Naura.

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Naura.

ViestiKirjoittaja Savante » 23 Loka 2013, 20:28

Varjokuva:
//puhelin peli. Jere soittaa Reizolle joten Chitsuano welcome!

Jere istuu, istuu, ja istuu. Kenelle hän puhuisi tästä? Yhtä äkkiä hänelle välähtää Reizo! Mies jolle hän on luvannut soittaa kun sotkee näppinsä moottoripyöriin! Se saa kelvata. Hän selaa kännykästä numeron muiden joukosta. Tuuttaa, tuuttaa, ja tuuttaa.
On ilta, melko myöhä oikeastaan jo, ei mikään ihme, vaikka toinen jo nukkuisi...

"Iltaa, Reizo. Minä olen tuota se linja-auto kuski, Jeremy. Muistatko? Minulla olisi... tuota ongelma.... Ja no en tiedä kenelle minä siitä kertoisin joten no..." Mies yritti selittää mutta onnistui vain änkyttämään. Vaikka kissa makasi sylissä mukavasti, mies ei tuntenut ooloaan mukavaksi.
________________
Chikatsuno:

Laiskasti haukotellen hän laski kitaran pois sylistään ja kytki vahvistimen pois päältä. Oli mukavaa joskus vain soittaa vanhoja lauluja. Kenties jopa joskus vielä lavalla, mutta se oli melkoinen mahdottomuus. Kitara telineeseen ja keittiöön, jossa hän teki itselleen nopeasti jotain syötävää ennen kuin kaatui sohvalle selaillen TV:n tarjontaa läpi.
Pöydänkulmalla lojunut puhelin päätti kuitenkin ilmoittaa läsnäolostaan juuri kun Reizo oli saanut syötyä. Hän nappasi sen käteensä, nosti läpän ja vastasi vanhaan tuttuun tapaan.

”Reizo.”

Hän ei voinut kuin hieman yllättyä soittajasta. Olihan Jeremyllä hänen numeronsa, kyllä, mutta hän ei ollut uskonut että hän olisi soittanut hänelle tähän aikaan.

”En ole varma olenko minäkään oikea ihminen, mutta noh. Anna tulla.”
__________________
varjokuva:
"NO kun minuun on ihastunut mies!" Jere parahti. "MITÄ HELVETTIÄ MINÄ TEEN!" paniikki, se nousi jälleen pintaan. Jere yritti rauhoittua ja rapsuttaa kissaa puhuessaan. "En minä tiedä miten siinä niin pääsi käymään..." hän selitti tai yritti slittää. "Elämä vitutti ja törmäsin häneen yöllä satamassa." Mustatukka yritti jatkaa. "Pyysin yöksi luokseni, kun toinen näytti jäätyvän... Sitte huomasin sairastuneeni ja hän raahasi minut melkein viikoksi omalle kämpälleen... ja meni ja ihastui!" Se oli lyhyesti melkein koko totuus. Ja melkein koko juttu, mutta saisi kelvata. Ei Jere oikein osannut nyt jatkaa mitenkään fiksusti.
_________________
Chikatsuno:
Vaistomaisesti Reizo siirsi puhelimen kauemmas korvaltaan kun Jeremyn ääni kohosi hetkellisesti huudoksi. Toisen ongelmahan kyllä periaatteessa riippui ihan vain siitä että oliko tämä homo, hetero vai jotain siltä väliltä.

”Jaa-a, ei se voi olla niin paha asia kuin sinä ajattelet. Miehetkin voivat olla ihan hyviä seurustelukumppaneita. Oikeastaan, poikaystäväni on yksi ihanimpia ikinä. Mutta, sanoistasi päättelen että olet hetero, joten ehkä tämä ei ole sinun juttusi. Mutta mikset sitten vain sano hänelle, ettet pidä hänestä?”
_________________
varjokuva:
Jere mietti hetken. "En oikein tiedä... kun Mitja vaikutti aika... herkälle pojalle, tai siis miehelle." Jere selitti. Hän huokaisi, kuuluvasti. "Kun se ei ole niin yksin kertaista sanoa, etten pidä hänestä... Kun Mitjalla oli no jotain ongelmia exänsä ylipääsemisestä... ja se oli aika monimutkainen juttu..." Jere selitti "Ja kyllä, Mitja tietää minun olevan hetero..."

Selityksiä selityksiä, eihän hän tiennyt mitä olisi todellakaan tehnyt. "Niin siis sinullako oli poika ystävä? en olisi arvannut, luulisin että ehkä' sitten osaat hiukan auttaa minua... edesn jotenkin tämän kanssa." Tai niin siis Jere hartaasti toivoi. "Kun minä en tiedä miten tekisin yhtikäs mitään rikkomatta häntä, tai välejämme, koska hän on kuitenkin mukava mies ja ystävänä menisi aivan loisvatavasti, mutta poikaystävänä..."
_________________
Chikatsuno:
”Olen arvoituksia täynnä.” Hän naurahti, istahtaen sohvalle ja sammuttaen television että voisi keskittyä tähän.

”Ja minusta tämän Mitjan ongelmat exänsä kanssa eivät vaikuta sinuun. Ja jos et voi oikeasti rakastaa häntä, silloin suhde ei vain kannata. Tuhlaatte vain molemmat aikaa, satuttaen toisianne kunnes molemmat ovat rikki. Ehkä sinun vain kannattaa sanoa, että arvostat häntä ystävänä, ja haluat myös pitää välinne sellasina. Ei hänkään ole ajatustenlukija. Vaikka kuinka julmalta se kuulostaakin, sinun pitää sanoa hänelle melkoisen suoraan. Ei siihen ole mitään taikakeinoa.”
_________________
varjokuva:
"Meh. Inhoan tälläisissä asioissa suoraan puhumista," Jere totesi. Mutta toinen puhui ikävästi totta. " Mutta se ei varmaan muuta Mitjan tunteita mihinkään suuntaan, jos minä sanon, etten halua olla muuta kuin ystävä?" Jere vielä varsmisti vaikka tiesi sen itsekkin.
"Mitä minä sitten teen, jos... no tuota hän ei pääse siitä ajatuksesta eroon, että haluaisi minut?" lisää panikointia. todella mieheksätä ja katu uskottavaa. "Kun ei minulla ole koskaan ollut kamalasti ongelmia suhteiden kanssa, kun niitä ei ole ollutkaan... " seli seli.
Kai hänen pitäisi kohta lopettaa... Vielä kysymykset kiersivät päässä, eivätkä tavoittaneet huulia, niin että ne olisi ääneen lausuttu ja kysytty ja ehkä saatu vastauskin...
_________________
Chikatsuno:
”No, en usko että Mitja sinua ihan tuosta noin vaan raiskaamaan ryhtyy. Ja jos tämä herra ei pääse tunteidensa yli, se on hänen ongelmansa, ei sinun. Sinun täytyy vain hyväksyä se, ja antaa hänellekin mahdollisuus löytää se oikea sen sijaan että te kaksi olisitte molemmat vankina valheellisessa suhteessa.” Hän huokaisi huvittuneen Jeremyn panikoinnista.

”Se on sekä typerää, että hyödytöntä. Kokemuksesta voin tuon sanoa.”

[[Jäätyilee. Hyr, kymlä :C]]
We'll be playing. I believe in you. I believe in me.
Reizo Kurogane.


The guns are drawn, the glamour days are numbered.
Cier Radimov.


On the skin, all over, hitch claws in, and scratch.
Ryan L. Raner


Ex-Chika || Avatarin taide by Oresama.
Avatar
Savante
Rääkyjä
 
Viestit: 8
Liittynyt: 23 Loka 2013, 18:52

Paluu Onlinepeli

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron