Are you gonna stay the night [K18]

Onlinepelejä voit pelata kun pelikaverisi on samaan aikaan paikalla. Onlinepelaaminen on aktiivista pelaamista ja viestipituus on offlinepeliä lyhyempää, jotta peli pysyy aktiivisena. Pelin alussa tulee mainita, mihin paikkaan peli sijoittuu. Jos peli jää kesken, voit jatkaa sitä ollessasi taas samaan aikaan paikalla pelikaverisi kanssa.

Are you gonna stay the night [K18]

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 12:23

» Pelataan varman päälle K-merkinnän kanssa, koska seksi. Yökerho Plaza, Zarroc ja Zoey! »

    Viviana Cardozo

Kello alkaa lähestyä puoltayötä, kun huomaan jonottaneeni Plazan naistenvessaan jo pienen ikuisuuden verran.
"Mä en jaksa enää odottaa, ihan sama vaikka olisi meikit päin persettä", ilmoitan Elenalle, joka ymmärtää viestin sanojeni välistä ja nyökkää hyväksyntänsä. Koska itseni peilaaminen on ainoa syy, miksi seison tässä, päätän jättää ystäväni oman onneni nojaan ja lähteä takaisin baaritiskin suuntaan.

En ole vielä juonut liian montaa shottia, tai ainakin pysyn yhä pystyssä korkokengissäni. En tosin harrastakaan korkeiden korkojen pukemista silloin, kun tiedossa on astetta rankempaa juhlintaa. Siksipä olen vain arviolta viitisen senttiä pidempi, mitä normaalisti. Ylläni minulla on musta, yksinkertainen trikoomekko, joka yltää reiden puoliväliin ja jonka yläosa ja pitkät hihat ovat pitsiä.
Tänään en ole jaksanut panostaa korujen pukemiseen. Niistä olisi vain haittaa. Meikkiin olen panostanut rajaamalla yläluomet ja värjäämällä ne luomivärillä hyvin tummanharmaaksi. Värin olisi tarkoitus myös kimaltaa, mutta tuskin Plazan valaistuksessa ainakaan mitään näkee.
Hiukseni roikkuvat vapaina, hiukan kiharrettuina.

Olen työskennellyt tämän viikon sen verran raskaasti ja pääasiassa öisin, että levähtämisen sijaan olen päättänyt viettää lauantain Plazassa. Tähän paikkaan liittyy niin hyviä kuin huonojakin muistoja... Ja, no, hetkiä, joista ei ole minkäänlaisia muistikuvia.
Jään baaritiskille odottelemaan, että baarimikko on saanut edelliset juomansa tarjoiltua. Asiakkaita tosiaan riittää, mutta minä vain ja ainoastaan nautin siitä, kun ympärillä tapahtuu.
Viimeksi muokannut Sussu päivämäärä 20 Huhti 2014, 12:22, muokattu yhteensä 1 kerran
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 12:31

ZOEY AFGELEOPE

Minun näkemiseni täällä oli harvinaisen omituista ja tiesin sen kyllä ihan hyvin itsekin. Olin kerennyt tässä viimeisen puolen tunnin aikana miettiä mahdollisimman monta hyvää syytä poistumiseen, mutta silti huomasin istuskelevani paikallani juomassa toista Sinistä Enkeliäni. Minulla oli ihan huvittavan korkeat mustat korot, 13 senttiä ja piikkejä kannoissa. Ihan vain kaiken varalta, niinpä niin, oikeasti rakastin niitä.

Olin vaihtelun vuoksi vetänyt hiukseni päältä ja otsalta kokonaan siniseksi, vain latvat sekä alimmaiset pituudet olivat mustat. Korvissani roikkuivat suuret, hopeiset renkaat ja minulla oli kimalteleva merensininen meikki luomillani.
Tunsin itseni varsin naiselliseksi pehmeästi muotoni esiin tuovassa korsetissa sekä tyköistuvassa, lyhyessä hameessa. Minä suorastaan huusin huomiota itselleni, mutta onneksi täällä oli niin hämyisää, etten ollut saanut vasta kuin yhden limanuljaskan perääni.
Joka tosin oli kummasti kaikonnut tajuttuaan, ettei minusta ollut kovinkaan miellyttäväksi juttuseuraksi.

Siemaisin jälleen lasistani ja annoin katseeni harhailla toisiinsa lyöttäytyneessä ihmismassassa. En kuitenkaan nähnyt mitään erikoista, koska sitä kai minä hain. Jotain lämmikettä yöksi.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 12:59

En ehdi saavuttaa baarimikon huomiota, kun joku sen sijaan kiinnittää huomiota minuun. Huomaan vierelleni tulleen noin kolmekymppisen miehen, joka tulee suorastaan ikävän lähelle ollakseen minulle täysin tuntematon. Hipaisee muka huomaamattomasti takapuolesta ja hymyilee humalaisen lipevää hymyä.
"Saako neidille juomaa tarjota?" mies kysyy, puhe aavistuksen sammaltaen.
"Joo, mikä ettei", hymähdän, "yllätä mut."
Isken silmää hymyillen.

Miehen pasmat tuntuvat menevän sekaisin, mutta hän saa kuin saakin tilattua jonkinlaisen shotin ja ilmiselvän Cosmopolitanin. Sanaakaan sanomatta kumoan ensiksi shotin kurkustani alas - vodkaa ja jonkinlaista hedelmälikööriä, veikkaisin - ja tartun sitten jäljelle jääneeseen cocktaillasiin.
"Paska valinta tuo Cosmopolitan", totean ja vetäydyn kauemmas miehestä, jonka ilme on venähtänyt näkemisen arvoiseksi. Väläytän sievän hymyn lohdutukseksi ja lähden toisaalle juomani kanssa.
Voi sitä raukkaa, johon mies seuraavaksi silmänsä iskisi.

Shotti lämmittää mukavasti, ja aikaisemmin juomani drinkitkin alkavat jo nousta päähän asti.
Päätän hetken mielijohteesta istahtaa yksinään istuvan naisen viereen, joka ainakin minun mielestäni on vaivautunut laittautumaan nätiksi mutta on silti... no, vähän eristäytyneen oloinen.
"Odotatko sä jotakuta?" kysyn hyväntuulisesti yökerhon melun läpi. Maistan Cosmopolitania - jep, paska valinta - ja käännän katseeni taas naiseen.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 13:07

Katseeni jäi hetkeksi lasinpohjaan ja minua hymyilytti pienen hetken verran. Milloin olin alkanut ylipäätään edes juomaan? En minä muistanut, kai silloin, kun olin eksynyt siihen pieneen räkälään kuparihiuksisen miehen kanssa. Tai jo ennen sitä, ei sillä niin väliä ollut.
Tilasin vielä yhden Sinisen enkelin, jostain syystä pidin siitä kovasti ja odotellessani jäin katselemaan ympärilleni.

Samassa tajusin, että vierelleni oli istunut joku.
Nainen.

Kohotin hienopiirteistä kulmaani hieman toisen kysyessä kysymyksen, jonka yleensä vain miehet esittivät minulle. Suupielelläni käväisi jopa hieman pehmeä hymy.
"Sinistä enkeliäni, mutta hän sisältää runsaasti alkoholia", naurahdin vastaukseksi ja siirryin hieman lähemmäs toista, vain kuullakseni hänen sanansa paremmin. Tämä jytke ei ollut lainkaan mieleeni, mutta oliko mikään?
"Entäpä sinä?" Esitin vastakysymyksen ja huomasin juomani tulleen. Otin sen käteeni ja siemaisin kokeilevasti. Jep, samaa tavaraa edelleen ja minua alkoi pikkuhiljaa humaltaa.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 13:18

Vaikka nainen olikin näyttänyt yksinäisyydessään vähän ankealta, hän väläyttää pienen hymyn ensialkuun ja vastaakin kysymykseeni lyhyemmin kuin kyllä tai ei. Itse asiassa hänen sanansa saavat minut jopa naurahtamaan hilpeästi, ja hymyn jäämään suupielilleni.
Keskustelu helpottuu naisen siirtyessä lähemmäs. Hän esittää vastakysymyksen, johon kohautan vähän olkiani. Kädessäni oleva Cosmopolitan on lähellä läikkyä. Odotan ja en odota.

"Ystävääni vessasta, mutta siellä on järkyttävät jonot", tokaisen. Siellä saisikin Elena odottaa koko loppuillan, jos humalaiset akat kävisivät vuorotellen kuka meikkaamassa, kuka oksentamassa ja kuka nyt vain jauhamassa paskaa hetki sitten baarin puolella tapaamastaan miehestä.
Olin jo vähällä jättää puhelimeni ja lompakkoni hänen haltuunsa. Nyt minä ihan tarkistan pientä olkalaukkuani vilkaisemalla, että se tosiaan on mukana.
Maistan taas Cosmopolitania. Ennen kaikkea yliarvostettu drinkki naisten keskuudessa.

"Sitten sua ei varmaan haittaa, jos istun tässä sua häiritsemässä?" kysyn yhä hymyillen naiselta, katsoen toista silmiin lyhyen hetken verran.
"Olen Viviana."
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 13:22

Ystäväänsä vessasta... Vai niin.
Vilkaisin vessojen oville ja hymähdin hieman. Niinpä tietenkin, ainahan siellä jonoa oli. Eniten ihmettelin, miksi olin yhtäkkiä näin avoin. Ei tämä todellakaan kuulunut luonteeseeni, yleensä synkistelin jossain nurkassa ja näytin ihan.. no, perseelle ammutulta karhulta.
Kai se oli se alkoholi.

Naisen kysymys sai minut siirtämään katseeni tämän silmiin, enkä kerennyt edes nyökätä tai mitään, kun hän jo esittelikin itsensä.
"Eipä kai, aika yksinäistähän tässä on", naurahdin ja ristin jalkani hieman parempaan asentoon. En näistä baarijakkaroista oikein välittänyt.
"Olen Zoey." Vastasin piakoin. Viviana oli jännittävä nimi, mistähän päin nainen mahtoi olla?

"Asutko täällä?" Kysyin sitten hetken mielijohteesta, juoden jälleen lasistani.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 13:32

Hän vahvistaa, ettei pistä pahakseen juttuseurasta, ja esittelee sitten itsensä Zoeyksi. Naisella on kieltämättä jännittävä nimi. Toisaalta taas hän näyttää aivan Zoeylta, mitä nyt häntä katseellani hienovaraisesti tarkastelen. En tiedä, mikä hänestä tekee sen näköisen. Ehkä veressäni virtaava alkoholi, joka sekoittaa keskushermostoni sopivan... oudosti ajattelevaksi.
Nainen jatkaa keskustelua kysymällä, asunko täällä. Nyökkään vastaukseksi ja käännän katseeni hetkeksi toisaalle, etten olisi liian tunkeileva. Toisin sanoen keskityn taas tyhjentämään kädessäni olevaa lasia.

"Olen mä täällä pari vuotta asunut, tässä keskustassa. Sitä edeltävät 23 vuotta tosin elin Brasiliassa." Ei minua jännittäisi selvinpäinkään kertoa asioistani näin avoimesti. Ei minulla mitään luurankoja kaapissa ole, ja elämäni Brasiliassa oli ihanaa. Ei sillä, ettei Kanada olisi tehnyt minuun vaikutusta. Mukavaa vaihtelua.
"Entä sä?" esitän vastakysymyksen. Kun seuraavan kerran nostan lasin huulilleni, se tyhjenee ja vähän harmistunut katse käy silmissäni... Tosin, seuraavaksi voisi tilata jotain vähemmän kauheaa litkua.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 13:46

Naisen tarkastelevaan katseeseen vastasin vain hetken ja siirsin sitten omani toisaalle, tutkiskellen seinien väriä, josta en kylläkään ollut ihan varma. Aiheuttikohan alkoholi värisokeutta vai eikö minua sitten vain oikeasti kiinnostanut? No, olipa kummin tahansa, keskityin enemmänkin Vivianan vastaukseen.
Brasiliasta siis... ah, no, se varmaan selittikin hänen varsin kauniin lämpimän ihonvärinsä. Mikä oli minun vaaleaan kalpeuteeni verrattuna oikeasti ruskea.
"Olen asunut täällä... no, muutaman vuoden kai", kohautin olkiani mietittyäni. Yllättävän kauan itse asiassa.
"25 vuotta asuin Saksassa", naurahdin sitten ja tunsin itseni kovin vanhaksi.

Toinen ei siis voinut olla kuin korkeintaan 26 vuotias kertomansa perusteella. Ei hän kyllä näyttänyt edes sen ikäiseltä, enkä siksi tiennyt, miksi käyttäydyin näin.
"Älä tilaa ainakaan Cosmopolitania enää", hymähdin hänelle sitten huomattuani lasin vajoavaisuuden. "Kokeile Sex on the beachia", virnistin jopa hieman ilkikurisesti. Jep, liikaa alkoholia.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 16:44

Zoey on siis saksalainen. Nyökkään aidosti kiinnostuneena, kiinnostunut reissaamisesta ympäri maailmaa kun olen. En kuitenkaan halua ahdistella naista enempää kyselemällä aiheesta. Vaikka olenkin jo hiprakkaa vahvemmassa humalatilassa, päässäni liikkuu vielä... no, jotain.
Tai ehkei kyse olekaan siitä, etten haluaisi hänen tuntevan oloaan epämukavaksi kyselemällä liikoja. Ehkä aihe ei vain kiinnosta minua niin paljon. Se kuulostaa todennäköisemmältä vaihtoehdolta, koska järjen ääneni alkaa sumentua hyvään tahtiin.

Minä naurahdan jälleen, kun Zoey suosittelee Sex on the beachia. Siinä toinen naisten keskuudessa yliarvostettu drinkki, mutta minun on myönnettävä, että se maistuu jo paremmalta.
"En mä tollaista litkua olisi itse tilannutkaan, mutta joku suorastaan ihastuttava herrasmies päätti maksaa sellaisen mulle", selitän hymyssä suin, sarkasmi vahvasti äänestä paistaen sitä miestä kuvaillessani.
"Harmi vaan, ettei siitä sitten muuhun ollut", jatkan viittoessani tarjoilijaa luoksemme.
"Sex on the beach."
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 16:53

"Ai, eikö sitten miellyttänyt silmää?" Naurahdin hieman, vaikken enää ollut ihan varma, tarkoittiko Viviana miestä vai drinkkiä. Silti hän kuitenkin tilasi Sex on the beachin. Olihan se vähän käytetty, mutta minä pidin siitä aina silloin, kun välillä sitä satuin juomaan. Ainakin se oli kauniin värinen, jos ei muuta.
Omani loppui siihen pisteeseen ja päässäni alkoi pikkuhiljaa tuntua jo ihan mielenkiintoiselta. Katselin vierelläni istuvaa naista hetken ajan arvioivasti. Mistä näistä ikinä tiesi, kenen perään olivat lähdössä..
Sen vain tajusin, että olin ollut todella kauan ilman naista. Miksi?

Mietin hetken aikaa mitä seuraavaksi tilaisin ja kutsuin baarimikon paikalle sormen heilautuksella.
"Adios motherfucker", naurahdin ja hän naurahti myös, lähtien sekoittamaan sitä. Siinä oli hirveästi erilaisia ainesosia ainakin muistini mukaan, mutta oli siitä jo aikaa, kun viimeksi olin sen juonut. Ainakin rommia ja tequilaa..
Vilkaisin Vivianaan saatuani drinkin itselleni.
"Mitä sitten yleensä juot, jos Cosmopolitan on karmeaa litkua?" Naurahdin.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 17:03

Ai, eikö sitten miellyttänyt silmää?
Luon lyhyen katseen naiseen. Ensiksi en sano mitään, hymyilen vain. Pudistan lyhyesti päätäni.
"Ei se tehnyt vaikutusta." Ei ulkonäöllisesti, eikä varsinkaan tekemällä tuttavuutta takapuoleni kanssa ennen kuin oli edes tervehtinyt minua.
Maksan eteeni tuodun Sex on the beachin ja maistan sitä. Huomattavasti parempaa.

Myös Zoey tilaa uutta juomaa. Minulta tosin kestää hetki tajuta, että Adios motherfucker on todella jonkun juoman nimi. Minua alkaa taas naurattaa, mutta vakavoidun ainakin suunnilleen naisen kysyessä naurahtaen, mitä minä yleensä juon. Pyöräytän vähän silmiäni ja juon drinkistäni.
"Jotain... ei niin makeaa. Mieluummin juon vähän väkevää kuin paljon mietoja", vastaan hymyillen.
"Viskiä, vodkashotteja... Monet likööritkin menevät. Siirryn mietoihin vasta siinä vaiheessa, kun maailma pyörii jo ennestään tarpeeksi silmissä. Entä sä?"
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 17:09

"Ai", hymähdin hänen vastaukselleen.
"Niin no, miehet nyt ovat usein vähän mitäänsanomattomia baaripuolella." Kohautin olkiani, koska harvapa minunkaan kimppuuni uskalsi, jos nyt ihan totta puhuttiin. Tänään näytin kyllä huomattavan houkuttelevalta verkkosukkahousuissani ja niin edespäin, mutta silti olin vain joillekin ihan liikaa kaikkea. Enkä edes mukava, paitsi näin hyvälle tuntuvassa humalassa.

Käänsin kuitenkin kasvoni kunnolla häntä kohden kuullakseni, mitä hän vastasi juomakysymykseeni. Hmm, aika samanlainen maku kuin minulla siis.
"Itse asiassa samaa, myös konjakeista ja rommista pidän", hymähdin. En ollutkaan kovin moneen naiseen törmännyt tällä väkevämmällä puolella. Siemaisin drinkistäni ja naurahdin, koska makujen sekamelska oli aina yhtä omituinen, mutta ei suinkaan kovin paha.
"Kannattaa kokeilla tätä", nyökkäsin kohti lasiani. "Makuelämys on suorastaan hämmentävä."
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 17:18

En ole kovin yllättynyt siitä, että Zoey pitää samoista juomista kun minä. Itse en ole niinkään suuri konjakin ja rommin ystävä, mutta kyllähän ne aina jotenkin alas sai, mikäli joku tarjosi.
"Adios motherfucker", tokaisen Zoeyn suositellessa minua kokeilemaan sitä, enkä voi pitää kasvojani peruslukemilla. On siinäkin drinkin nimi. Verrattuna nyt vaikka sitten Sex on the beachiin.

Pepsodent-hymyn tapainen virnistys säilyy hetken kasvoillani, kun pyörittelen jo puoleksi tyhjennettyä lasia sormissani. Nyt viimeistään minun on myönnettävä, etten ole selvinpäin.
"Ehkä parempi pitää taukoa tähän väliin", totean juomiseen viitaten, yhä hymyillen.
Silti kumoan taas osan juomastani kurkusta alas.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Zarroc » 19 Huhti 2014, 17:23

Samassa nainen tilasikin saman kuin minä ja hymyilin hetken. Join omani loppuun ja minun teki mieli ravistaa päätäni, vaikka tiesin ihan hyvin, ettei se mitään auttaisi. Katselin vain Viviania miettiväisenä, vaikken oikeastaan edes tajunnut, että katseeni oli jumittunut häneen.
Vasta kuullessani hänen sanansa hymähdin hieman.
"No joo, itse mietin vähän samaa. Täältä pois rymyäminen järkyttävässä humalassa ei ole 13 sentin koroissa kovin nautinnollista..."

Silti päädyin tilaamaan kaksi viskiä sekä lasillisen vettä, juoden ensin sen veden. Tönäisin toisen viskin naiselle. Tämä oli mennyt ihan kännäämiseksi, en varmaan pääsisi enää kotiin katkomatta jalkojani. Tai korkoja.
Vilkaisin jälleen naiseen tietämättä mitä ajattelin. "Lähdetkö tanssimaan?" Möläytin sitten, pienen, jo valmiiksi huvittuneen hymyn käydessä suupielelläni. Tämä ei ollut hyvä idea, ei todellakaan.

Vetäisin viskin samantien alas kurkustani.
Avatar
Zarroc
Aikuinen
 
Viestit: 657
Liittynyt: 24 Loka 2013, 15:31

Re: Are you gonna stay the night

ViestiKirjoittaja Sussu » 19 Huhti 2014, 17:31

Sex on the beachin kumottuani on Adios motherfuckerin vuoro. Mitä juuri sanoinkaan tauon pitämisestä? Katson taas naiseen, kun hän toteaa, ettei 13 sentin koroissa järkyttävässä humalassa rymyäminen olisi... nautinnollista. En tiedä, nauraako hänen sanoilleen vai surkutellako Zoeyn kohtaloa.
Viimeistään siinä vaiheessa pokkani on jälleen pettää, kun nainen tilaa kaksi viskiä ja veden, tönäisten toisen viskeistä minulle. No niin... taas mentiin.

"Se tauko", minä huomautan naurahtaen, mutten tietenkään kieltäydy viskistä. Odottelen hetkisen, ettei vain alkaisi oksettaa. Zoeyn sanat kuullessani minä kuitenkin innostun. Lähdetkö tanssimaan?
"Toki!" virnistän, ja kumoan siltä istumalta viskinkin kurkkuuni. Se polttaa vähän ja saa minut yskäisemään kerran, mutta kipukynnykseni alkaa olla jo varsin alhainen näiden kaikkien alkoholipitoisten juomien jälkeen.
Tanssimisen minä hallitsin. Selvinpäin oikeasti osasin, ja kännissä ainakin jaksoin uskotella itselleni, ettei humalatila vaikuttanut mitenkään liikkeisiini.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Seuraava

Paluu Onlinepeli

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron