Mä lupaan, sulta katkee filmi

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja kujakettu » 23 Huhti 2016, 17:48

"Ai, eiks raaka kala nappaa sit?" kysäisen virnistäen. Sushi oli minun mielestäni suhteellisen hyvää, mutta se kyllä vaati totuttautumista. En minä itsekään siitä ollut ensimmäisellä kerralla vielä pitänyt.
"Siellä irkkupaikassa on muistaakseni ihan hyvää sapuskaa. Mut onhan noita kai muitakin", totean mietteliäästi.

Sebastian mainitsee oudosta tekstiviestistä ja kohotan kulmiani.
"Ai, just. Ikävää", sanon. "Mä vaan koetan vältellä sähköpostin avaamista kun tiiän et siellä on liikaa työjuttuja sun muita joita ei nyt jaksais ajatella."

Kun pitkätukka sitten toteaa täyttäneensä juuri 27, katson häntä hieman yllättyneenä ja naurahdan.
"Täh, ootko sä mua nuorempi? Katos vaan. Mut hei, onnea", sanon hymyillen.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja Zarroc » 23 Huhti 2016, 17:52

"Hmmm", myhäilin, kun Lauren sanoi muistaakseni. "Joo niin siellä tais olla... ja auton siihen sais parkkiinki ihan kivasti."
Hissi saapui oikeaan kerrokseen ja pääsimme astelemaan ulos hissistä. Jotain Lauren selitti sähköpostistaan ja ymmärsin kyllä ihan hyvin senhetkisen inhon. Ei kukaan halunnut lauantaina miettiä työjuttuja.

Vilkaisin mieheen yllättyneenä, kun se sanoi, että olin sitä nuorempi.
"Ai hitto mites ikäloppu sä sit oot?" naurahdin. Ei kai se nyt voinut montaa vuotta vanhempi minua olla kuitenkaan.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja kujakettu » 23 Huhti 2016, 18:07

Sebastian puhuu autostaan jotain ja nyökkään.
"Sitä voi miettii toki leffankin jälkeen. Mut se ois lähelläkin. Vaikka kyllähän näitä ruokapaikkoja keskustassa toki riittää."

Pääsemme ulos hissistä yllättävän pitkältä tuntuneen ajan jälkeen. Sebastian vaikuttaa yhtä yllättyneeltä kuin minäkin siitä että olin häntä vanhempi.
"29, syksyllä kolahtaa se pahamaineinen kolmekymmentä jo lasiin. Hirvittää ajatuskin", naurahdan.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja Zarroc » 23 Huhti 2016, 18:10

"Jees", kommentoin ja katselin vähän ympärilleni aulassa. Sali numero 9 näytti olevan nurkan takana ainakin nuolen mukaan, joten lähdin siihen suuntaan harppomaan. Kuulin kuitenkin vielä Laurenin äänen takaani ja naurahdin hieman muistaen hidastaa tahtiani sen tasolle.
"No mitäpä tuota turhaan kammoksumaan. Eikös kolmekymppiset ole naisten mielestä juuri sopivan kypsiä?"
Eri asia sitten halusivatko ne kypsän miehen grillaustarkoituksessa vai missä...
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja kujakettu » 23 Huhti 2016, 18:40

Sebastian näyttää tässä kerroksessa osaavan jo suunnistaa ilman minun apuani. Hän harppoo edelläni nurkan taakse ja kiristän askeleitani aavistuksen pysyäkseni mokoman pitkäjalkaisen gasellin perässä. Kun mies mainitsee siitä että kolmekymppiset ovat naisten mielestä sopivan kypsiä, naurahdan.
"No, siitä en tiedä. Enemmän niitä tuntuu kiinnostavan se että kuulun bändiin kuin se että minkä ikäinen olen", totean.

Salin numero 9 ovi odottaa suoraan edessämme lipuntarkastajan kera.
"Hei katos, löydettiin etsimämme", sanon virnistäen Sebastianille, ojentaen lippuni sitten tarkastajalle.
"Saa nähdä millainen kokemus tämä paljon puhuttu Oscar-raina sitten on. Vaikutti vähän omituiselta mitä siitä luin, mutta menkööt."
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja Zarroc » 23 Huhti 2016, 18:44

"Niin no onhan se julkisuus tietysti auttava asia to get laid ja niin edelleen", naurahdin ja siirsin katseeni lyhyestä vilkaisusta Laurenin suuntaan takaisin oville. Mies esitteli lippunsa siinä ja minä vedin puhelimen taskustani vilauttaen mobiililippua.

"Joo, voi olla et tää osottautuu melko oudoksi tuttavuudeksi", sanoin kun kävelimme hämärään saliin. "Ja näemmä täällä ei ole muita kuin me. Eivätkö ihmiset enää käy päivänäytöksissä?"

Tietysti kello oli vielä viittä vaille, mutta silti. En uskonut enää kovin monen porhaltavan paikalle, joten omasta paikastani välittämättä lähdin suuntaamaan ylimmälle riville. En ollut koskaan istunut siellä, joten totta kai halusin testata.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja kujakettu » 23 Huhti 2016, 19:03

"No, Nathan ainakin hyödyntää sitä kyllä ihan surutta", naurahdan kun Sebastian mainitsee julkisuudesta. Niin, se kyllä otti julkisuuspuolesta kaiken ilon irti, jos niin saattoi sanoa. Minä yritin mielummin pitää vähän matalampaa profiilia.

Kun astelemme saliin, se on tyhjä. Kun Sebasatian toteaa ettei paikalla ole muita kuin me ja ihmettelee ihmisten puuttumista päivänäytöksistä, kohautan hartioitani.
"Eivät ilmeisesti. Noh, onpahan kunnon privaattinäytös."

Pitkätukka lähtee kulkemaan ylimmälle riville ja seuraan hänen mukanaan. Millainenkohan tämäkin elokuvakokemus lie mahtaisi olla.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja Zarroc » 23 Huhti 2016, 19:07

"Privaatti onkin aina parempi", virnistin ja melkein toivoin, ettei Lauren näkisi ilmettäni ja juoksisi karkuun. Sain keploteltua itseni keskelle riviä ja nyin takin päältäni ennen kuin lysähdin istumaan. Olin sen verran pitkä, että häiritsin aina jotenkin muiden katselukokemusta, joten kävin mielelläni hyvin vähäisen ihmismäärän kanssa elokuvissa. Mutta jostain syystä en ollut koskaan vielä istunut ihan ylimmällä rivillä.

Kiemurtelin hetkisen löytääkseni mukavan asennon ja asettelin takin syliini lämmittämään. Salissa oli hieman viileä, mikä oli vain mukavaa. Vilkaisin Laureniin ja mietin, aikoisiko se istua viereen vai jättäisikö sellaisen takkipenkin niin kuin moni tuntui tekevän.

"On kyllä melkein turhaa katsoa koko leffa kun tietää jo kohokohdat uutisoinnin perusteella", totesin. "Oli vain niin helvetin tylsää."
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja kujakettu » 05 Touko 2016, 18:51

Sebastian etsii itselleen paikan ja istuutuu asettaen takkinsa syliinsä. Vilkaisen hetken tyhjää salia, hieman huvittuneena että jos istumme suuressa salissa vierekkäin niin olemme kuin hyvinkin intiimeillä treffeillä konsanaan. Istuudun kuitenkin hänen viereensä, laittaen oman nahkatakkini tyhjälle penkille toiselle puolelleni.
Vilkaisen puhelintani ja tarkistan että se on äänettömällä. Jotain viestiäkin näyttää olevan Whatsappissa mutta katsoisin sen leffan jälkeen. Sebastian puhuu jotain leffan kohokohdista ja hymähdän häneen vilkaisten, laittaen puhelimen samalla taskuuni.
"Niinpä. Mutta voi kai sitä vapaapäivän näinkin kuluttaa, näkeepähän onko leffa kaiken kohinan arvoista."
Valot hämärtyvät ja sammuvat lopulta kokonaan ja mainokset alkavat pyöriä. Hätkähdin aina alkuun hieman sitä miten kovalla äänet leffateattereissa olivat mutta eiköhän niihin kohta tottuisi.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja Zarroc » 05 Touko 2016, 18:56

"No kieltämättä", vastasin, mutta hymähdin kuitenkin hieman. "Olis mulla ollut yövuoro jos olisin halunnut, mutta kun kysyin Hafnin mielipidettä..."
Kieltämättä koira oli näyttänyt sille kuin olisin uhannut hylätä sen ikuisuudeksi ja karata maasta.

Nojauduin mukavammin selkänojaa vasten katsellen pyöriviä mainoksia ja arvuuttelin mielessäni kuinka monta kerkeäisi tulla, ennen kuin valot edes alkaisivat himmentyä.
"Ei taida DiCaprio älyttömästi ihmisiä kiinnostaa", virnistin. Viittasin tietysti siihen, että olimme edelleen kaksin koko salissa, mikä ei luojan kiitos ollut mikään jättikokoinen. Muutenhan tämä olisi entistäkin surkuhupaisempaa.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja kujakettu » 05 Touko 2016, 19:22

Virnistän kun Sebastian mainitsee ettei Hafni ollut ihan samaa mieltä hänn työvuoroistaan.
"Eläimet tuppaa olemaan sellaisia", tokaisen huvittuneesti.
Mainokset etenevät mutta ketään muuta ei silti tule saliin seuraksemme. Sebastian toteaa että DiCaprio ei taida juurikaan kiinnostaa ihmisiä ja naurahdan.
"Kuka ne kaikki arvostelut sitten on mahtanut tehdä jos ketään ei kiinnosta?" esitän enemmänkin retorisen kysymyksen.
"Mutta joo, voi olla että iltanäytökset vetää vähän enemmän porukkaa. Toivottavasti tää nyt on edes sen muutaman uhrattavan tunnin arvoinen raina."

[Pitäiskö koht tehdä skippi siihen loppuun tai jotain?]
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja Zarroc » 05 Touko 2016, 19:24

"Toivottavasti", mutisin ja tein havainnon, että vihdoin ja viimein valot himmenivät.

Parin tunnin päästä huomasin tuijottelevani elokuvan lopputekstejä ja suoristelin jalkojani hieman. Vilkaisin Laureniin, koska loppujen lopuksi elokuva ei ollut jättänyt minulle kummoisiakaan fiiliksiä.
"Eli karhu ei raiskannutkaan sitä", sanoin lähes pettyneellä sävyllä, kun valot alkoivat syttyä saliin.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja kujakettu » 05 Touko 2016, 19:31

Lopputekstit pyörivät ja venyttelen käsiäni antaumuksellisesti. Naurahdan Sebastianin toteamukseen.
"No eipä näköjään. Mutta yöpyihän se sentään sen hevosen ruhon sisällä", tokaisen huvittuneesti.
Nousen seisomaan, venytän selkääni ja käsiäni ja otan sitten takkini tuolilta.
"Pitikös meidän sitten mennä syömään tai jotain?"
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja Zarroc » 05 Touko 2016, 19:41

Naurahdin Laurenin toteamukselle. "Mieti vain niitä elokuvien tekijöitä... Hei, olisko tää hyvä idea, pistetään se nukkumaan jonkun hevosen sisään! Mitä niiden päässä liikkuu?"
Seurasin Laurenia alas ylimmältä riviltä ja mietin samalla, missä se auto nyt olikaan.
"Joo, sinne irkkupubiinko meidän piti mennä?"
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Mä lupaan, sulta katkee filmi

ViestiKirjoittaja kujakettu » 13 Kesä 2016, 20:48

Rupean nauramaan Sebastianin toteamukselle.
"Niinpä. Todella ihastuttavaa", hymähdän. "Liekö sitten leffantekijöillä on jo ideat vähissä."
Puen takkini ja lähdemme kävelemään salin portaita alas ulko-ovelle. Sebastian kysyy ruokapaikasta ja nyökkään.
"Joo, se on varmaan ihan hyvä. Muistan että viimeks ainakin tykkäsin kovasti sen paikan safkoista. Ootko kävellen liikkellä vai?"
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

EdellinenSeuraava

Paluu Onlinepeli

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron