tradet ja tilaustyöt veranthian tapaan

Tässä osiossa voit pyytää arttia hahmoistasi taikka vaihtoehtoisesti tarjoutua tekemään muille arttia. Voit myös kysellä vaikka jos haluaisit jonkun tekevän sinulle avatarin. Eli tradepyynnöt sun muut kaikki arttipyynnöt ja -tarjoukset tänne.

tradet ja tilaustyöt veranthian tapaan

ViestiKirjoittaja veranthia » 23 Loka 2013, 19:08

Tarjoudun siis tekemään teille fan-arttia!

TILAUSTYÖT?
Tässä topassa voit tulla vapaasti pyytämään minulta piirrosta hahmo(i)stasi. Töitä teen joko koneella käytettävissä olevilla ohjelmilla (Photoshop CS5 & PaintTool SAI) tai käsin, yleensä ProMarker-tusseilla tai satunnaisesti puuväreillä.
Kuvien taustoista minun on mainittava sen verran, että luovuuteni on täysin on/off niiden kanssa, joten pyytämättä ei taustaa tule, ellei käy tuuri ja minulle iskee jokin insipiraatiopuuska. Joten jos haluat kuvasi mieluummin taustan kanssa, ole hyvä ja ilmoita toiveestasi.
Tilauksia saa heitellä silloin kun huvittaa, kunhan on annos kärsivällisyyttä mukana.

AVATARIT?
Eli siis nyt voit myös tilaustyön lisäksi pyytää minua väkertämään jonkinlaista avatarta, esimerkkinä tämä. Voin tehdä avatarisi jo valmiin kuvan tai tekemäni tilaustyön pohjalta. Hihkaiskaa jos kiinnostaa!

ENTÄ TRADET?
Tradet ovat myös mahdollisia tämän topan kautta. Eli minä piirrän sinulle ja sinä piirrät minulle, hyvin simppeliä 8) Tulkaa kyselemään!

TYÖT

ALOITTAMATTA

KESKEN

VALMIIT
Reddari - Nina Brown valmis 24.7. 2013
Squan - Adelina Rosa Liljestrand valmis 23.5.2013
varjokuva - Jeremy Reddefoxia valmis 3.7.2012
Mia - Lia Brighton valmis 17.9.2011
Sasha - Annabeth Whitehawk valmis 9.9.2011
Synoi - Mieczyslaw Kobaumi valmis 28.7.2011
Venni - Rosmarie Freehill valmis 26.6.2011
TuikKu - Takashi Matsuo valmis 2.6.2011
Jagashina - Benjamin Murray valmis 23.4.2011
Mew - Airin Shellington valmis 9.4.2011

Pahoittelen mahdollista allekirjoittaneen laiskuutta aika ajoin ^^'
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Paluu Huutokauppa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron