, päässä pyörii nyt sen verran että hetkellinen ärtymykseni asiasta katoaa aika nopeasti.
Toby selvittää jotain Nathenille ja kurtistan vähän kulmiani, mutta jotain neitosiahan he tällä kertaa tiirailevat yksissä tuumin. Minä vilkaisen Sebastianiin ja sitten keikkalavaa. Bändi aloittaisi ihan juuri.
kujakettu
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Onlinepeli