Viina pirun kaappaamille orjille

Vanhalta foorumilta tänne siirretyt kokonaan pelatut pelit sekä Pelaajat ilmoittavat-osiosta lopettaneiden pelaajien viestitopickit (lopettamiset ja seuranhaku). Ylläpito lukottaa aiheet.

Viina pirun kaappaamille orjille

ViestiKirjoittaja veranthia » 24 Loka 2013, 22:19

Sleepless

// Paikkana siis Welldonin matkakeskus ja werucchi tänne kera möllönsä! //

Olipas ovela iltapäivä. Aurinko paistoi ohuen pilviverhon takaa, koettaen pelottaa ne tiehensä lämpönsä edestä. Säteet eivät kuitenkaan vaikuttaneet tuulen tahtoisiin taivaan lampaisiin, vaan aurinko joutui tyytymään osaansa pelkkänä kirkkaana varjokuvana esittämön takalaidassa. Matkakeskukseen päiväänsä viettämään aavistuksen hiprakassa hihhuloiva scenehuora aiheutti yleistäpahennusta tapansa mukaan. Askeleet olivat tasaisia eikä päällepäin edes huomaisi, että Nessajaksi itsensä ristinyt idiootti oli hieman maistellut lähtiessään kossua. Rankalla kävelymatkalla oli tietenkin pitänyt ottaa aina lisää hörppyä, kun jano oli yllättänyt. Onneksi viinapää oli parempi kuin hyvä niin pystyi maistelemaan hieman enemmänkin kaikenlaisia litkuja ilman että ympärillä olevat ihmiset edes sitä huomasivat. Koska jalkoihin oli laitettu kiinni komeat kymmenensentin korot omaavat goottikengät oli Nessaja vähintääkänkin päätä pidempi jokaista vastaantulijaa ja sekös oli kivaa. "Poiiis edestä skylla", scenehuora huuteli kun jokunen lapsukainen oli jäämässä känniääliön jalkoihin tuon seikkaillessa matkakeskuksessa etsien jotain ovekaa istumapaikkaa hieman syrjemmästä. Jano alkoi taas iskemään, oltiinhan sitä pidetty korkki ainakin kymmenen minuuttia kiinni. Lopulta etsinnät saatettiin lopettaa, sillä aivan viimeisessä nurkassa oli värivammalle kuin luotu ryyppäämispaikka. Vain jokunen vanha narkkari lojui iltapäiväunillaan nurkassa, joten Nessaja päätti kysymättä liittyä seuraan ja istua lattiealle. Juuri ja juuri perseenpeittävä musta pitsihame sekä riittävän herutuubitoppi olivatkin täydellinen asuste vahvasti meikatulle amatööri huoralle joka päätyi vetämään kossua matkakeskuksen takimmaiseen nurkkaan kiherrellen sekavasti.

----------

weru


[ möllö ja weru tulee XD ]

GINGER CHASE

Ihan pelkästään vahingossa olin yöpynyt arkipäivänä jonkun tutun luona. Kyllä, jonkun. Olin lähtenyt sen verran vähin äänin ja näkemättä tutun kasvoja ollenkaan aamusta hipsimään, joten en osannut sanoa sen tarkemmin. Ei sillä, hauskaa meillä oli ilmeisesti ollut, siinä olohuoneessa oli ollut nukkumassa monta muutakin. En ollut aivan varma, olinko tavannut kaikki heistä joskus aikaisemmin, mutta puolet ainakin näyttivät tutuilta. Se kuitenkaan ei ollut kertonut minulle kenen luona olin yöpynyt, ja kenen käsivarret minulla oli ympärilläni ahtaalla ja likaisenvihreällä sohvalla. Hissukseen olin irrottanut kädet vatsani päältä ja noussut varoen, etten vain herättäisi ketään. Minua ei darrassa kiinnostanut alkaa selvittämään mitä olin tapahtunut ja kuka oli tehnyt mitä ja kenen kanssa. Sekä kokemukseni perusteella kaikki paikallaolijoista eivät olleet sellaisia, joihin haluaisit ensimmäisenä törmätä koettaessasi selvitä aamuisesta päänsärystä.

Mitään syömättä tai ajattelematta olin kerännyt tavarani ja avannut kerrostaloasunnon oven ja juossut rappusiin. Olin kipittänyt niitä pitkin alas kolme kerrosta, ja katutasanteella olin kulkenut ulko-ovesta raittiiseen ilmaan. Auringon valo sattui minua silmiin, mikä sai minut kaivamaan aurinkolasini laukustani, jossa kumma kyllä oli kaikki tavarat vielä tallella. Hmmh. Ehkä he olivat oppineet jo siihen, ettei minun kanssani leikitä.

Vilkuiltuani ympärilleni ja todettuani olevani Sandsleyssa, kuljin suorinta reittiä metroasemalle päästäkseni keskustaan ja sieltä kotiin tekemään jotain, mikä selvittäisi tämän päänsäryn. Olinhan minä särkylääkkeenkin ottanut, mutta niillä tuntui olevan niin pirun pitkä vaikutusaika...

---------

Sleepi

Kuulutukset kaikuivat avarassa tilassa, ihmiset juoksivat kukin omalle suunnalleen. Toiset jotka saapuivat paikalle halasivat läheisiään, toisten silmissä oli kyyneleitä hyvästien vuoksi. Kaikki oli kokonaisuudessaan hyvinkin koskettavaa, olihan jokaisella oma pieni tarinansa, ei ehkä erikoinen, mutta jokatapauksessa ainutlaatuinen sekä oma. Tästä kaikesta ei kuitenkaan Nessaja välittänyt. Hänelle oli yksi ja sama kuolisivatko nuo kaikki ihmiset, kunhan hänellä itsellään oli kaikki mainiosti. Ja tällä hetkellä oli. Vanhat juopot ja narkkarit makasivat riutuneina nurkassa, eivät edes jaksaneet yrittää hyökkiä scenehuoran saatika kossupullon kimppuun, joten mikä edes voisi mennä vikaan? Uusnatsit hyökkäisivät raahaten naisen tuholeirille, se voisi mennä vikaan mutta se oli sentään epätodennäköistä, jonka vuoksi Nessaja otti rennosti, nojasi seinään antaen lähes lanteille ulottuvien hiuksiensa tupeerauksen lytistyä. Pullo kohotettiin vaivihkaa huulille ja polttava kulaus päätyi kurkusta alas.

Istuminen oli luonnollisestikin tylsää, joten Nessajaa ei enää huvittanut kyhjöttää siellä nurkassa vailla tasokasta seuraa. Piti siis nostaa perseensä ylös ja lähteä huojumaan ympäri matkakeskusta. Ensimmäiseksi hujoppi päätti hiihdellä juttuamaan eräälle kireän näköiselle vanhukselle. Eriparisilmäinen katsoi lähes viettelevään sävyyn vanhaa naista, joka naamalta loisti selkeä halveksunta sceneprinsessaa kohtaan. "Terve, terve", Nessaja tokaisi vittumaiseen sävyyn. Nainen ei reagoinut, joten värivamma päätti alkaa selostamaan kaikenlaista mykkyydestä. Lopulta vanhuksella meni hermo, lähti kävelemään ja poistui koko rakennuksesta. Nessaja myhäili ylpeänä jääden istumaan siihen penkille.

---------

weru

Olin selviytynyt suuremmitta ongelmitta metroasemalle, enkä tainnut herättää minkäänlaisia epäilyksiä kuin ainoastaan tarkkasilmäisimmissä, jotka olisivat seuranneet kulkuani alusta loppuun, mikä oli äärimmäisen epätodennäköistä.
Purin hampaitani tuon tuosta yhteen, kun pääni tuntui ajoittain turhankin raskaalta ja sähköimpulssien kaltaisia kivunsykähdyksiä kulki pitkin päälakeani sekaisten, mutta silti kiharien tulisten hiusteni alla.
Kengät minulla luojan kiitos olivat olleet jotkin muut kuin korolliset, ja vaikka tunsin itseni turhankin lyhyeksi, jalkoihin sentään ei sattunut. Jokin hyvä asia tässäkin päivässä.

Olin syöttänyt muutaman kolikon automaattiin ja vastineeksi saanut metrolipun Welldoniin, johon lähtisi maanalainen aivan muutaman minuutin sisään. Riensinkin suoraan oikealla puolelle laituria ja olin turvallisen matkan päässä kiskoista, etten vain horjahtaisi syvennykseen. Niinkin oli joskus käynyt ja minusta varmasti tykätään tuolla ylhäällä, kun olen vieläkin tässä maailman kiusana.
Metro saapui pian ja astuin liukuovista sisään, varaten mahdollisimman pian mukavan istumapaikan seinän vierestä ja istuin vain. Hetken lepo ja tuki raskaalle päälle. Asetin laukkuni vielä tiukasti jalkojeni väliin niin, että tuntisin varmasti, jos joku edes hipaisi sitä.

Matka sujui joutuisasti, eikä aikaakaan tainnut kulua kuin kymmenisen vai viitisentoista minuuttia. En osannut sanoa oliko se hyvä vai huono juttu, mutta ohi se oli nyt kuitenkin.
Hiukan vaivalloisesti nousin istumapaikaltani vaunun pysähdyttyä ja kaappasin laukun mukaani, kulkien sitten laiskoin askelin Welldonin matkakeskuksen laiturille ja suuntasin kohti portaita, jotka veisivät maanpinnalle.

-----------

Sleepi

Kun noin viittä ihmistä oli Nessaja ehtinyt rääkkäämään olemassa olollaan ja laatujutuillaan, kunnes joku vartijan näköinen mies alkoi luomaan paheksuvia katseita naisenalkun suunnalle. Hupsista saatana, no ei se mitään. Hetkeksi scenehuora vaikeni ja näpräsi hameensa pitsihelmaa vaitonaisena, että vartija kääntäisi selkänsä, ehkä lähtisi poiskin. Ainakin kaksi minuuttia nyhjättyään siinä nätisti, vartija katsoi Nessajan rauhoittuneen joten häipyi sekin jonnekin. Kieroutunut virne nousi lävistetyilel kasvoille kun scenehuora lähti hiippailemaan siihen suuntaan kuin mikäkin ninja, mistä päästiin metroon. Matkustajia käveli värivammaa vastaan turhankin paljon ja pikkupäisssäänn goottikenkähirmu aiheutti hysteriaa pikkulapsissa. Pitäisi kai jäädä jututtamaan jotakin hassun hauskaa ihmistä. Pian vastaan käveli punahiuksinen nainen, jolla näytti olevan jonkin sortin darra. Kyllä sen naamasta näki, ainakin jos oli darra-asiantuntija, kuten Nessaja. Kun kikkarahiuksinen oli tarpeeksi lähellä hoippui sceneprinsessa toisen eteen hymyillen sekopäisen oloisena. "Tervehdykseni. Tarvitseekos neitokainen hieman tasoittavaa. Olisi tässä aitoa kossua", Nessaja höpötteli kirkkaalla tasapainoisella äänellä Gingerille. Mahtoi olla mielenkiintoinen sekin kokemus, kun lähes kahdessa metrissä huojuva hutsahtavasti pukeutunut sceneääliö tuli viinaa tarjoamaan matkakeskuksessa.

----------

weru

Llloistavaa. En ollut päässyt edes portaita ylös asti, kun joku sirkuspellen näköinen nahkaluuranko kävelee vastaan ja tarjoaa mitä - kossua?
"Miksiköhän ihmeessä kutsuit minua neitokaiseksi?" sain ensimmäiseksi sanottua tuolle päänsä maalipyttyyn upottaneelle pikkutytölle. Tai no pikku ja pikku, hän oli minua varmaan päätä pidempi. Tajuttoman pitkä ollakseen tyttö... Mutta kuitenkin vielä lyhyempi kuin Merle. Hänen pituistaan ei varmasti hetkessä tulisikaan vastaan.
Tytön ollessa jo muutenkin hyvin pitkä, hänellä oli näköjään mustat järkyttävät rumat kengät, joissa oli ihme tiiliskivet pohjien tilalla, tuoden vielä enemmän pituutta.
Hän oli myös karmivan laiha. Oikeasti, kunnon luukasa koko tyttö. Miten hän on ylipäätään voinut kasvaa noin pitkäksi?
Koko tyttö suorastaan karmi selkäpiitä. Hiukset, kasvot, vaatteet, vartalo, olemus... mitä hän oikein teki rahoittaakseen moisen lystin, toimi täyspäiväisenä huorana ehkäpä? En tosin tiedä, kuka suostuisi moisesta maksamaan dollariakaan.

-----------

Sleepi

"No herra sitten jos neiti ei kelpaa", Nessaja tuumasi kuin olisi arkipäivää puhua kaikkea idiotismia tihkuvaa ventovieraalle. No siis hänellehän se olikin. Olihan se tietenkin aika pitkää hoippua pää 195 sentin pinnassa goottikenkien avustuksella, mutta ei se väärin ollut. Eriparisilmäinen naisenalku tyrkytti edelleen kossupulloaan punatukkaiselle. Jos toinen pullon ottaisi niin sitten ottaisi, jos ei niin Nessaja laittaisi puolityhjän pullon laukkuunsa turvaan. Onneksi oli olemassa isi joka maksoi ja kaupunki täynnä puutteessa olevia miehiä kuin naisiakin joille luurankomainen scenehuora kelpasi mainiosti, nyt ei kuitenkaan sellaisia tarvinnut ajatella sillä tilillä oli muutama sata dollaria ylimääräistä ja jokainen päivä oli oivallista aikaa viettää kunnon kännibileitä. Vaikka sitten matkakeskuksessa ventovieraan kanssa. Seuralla ei ollut niin merkitystä, kunhan Nessajalla itsellään oli hassun hauskaa.
"Olikos rajutkin pileet, siltä ainakin näyttäisi!" se oli enemmänkin toteamus kuin kysymys. Nessaja oli nähnyt elämänsä niin paljon darraisia ihmisiä lisättynä oma krapulainen peilikuva vähintään joka toinen päivä, joten hän tiesi tasan tarkalleen mistä puhui.

---------

weru

"Näytänkö minä sitten herralta?" kysyin huvittuneeseen sävyyn ja leikistä loukkaantuneena. Tyttö ei millään hellittänyt haluaan tarjota minulle pulloansa, joka oli itse asiassa varsin täynnä likan mielentilan huomioon ottaen. Tai sitten hän oli luonnostaan tuollainen... aivoton.
Mieleni oikeastaan teki tuota kirkasta viinaa, mutta niin se teki myös päästä kotiin nukkumaan ja viemään tämä tajuton jurri pois. Päänsärkylääke oli kuitenkin huomaamattani alkanut vaikuttaa, eikä tuon tyttösen puheet ottaneet niin paljon päähän kuin olisivat voineet ottaa.
"No hyvä on sitten, anna tänne", sanoin pyöräyttäen silmiäni ja ojensin käteni ottaakseni pullon tytöltä. Se voisi olla ehkä fiksumpaakin, että minä, joka olin selvästi aikuinen, joisin tuon hädin tuskin ehkä täysi-ikäisen tytön juomat. Tai en tiedä, hän voisi hämätäkin hyvin, mutta minua vanhempi hän ei kyllä varmastikaan ollut.

Likka päätti sitten kiinnittää huomiota kasvoihini, joiden tiesin viestivän tarkkasilmäisille siitä, mitä viime yönä olikaan tullut tehtyä. Kumma kyllä, luurankotyttö tajusi sen. Olihan hänellä siinä tapauksessa hienoisia aivosoluja jäljellä, mutta kuinkakohan kauan...
"Todennäköisesti rajummat kuin sinulla viime yönä", hymyilin tytölle ja lähdin kulkemaan rappusia ylöspäin.

-----------

Sleepi

"Et laisinkaan, ainakaan tästä näkökulmasta. Maan tasalta katoessakin oletettavasti tissit tulisivat eteen", Nessaja mietiskeli. Pieni hetki kului ja punahiuksinen selkeästi antoi periksi kun otti pullon vastaan. Nessaja luovutti kossunsa toiselle. Julmaahan se oli, jos vain hieman vajaa ikäiseltä juomat vietäisiin. Surullista, mutta isi ostaisi kyllä lisää. Tosin joissakin hieman huolimattomissa liikkeissä hujoppi sai ostettua aivan itsekin, sillä olihan tuo kuitenkin melko aikuisen näköinen loppujen lopuksi.

"Erittäin hyvin paljon mahdollista, sillä minä nukuin kiltisti omassa kämpässä viime yönä räkä poskella ja siitä on vaikeampaa pileitä laimentaa", naisenalku tuumasi katsoen ventovierasta naista tarkkaavaisesti. Eripariset silmät tutkivat toisen vaatetusta ja muita piirteitä, jotka tarkentuivat nopeasti scenehuoran muistiin. "Tää on Nessaja, entäs se?" aavistuksen ylimieliseksi noussut ilme saatteli esittäytymisen ja kysymyksen siitä, kuka toinen oli.

---------

weru

"Sitähän minäkin", vastasin naurahtaen, kun tyttö totesi etten kuitenkaan näyttänyt millään muotoa herralta.
Otin pullon käteeni ja avasin korkin välittömästi. Nuuhkaisin hiukan pullon suuta ja minulla oli syytä epäillä tuon naisenalun suuhygieniaa, ellei se sitten kuitenkin ollut pelkästään tämä kirkas juoma. Nojasin portaiden kaiteeseen ja otin kulauksen pullosta.
"Hmmh, ja tätä sinä olet juonut koko päivän?" naurahdin maistellen viinaa suussani. Maku ei ollut mitenkään miellyttävin, mutta ei ainakaan heti saanut aikaan yökkäysreaktiota, joten kaikki toistaiseksi vielä hyvin.

"Ja nyt sitten ajattelit tulla matkakeskukselle niin sanotusti rellestämään", sanoin enemminkin todeten kuin kysyen, koska selväähän se oli. "Voisit kyllä hankkia enemmän päällesi, sinun tulee vielä kylmä. Tällä asemalla ei järjestetä sellaisia bileitä, joissa pärjäisit tuolla puvustuksella", totesin arvioiden tytön olematonta pukeutumista. Hame hädin tuskin peitti mitään, mikä oli sääli. Näyttää nyt kaikki kerralla, voi miten tyhmä.
"Gin", esittelin itseni varsin lyhyesti ja ytimekkäästi, kertoen vain lempinimeni, jolla minut kyllä paremmin tunnettiinkin. Nessaja kyllä oli harvinaisen eksoottinen nimi, johon en ollut aikaisemmin törmännyt. Tosin persoonakin oli eksoottinen, että nimi ainakin sopi kuin nenä päähän.

----------

Sleepi

Nessaja väänsi kasvoilleen vaan jonkinlaisen virnistyksen toisen sanojen päätteeksi. Punahiuksinen avasi pullon nuuhkaisten sitä. "Viina on tarkotettu kurkkuun kaadettavaks eikä impattavaks niinko viinit", naisenalku sanoi tavanomaisesti, hieman vittumaisen kuuloisesti. "Eii, kyllä minä alotin kevyesti bacardicolalla tuossa päivällä kun heräsin ja sitten otin tämän evääksi", scenehuora tuumasi todenmukaisesti. Milloinkas se raaka viina olisi hyvältä tuoksunut, saati maistunut. Siis normaalista ihmisestä, Nessaja oli erisarjaa. "Minä vain nautin olostani huomion keskipisteenä", hujoppi sanoi itserakkaasti.
"Viina lämmittää, nämä vaatteet ovat oikein mukavat päällä ja bileet muodostuvat sen mukaan miten halutaan, eli jos haluan mennä vaikka pääministerin illalliskutsuille uima-asussa, saan tehdä niin", Nessaja höpötteli. Häntä vähät kiinnosti mitä mieltä joku säkkäräpää oli hänen vaatteistaan.
"Gin... No se on juomana ihan ok", tuo tuumasi. Teknobiisin mukaan itsensä nimennyt hörhö laittoi kädet puuskaan ja nojasi seinään vilkuillen ohikulkijoita eriparisilla silmillään. Saattoihan hän pari katsetta kerätä mutta ei se mitään.

----------

weru

"Sehän on selvä, kuka nyt ei nauttisi", naurahdin ja otin toisenkin kulauksen kirkasta. Ei kyllä varmastikaan mikään fiksuin vaihtoehto, mutta hei, minullahan oli viikonloppu vasta edessäpäin. Tänään taisi olla perjantai... Ja minua tottakai kaivattaisiin töissä, mutta hmph, tämäkin ajanvietto toi vaihtelua. Vaikkakin tuo sirkuspellehuora alkoi käydä minun hermoilleni.
Silti varsin sulavasti onnistuin sietämään tätä horoa ainakin ulkoisesti, ja mikäs olisi sen parempi apu kuin tämän pullon sisältö. Voi että.

"Lämmittää? No siinä tapauksessa saat juoda sitä aimo annoksen, tyttö hyvä, ja minä tässä olen nieleskelemässä puolia sinun aimo annoksestasi", huomautin, vaikka likka ei tainnut siitä pahemmin pitää. Hän puhuikin aivan päättömiä, ja minulla sykki takaraivossani ajatus poliisille ilmoittamisesta... Mutta en kuitenkaan, olinhan minäkin ollut aikaisemmin hänen kaltaisensa. Tavallaan.
"Hmm? Jotain valitettavaa minusta?" naurahdin tuon Nessejan miettiessä nimeäni ja todeten, että se oli juomana 'ihan ok'. Hienoa, oliko tuon tarkoitus olla joku isku itsetuntooni?

-----------

Sleepi

No vähän piti olla rasittava, se kuului Nessajan luontoon. Kulki kaiketi suvussa. Taaskaan ei naisenalku vastannut, eipä hän nähnyt mitään vastaamisen arvoista. Perjantai oli oivallinen päivä ryyppäämiseen, kuten kaikki muutkin päivät.
"Verenkiertoni on sen verran kunnossa että uskon jopa promillen humalan kuittaavan jäätymisvaaran", Nessaja aloitti neutraalin oloisena. "Joten juo vain aimo annosta siitä." Eikä Nessaja noin pienillä eväillä koskaan liikenteeseen lähtenyt. Pienoisessa laukussa oli mukana vielä pienoinen taskumatti, josta saattoi hörpätä hätätilanteessa.

"Ei ainakaan vielä", scenehuora tokaisi pienoisen mietintä tauon jälkeen. Mielessään naisenalku tosin lisäsi sanan 'paljoa' lauseen perään, mutta sehän olisi saattanut saada uuden seuralaisen ärsyyntymään ja sitten olisi pitänyt etsiä uusijuttukaveri. Ja Nessaja halusi rasittaa ihmisiä vähän kovemmilla panoksilla kuin jollain tylsällä hei-kolautan-sinun-itsetuntoasi -taktiikalla.

------------

weru

"Hmh, ei minua tarvitse kahdesti kehottaakaan", hymyilin tytölle ja korjasin laukkuni asentoa olallani, kaataen sitten pullosta kirkasta suoraan kurkkuuni. Hmmh. Päänsärky oli huomaamattani sitten ottanut ja kadonnut jonnekin kaukaisuuteen. Parempi vain minun kannaltani.

Jätin vastaamatta Nessajan vastaukseen, koska ei minulla ollut mitään sanottavaa. Lähdin kuitenkin kapuamaan jälleen portaita ylöspäin, tämä maan alla oleilu alkoi ahdistaa minua. En jäänyt mitenkään odottamaan tuota sirkuspelleä, kunhan kuljin hänen pullo mukanani. Ja jos sattumalta hän ei tulisikaan enää perääni, pääsisin peräti kotiinkin neljäsosapullollisen kanssa. Ainiin.
Auringonvalo osui silmiini, ja muistin pitäväni päässäni aurinkolaseja. Otin ne kuitenkin hitaasti pois, ja annoin silmieni tottua valoon.

-------------

Sleepi

"Se on kunnon juopon puhetta! Pisteet siitä!" Nessaja kehui vittumainen sävy äänessään. Gin lähti askeltamaan ylös päin päästäkseen eroon tunnelista - kenties scenehuorastakin. Se ei ollut yhtään hienoa, joten hujoppi lähti perään. Hänestähän ei luonnollisestikaan päässyt eroon niin helposti. Etenkään jos karkaajan tahmatassuihin oli tarttunut Nessajan omaisuutta, silloin ei karattaisi mihinkään. Mutta koska kossu ei nyt maistunut, kaivoi värivamma laukustaan pienoisen taskumatin ja otti huikan siitä pitääkseen ryyppäämisen tasaamisena. Tällainen viikon putki oli neljä, viisi kertaa kuukaudessa täydellisen sopiva määrä. "Onkos neidillä putki päällä niinko mulla vai oletko hairahtanut järkevän ja harkitsevan ihmiset roolista vain hetkeksi?"

-------

weru

Nessaja seurasi kuin seurasikin perässäni rappusia ylöspäin, mutta ei ilmeisesti kaivannut pulloaan takaisin. No parempi vain minulle. Hän kaivoi lauskustaan taskumatin, johon oli pakosti tungettu jotain vielä vahvempaa tavaraa, koska tuo taskumatti ei ollut puoliakaan tämän pullon koosta.
Aivan sama, kunhan ei alkaisi järjestää kohtausta yhdestä pullosta. Otin jälleen kulauksen.

Nyt olimme kivunneet jo maanpinnalle, enkä toistaiseksi huomannut yhtäkään vartijaa paikan päällä. Metroa tai linja-autoa tai mitä tahansa odottavat eivät kuitenkaan katsoneet minua kauhean hyvällä, mutta katsoivatpa kuitenkin. A-ha.

"Ei minulla mitään putkia ole", vastasin kuin Nessaja olisi jotenkin todella tyhmä, mitä hän kyllä oikeastaan olikin, mutta sitä ei tarvitse hänelle kertoa. "Elän elämääni tällä tavoin."

--------

Sleepi

Nessaja otti hörpyn jos toisenki eikä kauaa tarvitsisi odotella että humalatila vahvistuisi. Sitten ei olisi riemulla rajaa ja parhaimmassa tapauksessa he lentäisivät molemmat ulos matkakeskuksesta. Ihmisiltä tosiaan irtosi mitä mielenkiintoisempia ilmeitä. Toiset näyttivät niinkin paheksuvilta että huhhhuh. "Kurjaa", Nessaja voivotteli toisen ei-putkettomalle elämän tyylille. "Mahtavaa siis, uusi alkoholisti johon saan näinkin hehkeissä olosuhteissa tutustua", naisenalku sanoi halveksuvasti. Ihan ei ollut mukavimmasta päästä tuon naisen seura, mutta paremman puutteessa menihän se näinkin.
"Oletkos muuten koskaan ennen juonut viinaa matkakeskuksessa. Herätessäni mietin nimittäin paikkoja jossa olen juonut ja tuli mieleen että täällä en ole. Kauhea menetys. Noiden nurkkanarkkareiden seurassa on kiehtovaa."

-------

weru


"Uusi alkoholisti? Voi tyttökulta, sinä olit vielä vaipoissa, kun minä koskin alkoholiin ensimmäisen kerran", naurahdin varsin ivallisesti. Halveksuntaa lensi puolelta toiselle kummankin suusta, enkä oikein tiennyt, että oliko silläkin jokin tarkoitus.
Minulle kun oli aivan helvetin yhdentekevä asia, mitä tuollainen sirkuspellehuora luurankoineen ja järjenköyhine asenteineen ajattelin minusta, minun juomisestani, minun seurastani tai ylipäätään mitään, mikä minuun liittyi. Hän oli pohjalla, minä pilvissä.

"Ei ole ainakaan muistikuvaa moisesta", totesin nojaillen betoniseinään ja vilkuillen ympärilläni olevia ihmisiä, välillä mulkaisten ärtyneesti niihin, jotka tuijottivat väärällä tavalla ja liian kauan.

--------

Sleepi

Selkeästikin Gin se tässä idiootti oli eikä Nessaja. Luonnollisestikin hänen sanomallaan lauseellaan oltiin tarkoitettu uutta tuttavuutta alkoholistin kanssa, mutta ymmärtäkööt miten tahtoi. "Tuota nyt en aivan usko, minä en sentään kulkenut vaipoissa kymmen vuotiaaksi saakka", naisenalku sanoi halveksuen. Ainakaan omasta mielestään ei Nessa ollut mitenkään pohjalla, hänhän leijui korkealla muiden yläpuolella. Mutta kai sekin oli katsojan silmissä mikä oli korkealla, mikä matalalla.

"Niimpä niin, juonut siis pennusta asti eikä näin antoisaan paikkaan ole tullut ryyppään? Surullista suorastaan", Nessajan ääni oli kaikkea muuta kuin pahoitteleva, vaikka lauserakenne sellaista ehkä antoikin ymmärtää. Tylsää seuraa oli tämä akka, ei mitään mielenkiintoisia ajatuksia tai temppuja. Hrrr.. Nessan ajatuksissa jo kävi että jos sitä kossut riistäisi takaisin itselleen ja lähtisi aiheuttamaan pahennusta muualle.

---------

weru

"Mm-hmm, ja sinähän tiedät milloin minä otin ensimmäisen huikkani", sanoin huokaisten. Ei luoja tuo tyttö oli ärsyttävä. Miksi hänen piti aikaisemmin seurata minua portaat ylös? Toivoiko hän minusta jonkinlaista ryyppykaveria? Ehei, tuollaisen loisen seurassa minä en lähtisi minnekään.
Mutta ilmainen viinahan on aina hyväksi, mikäs siinä, kyllä se minulle kelpasi.
Nessaja tosin ei tainnut mitenkään tajuttomasti pitää minusta, mutta hänen onnekseen tunne oli harvinaisen molemminpuoleinen.
"En ymmärrä, miten sinun mielestäsi matkakeskus lukeutuu antoisan paikan määritelmään", totesin ja irroittauduin seinästä. Nyt oli minun aikani lähteä ja tuo pikkuneitihän ei seuraisi minua.
"Tässä", sanoin ja ojensin hänen kossupulloaan takaisin, "vaihda tämä narkkarin kanssa pariin dollariin, saatat saada itsellesi pienen sairasvakuutuksen."

Sen sanottuani lähdin kohti paikan lasiovia ja huomasin pari vartijaa aulassa. Hmph, älkää minua katsoko tuollaisella silmällä, en minä puhu typeriä enkä kanniskele viinapulloja ympäriinsä. Olen sivistynyt.
Ovista ulos vain ja humps - nurkan taakse, josta alkoi taivallus kohti kotia.

Gin poistuu ~
[ kiitoksia varsin mielenkiintoisesta pelistä XD ]

---------

Sleepi

"No ei sillä, ei kiinnosta vittuakaan." Nejassa tuumasi. Hyvänen aika, vertasiko tuo ryyppäämistä, joka oli oikea taiteenlaji, huikkaan. Voivoivoi, ei voinut mitään. "Se katso on avoimuutta ja mielenkiintoa elämää kohtaan. Hankkiudu hei oikeesti psykologille että saat tuon kuolettavan tylsän elämän asenteen tapettua", Nessa pudisteli päätään ja otti pullon takaisin huostaansa tunkien sen pikkuiseen laukkuunsa turvaan pahoilta vaaroilta, jotka vaanivat joka nurkan takana. Pieni kossupullo, yksin kylmässä maailmassa. Niin surullista.

"Kyllä isi sairasvakuutukset maksaa, kuten nämä viinatkin. Kunnian mies hän", scenehuora tuumasi eikä estellyt toisen lähtöä, vaikka vittuillakseen olisikin niin voinut tehdä. Naisenalku kääntyikin kannoillaan ja palautui samaiseen takanurkkaan josta huimaseikkailu olikin aikaisemmin alkanut. Sinne tasoistensa joukkoon narkkareiden seuraan.

// Kiitos samoin! 8) //
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Paluu Arkisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron