Are you gonna stay the night [K18]

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 21:03

"Aivan", naurahdin hänen vastaukselleen, hörppäsin loput kahvilikööristäni ja laskin lasini sohvapöydälle. Odotin myös Vivianan tekevän niin, ennen kuin kiipesin naisen syliin jopa suhteellisen ketterästi kunnon huomioonottaen ja suutelin häntä.
Tästä niskahaivenien nykimisestä alkoi tulla jo tapa, mutta en voinut vastustaa kiusausta upottaessani sormeni naisen hiuksiin. Olin kaivannut rintojen tuntua vatsaani vasten ihan liikaa, muistakin tuntemuksista nyt puhumattakaan, ja sen huomasi selvästi kiihkeistä, mutta luonnollisista otteistani.

Miksi olin edes joskus siirtynyt miehiin?
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 21:15

Kieltämättä kahvilikööri on vähän siinä ja siinä, tullako ylös vai pysyäkö vatsassani. Onneksi oloni ei kuitenkaan käy huonommaksi, kun otan mallia Zoeysta ja lasken tyhjän lasini sohvapöydälle.
Enkä sitten muuta ehdikään tehdä, kun nainen on kiivennyt syliini ja painanut huulensa taas huulilleni. Annan sormieni liikkua hänen vartaloaan pitkin, selästä aina alemmas takapuolelle asti.

Kahvilikööri alkaa tehdä oloni taas eläväisemmäksi. Ja Zoeyn pitäisi ehdottomasti hankkiutua eroon hameestaan.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 21:20

Istuma-asento ei ollut todellakaan hyvä mekon ylöshilaamisen kannalta, mutta silti sormeni valuivat hänen reisilleen ja kohotin lantiotani niin, että sain vitkuteltua hänen helmansa ylöspäin, rullaten sitä vähemmän nätisti vatsalle.
Nojauduin hieman taaksepäin edelleen naista suudellen ja vedin hänen mekkonsa hitaasti ylös, irroittautuen hetkeksi hänen huuliltaan. Nykäisin mekon pään ylitse ja viskasin jonnekin kauemmas, sormet jo varsin vilkkaasti hänen vartaloaan tutkien samalla, kun huuleni lähtivät kulkemaan naisen leukapieltä alas kaulalle.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 11:18

Zoey alkaa rullata mekkoni helmaa ylöspäin. En pistä vastaan, vaan helpotan toimintaa kehollani. Pian vaatekappaleeni onkin... jossain, eikä minua tässä tilanteessa satu kiinnostamaan, minne nainen sen heittää.
Minulla on päälläni vain tummat, pitsiset alusvaatteeni. Huokaisen vähän Zoeyn huulet kaulallani, vieden käteni hänen kylkiään pitkin rinnoille.

"Makuhuoneeseen?" totean kysyvään sävyyn, mukavuudenhaluinen kun olen.
Siinä matkalla Zoeykin voisi vähän vähentää vaatetustaan.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 11:22

Kappas, pitsiä.
En jaksanut edes muistaa mitä minulla oli päälläni, korsetin alla nyt ei tietystikään mitään, mutta alempana... no ei sillä niin väliä ollut, eiköhän se selviäisi.
Vivianan kysymykselle naurahdin hieman ja puraisin hieman naisen kaulaa, pian kuitenkin seisomaan nousten. Vedin hänet mukaani ja suutelin naista samalla kun lähdin peruuttamaan seuraavaan käytävään.

Olin monta kertaa miettinyt, miksi makuuhuoneeni oli niin monen mutkan takana.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 11:51

Zoeyn talo tuntuu kokonaisuudessaan varsin suurelta, enkä usko sen johtuvan pelkästä humalatilastani. En kuitenkaan jää ihailemaan tai kauhistelemaan hänen asuntoaan sen koommin, vaan keskityn suutelemaan peruuttavaa Zoeyta. Kaipa hän tien makuuhuoneeseensa tietäisi.
Hidastan vähän tahtia. Toisen alaselälle takaisin liukuneet käteni ovat löytäneet hameen vetoketjun, jonka nyt vedän alas ja pysähdyn auttaakseni Zoeyn eroon hameestaan.
Mitä sitä turhia makuuhuoneeseen asti odottelemaan, kun omakin mekkoni jäi ties minne.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 11:55

Nainen ei paljon odotellut, hän löysi varsin nopeasti hameeni piilovetoketjun ja veti sen alas. Keskeyttämättä suudelmaa potkin hameen jaloistani ja minun päälleni jäi vain verkkosukkahousut ja korsetti.
No, ne olivat ongelmista pienimmät.

Käännyin tottuneesti mutkasta ja availin samalla Vivianan rintaliivien hakasia. Siitä oli kauan, mutta sain ne silti nykäistyä auki ja pujotin olkaimet pois hänen hartioiltaan. Keskeytin suudelman hetkeksi todetakseni, että oveni makuuhuoneeseen oli auki, joten peruutin sisemmälle.
En voinut kuitenkaan olla työntämättä Vivianaa seinää vasten, laskeutuen suutelemaan naisen toista rintaa.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 12:35

Zoey avaa rintaliivieni hakaset varsin tottunein ottein, pudottaen olkaimet pois hartioiltani. Se siitäkin vaatekappaleesta. Tuntuu ihan epäreilulta, kun toisella on vielä niin paljon vaatetta yllään.
Olemme vihdoin makuuhuoneessa asti, kun nainen työntää minut seinää vasten. Huokaisten vien toisen käteni Zoeyn hiuksiin, vetäen häntä kevyesti tukistamalla kuitenkin hetkeksi eroon ihostani.

"Hankkiudutaanpa tähän väliin eroon sun korsetista."
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 12:39

Murahdin pehmeästi naisen tukistaessa minua, mutta irroitin otteeni nöyrästi.
"Sehän sopii", virnistin Vivianalle ja käännyin ympäri. Turha tehdä asiaa liian vaikeaksi, monesti selän takaa avaaminen oli vähän hankalaa. Sopivasti kokovartalopeilini oli vastapäätä meitä ja kohtasin sen kautta naisen katseen, huuliani hieman kielelläni lipaisten.

Enpä olisi uskonut, että joku tarttui kuin tarttuikin mukaani baarireissulta.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 13:07

Päästän irtin Zoeyn hiuksista, kun hän myöntyy virnistäen ja kääntyy sitten ympäri. Näytän harvinaisen keskittyneeltä vetäessäni korsetista ensin solmut auki ja lähtiessäni sitten löysyttämään korsetin nyörejä.
Ollakseni humalassa ja harrastaakseni vähän korsettien kanssa säätämistä, tämä sujuu suhteellisen näppärästi. Minua alkaa hymyilyttää, sillä tajuan vasta nyt kunnolla toisen olevan minua selkeästi lyhyempi, vaikka hän koroissaan niin pitkältä näyttikin.

Ohjaan käsilläni Zoeyta kääntymään kasvot minuun päin suudellakseni häntä huulille ja avatakseni vielä viimeistelyksi hakaset etupuolelta.
Sen jälkeen en jää hidastelemaan, vaan suutelen naisen kaulaa ja siirryn vaivihkaa alemmas, käsiäni hänen sukkahousujensa reunoille vieden. Päädyn jopa polvistumaan naisen eteen saadakseni vedettyä ne maahan asti, huulet koko ajan Zoeyn iholla liikkuen.
Pian olen taas jaloillani. Ihme kyllä pääsen vielä nousemaan ylös.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 13:13

Viviana sai korsettini auki ihmeen helposti. Tosin eihän se nyt mitään ydinfysiikkaa ollut, nyörit vain auki ja hakasetkin napsii erilleen niin siinäpä se sitten onkin. Sen nainen tekikin, käänsi minut ympäri ja koko ajan suudellen päästi korsettini putoamaan.
Naurahtaen hänen huulilleen otin vähän kiinni rinnoistani, ne eivät oikein pitäneet tästä äkillisestä vapautumisesta.

Kohotin yllättyneenä kulmiani Vivianan laskeutuessa minua pitkin maahan ja nostin avuliaasti jalkani pois sukkahousuista, potkaisten ne sitten sivummalle. Seuraavaksi olikin sitten hänen omiensa vuoro, mutta työnsin naisen ensin sängylleni selälleen ja polvistuin vasta sitten hänen jalkojensa väliin.
Vedin hänen sukkahousunsa jalasta suudellen samalla jokaista hitaasti paljastuvaa ihokaistaletta.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 13:21

Zoey työntää minut selälleni sängylle, vetäen sukkahousut pois jaloistani.
Onneksi olin saanut sen lasillisen likööriä alas kurkustani.

Nyt ei nimittäin olisi aikaa sammumiselle.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 13:27

Kiipesin naisen päälle, painaen vielä yhden suudelman hänen huulilleen. Lähdin laskeutumaan hitaasti kaulaa pitkin alas, sormet Vivianan vartaloa kevyesti hivellen. Viimein sormeni päätyivät hänen sisäreisilleen ja annoin jonkun vanhan tottumuksen tehdä tehtävänsä.

Lopulta kierähdin pois naisen päältä kevyesti haukotellen ja tajusin, että olimme aikalailla suuren sänkyni jalkopäässä.
"Olisiko tyynylle päätyminen mitään?" Naurahdin Vivianalle samalla kun nyin peittoja parempaan epäjärjestykseen ja möngin vähemmän sulavasti kohti tyynyäni.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 20 Huhti 2014, 13:37

Hetkeä myöhemmin huomaan olevani ennen kaikkea väsynyt. Tarkalleen ottaen sillä hetkellä, kun Zoey kierähtää pois päältäni.
Olisiko tyynylle päätyminen mitään?
"Kuulostaa jalkopäätä mieluisammalta vaihtoehdolta", myönnän naurahtaen. Makaan vielä hetkisen siinä paikallani, ennen kuin kerään viimeiset jaksamukseni rippeet kasaan ja siirryn niin, että saan pääni tyynylle.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 20 Huhti 2014, 13:40

"Eipä äsken tuntunut haittaavan", virnistin ja vedin peittoa päällemme. En edelleenkään tajunnut miksi minulla oli neljä tyynyä ja kaksi peittoa, mutta kävi se kai niinkin. Olipahan... helpompaa nukkua?
Muutenkin koko talo oli ihan suhteettoman suuri siihen nähden, että asuin täällä kahdestaan Hefaistionin kanssa eikä minulla käynyt edes vieraita... Nukahdin siihen mietteisiini, toinen käsi kevyesti Vivianan vyötärölle kiertyneenä.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

EdellinenSeuraava

Paluu Onlinepeli

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron