Joulukalenteri 2017 - NYT AVOINNA!

Täältä löytyvät tärkeät ilmoitusasiat: jokaisen pelaajan kannattaa lukea aina kun tälle alueelle on tullut uusia viestejä. Alueelle aiheita saavat tehdä admin tai moderaattorit ilman erillislupaa.

» Pikakertaus Snowfinchin käytännöistä (uudet pelaajat, käykää läpi!)
» Uutiset (päiv. 26.1.2018)

Joulukalenteri 2017 - NYT AVOINNA!

ViestiKirjoittaja kujakettu » 30 Marras 2017, 22:50

Koska pelaajamäärä on ollut viime vuosina vähäinen ja yhteisjoulukalenteri ei sen johdosta ole onnistunut, päätin tänä vuonna ottaa tällaisen yhden ihmisen projektin - katsotaan miten tämä sujuu. Eli tämän vuoden joulukalenteri on täysin minun käsialaani.
Tämän vuoden joulukalenterin teemana on luonnosmaiset potretit Snowfinchin hahmoista - potretit olen tehnyt hahmoista joiden pelaajat ovat käyneet foorumilla tämän vuoden puolella. Joulukalenteriin tulee myös hieman muuta sisältöä mutta fan art -kuvia potretteina on kalenterin kantava teema.

Jos joku haluaa tavalla tai toisella kuitenkin auttaa minua kalenterin teossa ja tehdä jonkun luukun, olet enemmän kuin tervetullut sen tekemään! Materiaali voi olla mitä vain, runo, valokuva, resepti tai vaikka se fan art -piirustus. Laita minulle silloin tekemäsi materiaali yksityisviestillä, facessa, skypessä tai vastaavassa.

Tervetuloa odottamaan joulua kanssani! Toivottavasti kalenteri tuo jollekulle edes hieman iloa päiviin ja joulunodotukseen. Tähän topickiin voi antaa palautetta kalenterista ja kuvista jos siltä tuntuu. 8)

KLIKKAA KUVASTA PÄÄSTÄKSESI KALENTERIIN!
Kuva
Kalenterin taustakuvassa hahmoni Adelia sekä Sasun hahmon Zimin koira Tobey.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Joulukalenteri 2017 - NYT AVOINNA!

ViestiKirjoittaja Sasu » 02 Joulu 2017, 14:21

Jee, joulukalenteri! 8) Tykkään kauheasti tästä potretti-ideasta. Ja kalenterikuva on aivan ihana! ^^
Avatar
Sasu
Pikkuvanha
 
Viestit: 145
Liittynyt: 26 Loka 2013, 09:28

Re: Joulukalenteri 2017 - NYT AVOINNA!

ViestiKirjoittaja kujakettu » 02 Joulu 2017, 15:11

Kiva että tykkäät! 8) Ajattelin että potretit vois olla kiva ja tälleen hiljaiselolla vaikka vähän innostaa pelaajiakin. Ja mitä kalenteritaustaan tulee, oli kiva piirtää kerrankin vähän iloisempi Adelia 8'D
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli


Paluu Ylläpidon ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron