In the madness and soil of that sad earthly scene

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja Zarroc » 24 Tammi 2015, 00:19

Lawrence vastasi minulle myöntävästi ainakin sängyn suhteen ja jopa suudelmaankin. Katselin kun hän joi siiderinsä tyhjäksi ja vasta sitten aloin nousta seisomaan. Hieman seinää pitkin, mutta nousin kuitenkin. Katselin ympärilleni, paikansin makuuhuoneen ja nostin Lawrencen pystyyn.
"Sänkyyn siis", naurahdin ja lähdin vetämään häntä jälleen seuraavaan suuntaan.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja kujakettu » 24 Tammi 2015, 00:34

Sebastian seuraa ilmeisesti hieman sivusta minun tekemisiäni -sitten kun olen tyhjentänyt juomani hän nostaa minut pystyyn.
"No olenko minä nyt noin avuton", naurahdan hieman virnistäen ja näykkäisen sitten miestä jälleen kaulasta. Tosin se saatanan huivi on edelleen tiellä.
Nooo, siitähän pääsee helposti, joten kiskon huivin pois jotta pääsen kunnolla tämän kaulan kimppuun.
Sebastian yrittää ilmeisesti samalla kiskoa minua kaiketi sinne sängyn suuntaan josta aiemmin oli puhetta.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja Zarroc » 24 Tammi 2015, 00:39

"No olet vähän joo", virnistin, mutta en väittänyt vastaan kun mies puri minua kaulasta. Autoin häntä repimään myös huivin kaulastani samalla kun kumarruin suutelemaan häntä niin, että työnsin miehen hetkeksi seinää vasten. Jossain vaiheessa kumminkin päädyin sitä sänkyä kohden, jonka luokse päädyin jollain asteella pelkällä hakuammunnalla.
"Yllättävän vaikee kämppä ja asut kuitenki yksin", totesin hämmentyneenä ja istahdin sängyn reunalle.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja kujakettu » 24 Tammi 2015, 00:52

Mies painaa minut seinää vasten ja se saa hetkeksi ajatukseni sekaisin.
Sitten Sebastian kuitenkin tuntuu päättäväisemmin vievän meitä sänkyä kohden ja kun hän sitten mainitsee jotain asunnostani, en voi olla naurahtamatta.
"Ei pidä hei tehdä liian helpoks", sanon virnistäen, löytäen käteni sitten miehen olkaa ja kaulaa vasten ja kieleni miehen korvan läheltä - samalla kun istumme sänkyni reunalle.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja Zarroc » 16 Helmi 2015, 19:31

Tuntiessani hänen kielensä jossain korvani lähellä jouduin väkisinkin värähtämään. Lawrencella oli selvä humalainen päämäärä päätyä sänkyyn, mutta todennäköisesti ennemmin nukkumaan kuin tekemään mitään muuta minun kanssani.
Ehkä ihan hyvä niin, noin aamuisen mietiskelyn kannalta.

En kuitenkaan viitsinyt välittää asiasta enempää, vaan vedin miehen uudelleen suudelmaan, purren huulta tällä kertaa astetta kovempaa.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja kujakettu » 16 Helmi 2015, 19:45

Olen jo kerennyt unohtaa lähes kokonaan Tobyn läsnäolon edelleen kämpässäni - tosin mies oli aika varmasti nukahtanut Anktin huoneeseen. Luulisin ainakin.
Tobylle ei ehdi jäädä paljon ajatuksia kun pitkähiuksinen Sebastian on kimpussani, eikä se minua kyllä tippaakaan haittaa. Suutelemme ja mies puree huultani jolloin en voi estää virneen leviämistä kasvoilleni. Vai ollaan sitä ilkikurista tapausta?

Humalainen mieli on oikullinen ystävä. Olen aivan naamat, niin kyllä kaikki tässä asunnossa pientä kiivilintua lukuunottamatta.
Mutta humalassa onkin aivan liian hauska ja helppo ajatus yrittää kaataa jo valmiiksi sängyn reunalla istuva selälleen sängylle. Leveän virneen kera, toki.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja Zarroc » 16 Helmi 2015, 19:50

Kun Lawrence päätti ottaa ohjat, minulle ei tullut mieleenkään vastustella. Ei oikeastaan lainkaan, vaan kaaduin hyvin helposti selälleni ja nykäisin pienemmän miehen päälleni melko ronskein ottein. Vedin hänet lähelle ja tiesin, että lanteisiin saattoi tuurillaan jäädä mustelmatkin sormenpäistäni, mutta en osannut välittää siitä. Suutelin ja purin huulia, jotka olivat koko illan vain odottaneet, kenties tietämättään.
Mutta silti en osannut olla virnistämättä keskeyttäessäni suudelman ja katsoessani miestä silmiin.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja kujakettu » 16 Helmi 2015, 20:28

Olen hieman yllättynytkin että yllättävä liikkeeni ei saa lainkaan vastustusta, päinvastoin. Minut viedään varsin varmoin ottein miehen päälle ja naurahdan hieman. No mutta, tämä leikkihän alkoi mennä jo vallan vaaralliseksi.
Sebastian tosiaan on menossa minkä ehtii ja vastaan tämän puremiin samalla mitalla. Lopulta hän rauhoittuu hetkeksi ja kohtaan hänen sinertävän harmaanvihreät silmänsä tummaakin tummemmilla silmilläni.
Virne kohoaa huulilleni taas salakavalasti.
Käteni sivelee kevyen rauhallisesti miehen hiusrajaa ja tämän poskea kunnes iskeydyn jälleen hänen kaulaansa. En vain voinut nyt vastustaa.
Tämä alkoi mennä turmiolliseksi. Miksi sitten nautin niin kovin?
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja Zarroc » 16 Helmi 2015, 20:32

Lawrence ei ainakaan vastustellut vaan mukaili liikkeitäni hyvinkin antoisasti. Se sai minut jopa hieman varuilleni, koska en mitenkään voinut tietää, mitä suunnitelmia toisella oli varalleni. Mutta siinä vaiheessa, kun katsoin häntä silmiin ja tunsin käden kevyesti sivelevän hiusrajaani totesin, että mies oli todennäköisesti niin kännissä, ettei enää edes tunnistanut minua mieheksi.
En kuitenkaan kerennyt ajatella asiaa pidemmälle, koska tunsin hampaiden iskeytyvän kaulaani ja jopa inahdin hieman, tai ehkä se laskettiin murahdukseksi. Käteni livahtivat toisen paidan alle ja jälleen hieman pitkiksi kasvaneet kynnet raapivat toisen selkään varmasti näkyvät jälet.

Saadessani miehen irti kaulastani pyöräytin meidät ympäri niin, että päädyin hänen päälleen ja imin ihoa juuri solisluun yläpuolelta. Siihen jäisi niin makea mustelma, että minua suorastaan hymyilytti purressani kohtaa heti perään.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja kujakettu » 16 Helmi 2015, 21:16

Kynnet selässäni saavat hymyn livahtamaan huulilleni. Kun päästän irti Sebastianin kaulasta, hän kääntääkin minut alleen ja käy kiinni solisluideni tietämille. Pieni äännähdys karkaa huuliltani, mutta ei suinkaan siksi että oloni olisi epämukava. Tuosta kyllä jäisi jälki..
"Mokomakin", naurahdan vähän kun tunnen toisen varman otteen kun tämä vielä puree kaupanpäällisiksi.
Kädet valetavat hänen selkäänsä pitkin. Pitkää selkää... oliko hän sanonut jotain tatuoinnista?
Rupean nauramaan kevyesti ja kiskon sitten Sebastianin irti, katsoen häntä.
"Näytä selkäsi."
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja Zarroc » 16 Helmi 2015, 21:20

"Nytkö", nauroin miehelle kun tämä käski näyttämään selkäni. Oliko hänelle oikeasti tullut mieleen tatuointini kesken tämän kaiken? Niin tai näin, pudistelin päätäni huvittuneesti ja aloin napittaa auki tummansinisen kauluspaitani nappeja. Olin jopa tajunnut nousta istumaan, silloin napittaminen saattoi olla hieman helpompaa, mutta Lawrence sai kyllä tyytyä paikkaan sylissäni.
Saatuani napit auki nykäisin paidan päältäni ja heitin sen jonnekin muualle, katsoen Lawrencea suoraan silmiin.
"Senkun menet katsomaan", virnistin kevyesti, vaikka tiesin musteen nuolevan hauiksiani tästäkin kulmasta.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja kujakettu » 16 Helmi 2015, 21:35

Ainut ikävä puoli tässä on se että Sebastianiin tulee etäisyyttä kun tämä napittaa paitaansa auki - nouseehan hän istumaankin. Seuraan häntä tiiviisti katseellani nousten sitten itsekin istumaan, humalaani hieman haparoiden. Virne seuraa kasvoilla. Itse hän oli aiemmin maininnut sen, katsastetaan se nyt sitten hei.
Kun mies saa paidan yltään, tämä toteaa että senkun menet katsomaan. Katseeni käy ensin miehen käsivarsissa mutta sitten virne kulkeutuu suupielilleni.
"Selvä."
Ryömin sängyllä Sebastianin selän taakse ja katson kuvaa tarkkaan. Ei huono, ei lainkaan huono.
Sitten lasken käteni hänen kyljilleen, liu'uttaen ne pikkuhiljaa sitten etupuolelle hänen rintakehälleen. Siirrän miehen hiuksia pois niskan tieltä, imien sitten tämän kaulaa ja niskaa, painaen hänet tiiviisti likelle.
Siirrän toisen käteni miehen vastakkaiselle poskelle ja nostan sitten päätäni miehen kaulalta. Siirrän päätäni varovasti hänen korvansa lähelle, huulet melkein kiinni hänen korvallaan.
"Minulla on siivet", kuiskaan sitten hiljaa hänen korvaansa.
Niin, tatuointini. Ei minunkaan selkäni ollut paljas.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja Zarroc » 16 Helmi 2015, 21:42

Lawrence ei tosiaan arastellut siirtyessään taakseni ja tutkiskellesaan tatuointiani katsellaan. Aistin katseen, mutta en antanut sen häiritä istuessani hiljaa aloillani, odottaen että hän reagoisi jotenkin johonkin. Lopulta tunsin miehen liu'uttavan kätensä kyljiltäni rintakehälle, jossa tatuointi kietoutui itsensä ympärille hämärien viivojen varjokuvina. Taivutin niskaani kevyesti tuntiessani hänen imevän kaulaani ja niskaani, nojaten vaativasti toista vasten.
Kuullessani miehen kuiskauksen käännyin ympäri katsomaan häntä, huultani kevyesti purren.
"Näytä minulle", sanoin hiljaa, sormet toisen paidan reunalle eksyen.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja kujakettu » 16 Helmi 2015, 21:50

Katse kääntyy puoleeni ja pieni virne tapailee jälleen huuliani. Hänen sormensa hamuilevat paitani reunaa - se ei ollut mikään tyylikäs paita, ei, se oli resuinen t-paita kuten kunnon laiminlyödyllä rokkarilla vain kuului. Käsivarteni tatuonnit nyt näkyivät selvästi mutta en edes muistanut enää kuka oli viimeksi nähnyt siipeni.
Riisun paitani ja heitän sen mytyksi jonnekin, sängyn reunalle ehkä, tai sitten lattialle.
Käännyn ympäri istumaan risti-istunnassa vasten Sebastiania. Kumarran selkääni hieman, takkuinen hiuspehkoni valuu silmilleni ja rinnalleni.
Niin, ne olivat suljetut siivet, mutta jonain päivänä ehkä pääsisin vielä lentämään niillä kauas.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: In the madness and soil of that sad earthly scene

ViestiKirjoittaja Zarroc » 16 Helmi 2015, 21:54

Lawrence ei sanonut mitään heittäessään paitansa pois, virnistää vain hieman. En kuitenkaan nähnyt tässä mitään sellaista aihetta, sormeni vain koskettivat hänen selkäänsä kevyesti. Hivelivät siipien reunoja, joiden saattoi nähdä olevan lukittuna kaappiin, pois kaikkien silmistä. Suutelin miehen selkää kevyesti, niistä kohti, missä sulat olivat lyhyet ja heikot.
"Olet kaunis", sanoin rauhalliseen sävyyn, huulet hiljalleen ylemmäs kohoten. Nuolaisin niskaa kevyesti, vedin miehen itseäni vasten ja puristin hieman, imien kaulalle jälleen yhden jäljen.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

EdellinenSeuraava

Paluu Onlinepeli

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron