Snowfinchin nykytilanne!

Täältä löytyvät tärkeät ilmoitusasiat: jokaisen pelaajan kannattaa lukea aina kun tälle alueelle on tullut uusia viestejä. Alueelle aiheita saavat tehdä admin tai moderaattorit ilman erillislupaa.

» Pikakertaus Snowfinchin käytännöistä (uudet pelaajat, käykää läpi!)
» Uutiset (päiv. 26.1.2018)

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja kujakettu » 07 Loka 2015, 11:50

veranthia kirjoitti:ollaan kuitenkin alle puolen vuoden päästä oltu pystyssä jo viisi vuotta! (jessusmaaria sentäs)


TÄH OLLAANKO
Kuva

Miksi mä en tiennyt asiaa!? Tajunnut asiaa? Whatever :DD Herranjumala mä oon yksi perustajaihmisistä täällä ja ollut mukana since beginning enkä edes tiedä miten vanha koko roska on. Voi helvetti, nyt melkeen hävettää ^^''

Mut siis hei joo, oon samalla kannalla et yhtenevyys on hyvä. Bannerissa voi olla jotain eroa koska tosiaan, ihan sama bannu on vähän tylsää mutta.. luotan veranthiaan tässä saralla kyllä.
Osaankohan mä heittää sulle adminoikeudet tuolta hallintapaneelista vai onko multa mennyt muisti kun oon käyttänyt hallintapaneelia pitkään niin vähän... Vois käydä tutkii.

Tykkään kans ryhmäpeleistä sillon jos ne toimii. Halloweenpeli silloin hamassa menneisyydessä tosiaan jopa onnistui.
Niin ja tavallaan musta noi oli ihan hauskoja noi veranthian (ps. mua häiritsee kun en tiiä ikin et sanooko nimellä ku en jaksais kirjottaa tota koko juttua mut sit veraks lyhentäminen tuntuu väärältä because of reasons) ajatuksenpoikaset (heitot?) jostain sivujuonista. Voishan joku sellainen olla ihan okei, kun tosiaan sitten se ei mitenkään vaatis kaikkien huomiota tai siis just et siihen voi sit liittyä tai olla liittymättä. Juonettomuus koetaan helposti ikävä kyllä tylsänä vaikka musta se on toisaalta rikkauskin.

Musta tuntuu et metaforinen rankka talvi foorumiropetuksessa ei lopu vaan sitä "kevättä" odottelemalla vaan sille pitää varmaa itse alkaa tekee jotain. Kyl roolipeleistä kiinnostunutta porukkaa varmasti edelleen jossain on. Ainakin haluan uskoa niin.. 8'D
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja veranthia » 07 Loka 2015, 16:41

Joo, me ollaan kaikki vanhoja mummoja ja tähän ropeen on kulutettu puoli vuosikymmentä. Feels batman.

Kävin vilkasee hallituspaneelia niin näyttää tosiaan siltä että voisin ruveta töihin! :)

Heittojahan ne oli juu, mutta helposti varteenotettavia! Halusin myös kysyä mahdollisesta Snowfinchin Sanomista (samaan tyyliin kuin Caraliassa) mikä mainittiin jo hahmohaastattelujen ohessa. Mulla on pääkopassa yksi hahmoidea (ammatiltaan toimittaja), niin mietin jos siitä saisi jotain konkreettista aikaan, mutta taidetaan olla vielä vähän hiljaisia sellaiseen?

Ps. voin olla vaikka ranth tai ranttu tai jotain vaikka se onki omasta nimestäni kaukana mut vera tosiaan on vähä krhm
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja kujakettu » 07 Loka 2015, 16:47

...oo sit rant.. eiku :DDD

Ja siis öö kyllä sellaset sanomatkin vois olla ihan hauska idea. Eipä tuolla Caraliassakaan nyt oo niin superkatiivista ollut mut Casari on ollut toiminnassa kuitenkin. Ainakin sen voi jättää ajatuksena muhimaan.

Olipas lyhyt viesti kun mun ajatuksenpoikasetki karkas kesken
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja Varja » 09 Loka 2015, 01:07

Vissii hallintapaneelis välilehti Oikeudet ja vasemmast valikost sit Ylläpitäjät ja sit lisäilet siihen alempaan lootaan. Sit sen pitäs päivittyy ylempään listaan ja siit valitset veranthian ja Muokkaa oikeuksia. Mitä nopeesti vilkasin niin Normaali ylläpitäjä-maski ois varmaan oikee tohon tilanteeseen. Sil pitäs toimii ja jos ei nii Täysi ylläpitäjä-maskilla ainaki.
En kyl muista kovin tarkkaan et pitiks vielä jostain muokata jotain (ehkä laittaa toi ylläpitäjyys sit erikseen veranthialle oletusryhmäks), siit on nii kauan ku oon viimeks ottanu uusia ylläpitäjiä tai modeja omalle foorumille. :D

En osaa sanoo tohon Sanoma-asiaan mitään ku en tiiä mikäs keissi se on mut.
Avatar
Varja
Pikkuvanha
 
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:08

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja veranthia » 09 Loka 2015, 18:45

Basically toi Sanomien juttu ois että kirjottais muutaman kuukauden välein tiivistelmiä että mitä eri asuinalueilla on tapahtunut ja sit ne julkastaan niiku 'sanomalehtenä'. :D Ei sen kummempaa, mut kuten sanoin niin ollaan aika hiljaisia vielä toistaseks.

Rupeen nyt tässä tänään varmaan suunnittelee ulkoasua, mut älkää nirhatko jos ei ihan heti oo uutta tarjolla :'D
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja veranthia » 11 Loka 2015, 02:21

Tässä on nyt jonkun näköinen, laitoin oletukseksi niin kaikki joutuvat testaamaan. :D Valituksia tähän suuntaan kiitos! Paikoittain löytyy beigeä ja punaista, mutta mun silmään ne ei pahalta näytä.
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja Sasu » 11 Loka 2015, 12:35

Hetken aikaa katoin että oho painoinko jotain ihan väärää linkkiä, ennen kuin aivot ehti ajan tasalle. :'D En oo ehkä nukkunut ihan riittävästi tässä viikonlopun aikana.

Otsikkokuva näyttää tosi hyvältä, ja ylipäätään koko fooru paljon... siistimmältä? Asiallisemmalta? Sävyjen paljous hiukan hämmentää, kun edellinen leiska oli loppupeleissä niin monotonisen värinen. Paljon eri värisiä ruutuja. :'D Mutta uskon kyllä että silmä tottuu. Sinänsä kyllä tykkään, että joka toinen alue on aina eri värinen, helpottaa lukemista. Eikä nuo vähät punaiset mua ainakaan haittaa. : D
Avatar
Sasu
Pikkuvanha
 
Viestit: 145
Liittynyt: 26 Loka 2013, 09:28

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja Varja » 11 Loka 2015, 21:45

V kood ja kiitoksia leveämmästä ja tylsemmästä Avalon-teemasta. Oon niin kaavoihin kangistunu et ei noi tilkkutäkki-ulkat passaa mulle. :D
Avatar
Varja
Pikkuvanha
 
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:08

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja Sussu » 12 Loka 2015, 07:56

No niin, mitäs kaikkea täällä onkaan pohdittu...

Mua itseäni ei henkilökohtaisesti paljon kiinnosta Caraliankaan puolella Casari, mut moni tuntuu tykkäävän, joten toki vastaavan voisi pistää pystyyn myös Snowfinchissä - tai jättää ajatuksen ainakin muhimaan, kuten Ame sanoi.

Uusi ulkoasu täällä jo onkin, hyvältä näyttää! Kyllä tässä silmä lepää, ja se on todella hyvä juttu, että tämä on yhtenäinen pääsivuston ulkoasun kanssa.

Mitä ryhmäpeliin tulee, niin kannatan ehdottomasti. Samoin joulukalenteria. Mitäs vielä... Sivujuoniakin voisi kehitellä, mut mulla ei ainakaan ole tarjota ehdotuksia sen suhteen :D
Eikä oikeastaan minkään muunkaan, kunhan tulin ilmoittamaan, että olen elossa. Ja innostuin tosissani ryhmäpeli-ideasta :--D
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja kujakettu » 12 Loka 2015, 17:25

Jees, näyttää tosiaan asialliselta ja itseä ilahduttaa kun ei ole ihan niin massiivisen tappoleveä. Good job :Dd Nyt on ainakin vähän miellyttävämpi pelialusta.

Mitäköhän sitten seuraavaksi? Oisko minkään sortin ryhmäpelissä sit mitään ideaa jos se kiinnostaa ihmisiä, Halloweenpeli 2? Pikkujoulupeli?
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja kujakettu » 13 Loka 2015, 19:05

Späm späm späm. Niin mites nyt sen joulukalenterin kanssa? Mennäänkö taas sillä metodilla että joka toinen - tai vaikka joka kolmas? - luukku olisi jonkin sortin hahmohaastattelu? Vai mites? Lähinnä ajattelin että jos tässä saisi vaikka lokakuun loppuun mennessä sitten meille luukunpyytelytopickin pystyyn niin jos saatais hommat silleen ajoissa vireille.
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja Sasu » 13 Loka 2015, 19:28

Ryhmäpeli kuulostaa hauskalta, mutta oon tällä hetkellä kyllä aika pitkälti suossa yliopistojuttujen kanssa (ajalla 21.10.-30.10. on neljä tenttiä joista vasta yhteen oon alottanut lukemaan, että joo). Eli mun aikataulun kannalta pikkujoulupeli kuulostaa ehkä just siltä että voisin ehtiä mukaan. :'D
Avatar
Sasu
Pikkuvanha
 
Viestit: 145
Liittynyt: 26 Loka 2013, 09:28

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja Sussu » 13 Loka 2015, 19:36

Kyllä mäkin kannatan melkein ennemmin pikkujoulupeliä :D Halloween ei niin kiinnosta, ja olisi paremmin aikaa valmistautua henkisesti, köh.
"Se joka itseään runoilijaks väittää on joko houkka tai päissään
    Sun tapa olla sanomatta mitään on ruminta runoutta mitä maa päällään pitää"
Avatar
Sussu
Murrosikäinen
 
Viestit: 268
Liittynyt: 24 Loka 2013, 16:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja kujakettu » 14 Loka 2015, 11:43

Niin mä vähän arvelinkin. Pelin vois vaikka aloittaa joskus marraskuun aikana kun sen kanssa kuitenkin varmaan kestää. Ja pikkujouluthan nyt yleensäkin on ennen joulua :DD Olisko Felcian pubi taas hyvä pitopaikka vai karsastaako joku irkkupubeja henkeen ja vereen?

Niin ja tosiaan, onks mielipiteitä siitä millanen joulukalenterista tulisi? Haastattelujen määrästä vai ilman haastatteluja ja silleen. Onks yhteinen joulukalenteri ja et halukkaat saa tehdä luukkuja edelleen hyvä idea ja niinpoispäin. :3
Avatar
kujakettu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 19 Loka 2013, 12:46
Paikkakunta: Mli

Re: Snowfinchin nykytilanne!

ViestiKirjoittaja veranthia » 14 Loka 2015, 12:53

Mä kannatan samanlaista kalenteria kuin viime vuonna, et joka toinen luukku on haastattelu. Sen topan vois tässä tosiaan kohta pistää pystyyn, kun viime vuonna meni vähän viime tippaan :D

Ja pikkujoulupeli joo, ens kuun aikana ois varmaan aika jees? Felcin pubi käy mulle, vaikka ois kyllä kiva hyödyntää jotain harvemmin käytettyä aluetta, niiku vaikka jompaakumpaa hotellia. :)
historiikki » treffipalsta » arttinurkka » tilaustyöt

» ɢɪɴɢᴇʀ ᴄʜᴀsᴇ
» ᴍᴏɴᴀ ᴄʜᴇᴋᴀɴᴏᴠᴀ

Like a letter printed in red, printed in red
There's a price up on your head, on your head
Devils got you on the run, on the run
But you can't hide once it's begun, it's begun
Avatar
veranthia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 218
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:38
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Ylläpidon ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron