Are you gonna stay the night [K18]

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 13:49

Päädyn makaamaan kyljelleni kasvot Zoeyn suuntaan. Saatuani peittoa ympärilleni silmäni eivät pysy enää kauan auki, ja vaikka päässä edelleen pyöriikin alkoholin takia, on oloni varsin raukea.
Toistaiseksi tunnen oloni tyytyväiseksi, mutta aamulla saattaisi tuntua kehnommalta. En kuitenkaan murehdi krapulaa enää tänä yönä, vaan vaivun rauhalliseen uneen.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 13:56

Herätessäni oli pimeää, mutta tiesin sen johtuvan pelkästään pimennysverhostani.
Mietin hetken ajan, missä Hefaistion oikein oli ja sitten tajusin, että vierelläni makasi joku. Katsoin tätä ilmestystä pimeässä tajuamatta mitään, kunnes muistikuvani alkoivat pikkuhiljaa palautua.
En vain saanut mieleeni naisen nimeä.

Voi helvetti.
Nousin varoen ylös sängystä ja etsin katseellani vaatteitani. En kuitenkaan pimeässä nähnyt mitään, joten kompastelin pois sängystä yhtä pimeään käytävään ja siitä vaatehuoneeseeni. Laitoin valot vaatehuoneeseen ja katsoin itseäni jälleen yhdestä peilistä.
Meikit levinneinä ja hiukset sotkussa alaston minä oli melkoinen ilmestys.

Pudistin päätäni, etsin päälleni alusvaatteet, sinivalkoharmaat reisitaskuhousut sekä jonkun mustan topin. Sen jälkeen lähdin suunnistamaan kohti olohuonetta, jossa paloi valot täydellä terällä. Laitoin ne pois päältä, koska ulkona oli näköjään jo valoisaa. Vilkaisin televisiossa palavaa kelloa, joka näytti 9.36 ja huokaisin hiljaa.

Menin vessaan pesemään meikit pois naamastani ja harjaamaan hiukseni edes jonkinlaiseen kuosiin.
Päätä särki.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 14:12

Kun herään, on pimeää. En kuitenkaan usko, että aamu on enää kovin aikainen.
Saan silmäni auki vain huomatakseni maailman pyörivän edelleen. Oloni ei kuitenkaan ole yhtään hilpeän humalainen. Tunnen päässäni jomottavaa kipua. Enkä minä tiedä lainkaan, missä olen.
Jonkun sängyssä, yksin. Tiedän tosin, etten ole ollut tässä yksin koko aikaa. Sentään mieleeni piirtyy jonkinlainen käsitys siitä, mitä eilen tapahtui ja millaisen henkilön kanssa.
Nimi ei nyt satu mieleen.

Hetken aikaa vain makaan sängyssä, tunnustelen oloani ja samalla kuuntelen, missä mahdollinen sängyn omistaja saattaisi olla ja mitä tekemässä.
Lopulta minun ei auta kuin uskaltaa nousta ylös sängystä. Hiukseni ovat sekaisin, enkä edes halua tietää, miltä naamani tummien meikkien leviämisen jälkeen näyttää.
Seuraavaksi on tiedossa vaatteiden etsintää. Alushousut ja rintaliivit löydän vielä suhteellisen vähällä hakemisella, ja sukkahousunikin saan noukittua maasta. Puen alusvaatteet päälleni, mutta sukkahousut nappaan vain käteeni ja lähden suunnistamaan taloon, joka tuntuu valtavalta ja sokkeloiselta.
Sitähän tässä kaivattiinkin.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 14:17

Kuulin askeleita muualta talosta, kun olin keittämässä kahvia. Oli ollut vähän siinä ja tässä, oksentaisinko vessassa ollessani, mutta olin saanut kuitenkin kaiken pysymään sisällä. Nyt hiukseni olivat jopa jotenkuten ojennuksessa ja kasvot suhteellisen terveen väriset, eivätkä suinkaan siniset, kuten varissut luomiväri oli antanut ymmärtää.
Napsautin kahvinkeittimen päälle ja lähdin hakemaan laseja olohuoneesta, kohdaten matkalla ruskeahiuksisen naishenkilön.
Vai vielä sellainen tapaus.
"Vessa on tuon käytävän päässä." Tokaisin hänelle kuin tämä olisi aivan normaalia ja hain lasit sohvapöydältä. Näin myös jonkun vaatemytyn sohvan toisella puolella, se varmaan kuului tälle kyseiselle neidille.

En kuitenkaan tehnyt asialle mitään, vein vain lasit likoamaan keittiön altaaseen ja vilkaisin viinakaappiini. Emmekö olleet juoneet kuin lasilliset kahvilikööriä?
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 14:28

Matkallani jonnekin törmään naiseen, joka suhtautuu minuun varsin... neutraalisti. Kertoo, missä vessa on. Ei sentään lyönyt minulle ensimmäiseksi vaatteitani kouraan ja sanonut, että tuolla on ulko-ovi.
"Kiitos", sanon varsin voimattomasti. Suunnistan ensimmäiseksi vessaan vain tuijottaakseni hetken peilikuvaani, joka on... aika järkyttävää katseltavaa.
Päätän suosiolla pestä naamani kauttaaltaan.

Hiukset yhä pystyssä ja ylläni vain alusvaatteet löydän huoneen, jonne mekkoni ja laukkuni on jäänyt. Istahdan nahkasohvalle vetääkseni sukkahousut jalkoihini ja pujotan mekon päälleni.
Ei paljon huvittaisi, mutten halua vahingossakaan tehdä naisen oloa epämukavaksi vähäpukeisuudellani. Eilen se oli kyllä kelvannut, mutta mites nyt?
Kaivan hiusharjan laukustani. Suhteellisen toivotonta, mutta yritän silti saada hiukseni edes jonkinlaiseen kuosiin. Sen jälkeen kaivan laukustani puhelimen. Yksi lukematon viesti.
Kenen mukaan sä lähdit? Elena... Kyllä hän tiesi, mitä siinä vaiheessa oli tapahtunut, jos minut erehtyi päästämään hetkeksi silmistään eikä minua enää sen koommin näkynyt.

Sen kun muistaisi, kirjoitan vastaukseksi.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 14:46

Keittiössä odotin kahvin tippumista ja yritin kuumeisesti muistaa, kuka ihme tämä kyseinen naisihminen oikein oli. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun unohtelin nimiä tai vastaavia, mutta se oli aina yhtä noloa.
Huokaisten kaadoin kahvia kahteen kuppiin ja laitoin molempiin maitoa, vaikken ollut ihan varma, kuinka nainen kahvinsa joisi. Sai luvan kelvata.

Astelin ihmeen horjumattomin askelin olohuoneeseen ja siellä hän istuikin jo näköjään täysissä pukeissa. Halusin irvistää, mutta pysyttelin ilmeettömänä ojentaen naiselle kahvikupin.
"Älä oksenna sohvalleni", kohautin olkiani. Sanani saattoivat kuulostaa pahantahtoisille, mutta äänensävyni oli hieman pehmeämpi.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 15:00

Nainen tulee huoneeseen ja ojentaa minulle kupin kahvia. Otan sen vastaan ja katsahdan naisen kasvoihin. Hän ei ole mikään päivänsäde. Ilmankos olikin istunut yksinään yökerhossa, ennen kuin minä päätin mennä ahdistelemaan ja pian viina virtasi ja oli hauskaa.
Kun nainen sitten avaa suunsa, minä olen vähällä päästää naurunpärskähdyksen. Päädyn vain hymähtämään, mutta hymy kyllä pyrkii kohottamaan suupieliäni. Vaikka olotilani on kaikkea muuta kuin miellyttävä, eikä nainen käytöksellään tee oloani varsinaisesti toivotuksi hänen asuntoonsa...

"En", naurahdan. Ei minulla sentään niin huono olo ole. Eikä hän ensitöikseen savusta minua ulos asunnostaan, joten hän on mielestäni ihan tarpeeksi kohtelias. Tarjosi kahviakin.
"Jos mä en ole ainoa, jonka muistikuvat eiliseltä ovat sumeita, niin olen muuten Viviana."
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 15:09

Hän naurahti sanoilleni hieman ja minä halusin pyöräyttää silmiäni, mutta pysyttelin ihan ilmeettömänä. Ei kai se nyt niin hauskaa ollut, aina joskus sai olla siivoilemassa krapulaoksennuksia mitä mielenkiintoisimmista paikoista.
Istahdin sohvan toiseen päätyyn ja kuulin naisen esittelevän itsensä. Viviana. Niinpä tietenkin, kuinka pystyinkään unohtamaan?
"Zoey", totesin ja join kahvistani. Se oli aika kuumaa maidosta huolimatta, mutta annoin asian olla.

Montakohan tupakkaa olin polttanut viime yönä? Ääni oli vähän käheä, mutta se saattoi myös johtua viinasta. Todennäköisesti siitä. Tarkkailin sivusilmällä Vivianaa, mutta etsin enemmänkin Hefaistionia katseellani. Kun en nähnyt sitä, vihelsin kevyesti ja korppi lehahtikin mitä ilmeisemmin omasta kupolistaan siihen olkapäälleni.
"Noh, mitä poika?" Juttelin linnulle joka mottasi minua jalallaan. Huuliltani karkasi hiljainen naurahdus.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 21 Huhti 2014, 12:54

Minun ei ihme kyllä tarvitse kysyä suoraan toisen nimeä, kun hän kertoo sen minulle esiteltyäni ensin tällekin päivälle itseni. Zoey siis. Niinpä olikin.
En ole suuri kahvin ystävä, mutta kyllähän tätä aina silloin tällöin menee. Etenkään tällaisina krapula-aamuina kofeiinista ei ainakaan haittaa ole. Ennemmin tai myöhemmin minun pitäisi jaksaa lähteä kotiinkin... Missä päin kaupunkia tällä hetkellä olenkaan.

Hyvä kun kahvini eivät läiky syliin, kun Zoeyn olkapäälle lentää korppi. Ai niin. Muistankin etäisesti nähneeni sen jo yöllä. Silloin se ei tuntunut ihan näin kummalliselta.
Katselen naista ja hänen lemmikkiään lähinnä sivusilmällä. Kahvi on kuumaa, mutta yritän saada sen alas kurkustani. Zoey ei vaikuta halukkaalta puhumaan - minun kanssani ainakaan, linnusta en tiedä - enkä minäkään ole kaikista puheliaimmalla päällä krapulan takia.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 21 Huhti 2014, 12:58

Viviana pysytteli hyvin hiljaa, hätkähti vain jälleen Hefaistionia. Muistin hieman pätkittäin, että niin hän oli tainnut tehdä yölläkin. Tosin ei ollut silloin vaikuttanut yhtä yllättyneeltä, mutta kaipa alkoholilla oli ollut suurta vaikutusta asiaan.
Hefaistion lennähti jälleen pois olaltani, minne nyt ikinä menikään ja minä käänsin hetkeksi lähes mustanvihreiden silmieni katseen naiseen. En kuitenkaan keksinyt mitään järkevää sanottavaa, joten join vain kahvini pois ja nousin seisomaan.

"Voin viedä sinut kotiisi", totesin sitten rauhalliseen sävyyn. "Pitää muutenkin käydä kaupassa."
Ei oikeastaan edes pitänyt, jos ihan tarkkoja oltiin, mutta en minä halunnut vaikuttaa liian kiltille kuitenkaan. En tavanomaisesti ollut näin mukava kenellekään, mutta menköön nyt sitten kerrankin.
Ajatuksissani lähdin viemään kuppiani keittiöön.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 21 Huhti 2014, 13:09

Hätkähdän uudestaan linnun lähtiessä lentoon. Mitään sanomatta Zoeykin nousee seisomaan, ilmeisesti juotuaan kahvinsa. Minäkin pistän vauhtia oman kuppini tyhjentämiseen.
Sitten kuulen jotain, mitä en odottanut kuulevani naisen suusta.
Voin viedä sinut kotiisi. Selittää vielä kauppareissustakin, mutta onhan se silti huomaavaista.
"Sehän sopii. Kiitos", sanon, kuulostaen väsymyksestä huolimatta ilahtuneelta.

Olen tottunut heräilemään milloin kenenkin luota, enkä ainakaan ota itseeni sitä, että toinen on... no, ei positiivisuuden perikuva. Ainakin kännissä hän oli hauskaa seuraa. Monesti se riittää.
Nousen seisomaan saatuani vihdoin kahvini juotua. Otan laukkuni ja lähden suunnistamaan keittiöön päin. Takkini olen uskoakseni jättänyt sinne, minne kenkänikin.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 21 Huhti 2014, 13:14

Kohautin vain olkiani naisen vastaukselle ja vietyäni kuppini keittiöön vilkaisin vaatevarustustani. Näytin kyllä harvinaisen rähjäiselle, mutta en jaksanut välittää. Hain vielä vaatehuoneestani sukat jalkaan, koukkasin lompakkoni ja autonavaimeni mukaan ja astelin takaisin eteiseen. Vedin mitään sanomatta mustat tennarit jalkaani ja nahkatakin päälleni, laittaen myös peililasit päähäni.

Vilkaistuani Vivianaan avasin oven ja astelin ne muutamat portaat alas oveltani.

Olin jo avannut portit ja peruuttanut mustan mersuni siihen etuoven luokse odottamaan. Säädin juuri kattoa alas vilkaistessani etuovelle. En tosiaan tiennyt miksi tein tämän kaiken.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 21 Huhti 2014, 13:34

Viedessäni kuppia keittiöön vilkuilin samalla asuntoa ja sen sisustusta silkasta mielenkiinnosta, en niinkään arvostelevasti. Olihan tämä iso talo ja muutenkin aivan toista luokkaa oman kerrostaloasuntoni kanssa.
Mutta en minä sen isompaa tarvinnut. Tiedä sitten, mihin Zoey tarvitsi, mikäli yksin asui. Olisi kai minullekin tällainen kelvannut, mutta... no jaa.

Siirryn eteiseen vähän Zoeyn jälkeen odottelemaan, että tämä on saanut itsensä lähtökuntoon. Vasta sen jälkeen löydän oman nahkatakkini ja laitan korkkarit jalkoihini. Olisikin ollut tennarit mukana.
Olen kuitenkin onnellinen, koska minun ei tarvitse tämän näköisenä lähteä kävelemään mihinkään suuntaan. Taksiin meneminenkään ei oikein houkuttele.
Selviydyttyäni vihdoin ulos asti Zoey jo odotteleekin mersuineen. Hiljainen hymähdys karkaa huuliltani. Ei hassumman näköinen auto, vaikken niistä noin muuten turhan paljon ymmärräkään.

Käyn istumaan autoon.
"Asun Welldonin rautatieaseman lähettyvillä", sanon ja kerron osoitteeni siltä varalta, että hän päättäisi heittää minut ihan talolle asti eikä vain sinne päin.
Viimeksi muokannut Sussu päivämäärä 21 Huhti 2014, 15:34, muokattu yhteensä 1 kerran
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 21 Huhti 2014, 13:39

"Selvä", nyökkäsin naisen kertoessa osoitteensa. En voinut olla vilkaisematta häntä hieman pidempään sivusilmällä. Ei minulla selvästikään huono maku ollut kännissäkään, harva hänenlaisensa vain lähti silloin mukaani.
Ajoin tottuneesti porttien lävitse ja mietin hetken mihin suuntaan olisi paras lähteä. Päädyin kuitenkin taksin tulosuuntaan, sitä kautta pääsisin nopeiten Welldoniin.

Ajaessani ajatukseni pyörivät vähän missä sattuu käytännönasioissa, mutta lipsuivat välillä takaisin Vivianaan. Pitäisikö minun kenties sanoa hänelle jotain?
Kuten mitä, kiitos mukavasta yöstä? Ajatukset päässäni ilkkuivat, joten päätin pysytellä hiljaa laskeutuessani rampilta moottoritielle. Ajotyylini oli varmaotteinen, mutta todennäköisesti turhan vauhdikas krapulaiselle naiselle vierelläni.
No, samapa tuo.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 21 Huhti 2014, 13:45

Selvä, Zoey vastaa lyhyesti enkä minä sano enää mitään. Jään katselemaan ympäristöä ja pohtimaan, missä mahdamme olla. Fringesterissä uskoakseni, kyllähän minä suhteellisen hyvin tiesin jo Snowfinchin... jos en jokaista kolkkaa, niin ainakin suunnilleen, miltä missäkin näytti.
Ajatukseni siirtyvät ympäristöstä kuitenkin pian Zoeyn ajotyyliin. Onneksi en tule helposti huonovointiseksi krapulassakaan, muuten vatsaani saattaisi jo heikottaa.
Luon lyhyen katseen naiseen. Oma olotilani on sellainen, että tuskin olisin uskaltanut auton rattiin.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

EdellinenSeuraava

Paluu Onlinepeli

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron