Snowfinchin joulukalenteri 2012

Täältä löytyvät tärkeät ilmoitusasiat: jokaisen pelaajan kannattaa lukea aina kun tälle alueelle on tullut uusia viestejä. Alueelle aiheita saavat tehdä admin tai moderaattorit ilman erillislupaa.

» Pikakertaus Snowfinchin käytännöistä (uudet pelaajat, käykää läpi!)
» Uutiset (päiv. 26.1.2018)

Snowfinchin joulukalenteri 2012

ViestiKirjoittaja kujakettu » 21 Loka 2013, 13:59

Heissan vaan ja hyvää iltaa, luitte aivan oikein, kyse olisi joulukalenterista. Matkaa joulukuuhun on vielä reilun kuukauden verran, mutta ajattelin että jos valmistelun aloittelisi tänä vuonna hyvissä ajoin niin vähentäisi stressiä ja saataisiin toivon mukaan täysi ja kiva joulukalenteri.

Homman nimi olisi siis samanlainen kuin edellisenä vuonna (ellei jollakulla ole jotain maailman mullistavaa uutta ideaa), eli Snowfinchin pelaajakunnan täyttämä joulukalenteri johon jokainen saa osallistua tai olla osallistumatta, ihan miten itse mielii. Joulukalenteripohjan väkertänen tänäkin vuonna itse.
Jos joltakulta on päässyt unohtumaan tai joku ei ole nähnyt, tässä olisi edellisvuoden joulukalenteri.

Luukkuja siis saa varata ja tehdä niin monta kuin mielii, mutta kiva tietysti olisi jos mahdollisimman moni eri ihminen osallistuisi. Sen verran että niillä on aina etuoikeus luukkuihin joilla ei vielä sellaista ole, mutta useamman saa toki varata jo kerralla jos haluaa. Päivät saa päättää listassa vapaana olevista päivistä ja ilmoittaa tähän topickiin varaavansa ne.
Huomaathan että kun varaat päivän niin todella toivon ja odotan silloin myös luukkuun tulevan materiaalia. On harmillista jos viimetipassa saa huomata että jokin luukku jääkin tyhjäksi, joten toivon että ihmiset pitävät sovituista päivistä parhaansa mukaan kiinni tai ilmoittavat ajoissa jos eivät pysty luukkuaan tekemään jotta joku muu voi tehdä sen.
Mitä sitten joulukalenteriluukkuun voi tulla?
Mitä vain periaatteessa. Se voi olla jokin piirretty kuva jossa esiintyy oma hahmosi tai muiden hahmoja tai vaikka molempia, se voi olla jouluinen ruokaresepti tai linkki jouluiseen peliin, ohjeet villasukkien neulomiseen tai vaikka hahmosivupohja. Käyttäkää ihmeessä luovuuttanne nyt kun aikaakin suunnittelulle pitäisi olla riittävästi. 8)

Luukkumateriaalien lähettäminen tapahtuu yksityisviestillä minulle, mielellään kaksi päivää ennen varsinaista päivää mikäli mahdollista. Toisinsanoen jos joku olisi varannut luukun kahdeksan, toivoisin materiaalien tulevan minulle kuudes päivä. Tämä ihan sen takia ettei tule turhaa stressiä ja hampaiden kiristystä siitä tuleeko materiaalia vai ei, eikä minun tarvitse tuijottaa tietokoneen ruutua koko päivää miettien milloin mikäkin materiaali tulee vai tuleeko ensinkään.

Viimeiseen, eli 24. luukkuun kaikki voivat lähettää materiaalia ja ne kaikki kootaan samaan luukkuun mukavaksi täytteeksi. Se voi olla simppeleimmillään pelkkä tekstimuotoinen jouluntoivotus, mutta mitä tahansa voi lähetellä sarjakuvista interaktiivisiin kaurakekseihin.
Luukkuja voi varata niin pitkälle kun niitä vapaana riittää.

Kuva

x - luukku ohi, materiaali saatu
* - materiaali saatu
_____
LUUKUT


1. werucchi - x
2. Dalamar - x
3. werucchi - x
4. Maikku - x
5. Sussu - x
6. Sinikuunlilja - x
7. Synoi - x
8. Dalamar - x
9. werucchi - x
10. werucchi - x
11. Varja - x
12. Nawa - x
13. Varja - x
14. Maikku - x
15. Chikatsuno - x
16. Sussu - x
17. Nawa - x
18. TuikKu - x
19. Sinikuunlilja - x
20. Mia - x
21. Sasha - x
22. Dalamar - x
23. Sussu - x
24. Yhteisluukku - x


Kiitos kaikille osallistuneille ja toivottavasti joulukalenterista oli iloa! (:
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Paluu Ylläpidon ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron