Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

Täältä löytyvät tärkeät ilmoitusasiat: jokaisen pelaajan kannattaa lukea aina kun tälle alueelle on tullut uusia viestejä. Alueelle aiheita saavat tehdä admin tai moderaattorit ilman erillislupaa.

» Pikakertaus Snowfinchin käytännöistä (uudet pelaajat, käykää läpi!)
» Uutiset (päiv. 26.1.2018)

Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja kujakettu » 09 Marras 2014, 20:31

Nyt olisi aika laittaa vireille kyselyä ja mietiskelyä joulukalenterista. Onko meillä täällä vielä porukkaa elossa, kiinnostaako ketään, onko kenelläkään intoa tänä vuonna joulukalenterille? Millä tavalla joulukalenteria voisi/pitäisi toteuttaa tällä kertaa?
Mielelläni toteuttaisin meille tänänkin vuonna Finchiin joulukalenterin, jos se vaikka hyvinkin toisi meille taas vähän iloa, intoa ja yhteisöllisyyttä. Mutta resurssit minulla ei todellakaan riitä omien asioideni ja ongelmieni lomassa hoitamaan koko systeemiä yksin, siksi haluaisinkin nyt herättää keskustelua millä tavalla joulukalenteri pitäisi tai kannattaisi tänä vuonna tehdä mikäli sellaista toteutamme. Pohjan voin ilman muuta taas hankkia kasaan kuten joka vuosi ja niin edelleen mutta en halua siitä mitään yksinomaan minun projektiani koska se ei ole niin hauskaa.

Haluaisin siis kuulla;
x kenellä olisi intoa osallistua joulukalenterin tekemiseen?
x onko mitään järkeä järjestää edellisvuosien tapaan kalenteria yhteisprojektina niin että luukkuja saa valita?
x pitäisikö kalenteri toteuttaa jollain toisella tapaa, kenties vaatimattomammin tai tiettyä formaattia noudattaen - millaisia ideoita tähän sitten olisi, mikä kuulostaisi mielekkäältä? (esim. joka luukussa joku yksinkertainen luonnos-fanart jollekulle tai 24 mietelausetta roolipelaamisesta tai vaikka Finchin hahmoista tms.?)
x ajatuksia, ideoita, mitä vain - onko Finchin kalenterilla 2014 mitään toivoa?
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja Dalamar » 09 Marras 2014, 20:56

Minä ainakin voin jollain tapaa osallistua joulukalenteriin :)

Riippuen ihan siitä, löytyykö muita kiinnostuneita, niin olisiko sitten ihan hullua, tehdä viikkokalenteri? eli ei olisi joka päivälle luukkuja, vaan ainoastaan yksi luukku per viikko? Kuulostaako ihan typerälle ajatukselle. Tietysti sitten jos innokkaita löytyy niin jakaa sitten viikko vaikka puoliksi. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan :D Olen huono selittämään :D

Olisiko muuten salapukissa mitään ideaa? Eli osallistujen kesken arvotaan kuka antaisi kenellekin lahjan (tietysti toisiltaan tietämättä), joka nyt voisi olla piirros, luonnos, runo tai vaikkapa valokuva :) Olisiko näissä jotain idean poikasta? :D
Dalamar
 

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja Varja » 11 Marras 2014, 16:51

Oon tykänny availla Finchun joulukalenterin luukkuja! Mutta tänä vuonna mulla on niin monta rautaa tulessa, ettei pää kestä enää yhtäkään projektia ja joudun jättäytymään pois kalenterin teosta (paitsi jos mä ihan vähän jeesaan..!). :(

Viikkokalenteri ei kuulosta huonolta idealta.
Avatar
Varja
Pikkuvanha
 
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:08

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja veranthia » 12 Marras 2014, 17:11

Minä tottakai kuten aina tulen mukaan :D

Salapukki olisi kiva, mutta meillä ei ole minään vuonna koko porukka lähtenyt joulukalenteritoimintaan. :/ Kalenteri on kuitenkin ollut kaikille avoin osallistumisesta huolimatta, niin se olisi vähän mälsää, jos homma pyörii niin että osa porukkaa saa jotain ja osa ei.

Ite tykkään tosta perinteisestä formaatista, mutta ymmärrettävästi se ei ehkä tänä vuonna toimi... Pulinatopassa heittämäni idea hahmohaastatteluista olisi kiva, koska useammalla pelaajalla on hahmoja enemmän kuin yksi = hahmolla vastataan jouluaiheisiin kysymyksiin ja sit joka päivälle on yksi hahmohaastattelu. Eli vaikka kaikki eivät osallistuisi, saisi yksi pelaaja helposti pariin luukkuun :) Toisaalta nämä voivat olla vähän yksitoikkoisia...

Sekalainen kalenteri? Saa valita luukkuja kuten ennenkin, ja ne luukut jotka jäi vapaaksi täytetään esim. mietelauseilla tai jollain vastaavilla vähän yksinkertaisemmilla jutuilla.

Mulla kyllä kuitenkin on aikaa pistää tähän, kun yo-kokeet jatkuu vasta helmikuussa. :D
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja Dalamar » 12 Marras 2014, 18:43

Hahmohaastattelu kuulostaa tosi kivalle idealle! :) se olisi ainakin jotain erilaista ^^
Dalamar
 

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja Sasu » 14 Marras 2014, 21:40

Hahmohaastattelut kuulostavat kyllä hyvältä, ja sellaiseen mullakin voisi olla saumaa osallistua kaiken häslingin ohellakin. : D
Avatar
Sasu
Pikkuvanha
 
Viestit: 145
Liittynyt: 26 Loka 2013, 09:28

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja kujakettu » 15 Marras 2014, 18:37

No hei mites jos osa olis sit hahmoesittelyjä ja väliin vois sit heittää artteja tai muuta? Tyyliin joka toinen luukku haastatteluja ja joka toinen jotain muuta (oli se sit valokuva, musiikkia, arttia tms niinkun aina ennenkin)?
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja Dalamar » 15 Marras 2014, 18:56

Minulle ainakin sopisi sellainen suunitelma ^^
Dalamar
 

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja kujakettu » 18 Marras 2014, 21:39

Uhh anteeksi hiljaisuuteni, on ollut stressiä. Jos sitten laittelen jonkinsortin luukkujenpyytelytopickin aikaiseksi ja katsellaan tuleeko tästä mitään.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja kujakettu » 18 Marras 2014, 21:44

Ugh anteeksi olen ylilaiska nyt enkä jaksa editoida tuota viestiäni (hitto oon paha admin, älkää huoliko kyl mä siivoon tääl joskus). Mut siis niin, tarvitaan tosin peruspohja varmaankin näille hahmohaastatteluille (helpompaa lienee että ne ovat samalla pohjalla eikä mitään spessu erilaisia kysymyksiä joka kerta vaikka tokihan se silleen olisi mielenkiintoisempaa). Mä vähän vilkuilen sinne veranthia sun suuntaan, olisko sulla kiinnostusta tehdä sellaista hahmohaastattelupohjaa?
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja veranthia » 21 Marras 2014, 12:32

Jessöör, talonmies hoitaa o7
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulukalenteri 2014 - hullujen haave?

ViestiKirjoittaja kujakettu » 22 Marras 2014, 23:31

Oujes, miä yritän huomenna viimestään laittaa sit luukkujenkyselytopaa pystyyn. Vaikka vähän viime tipalla onkin (hiton koulukiireet ja stressi) mutta katotaan jost tästä viel jotain tulis :DD
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli


Paluu Ylläpidon ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron